پارس ناز پورتال

عرضه جک جی 4 خودروی جدید کرمان

عرضه جک جی 4 خودروی جدید کرمان

عرضه جک جی 4 خودروی جدید کرمان 

تازه ترین محصول کرمان موتور جک جی 4 در ایران عرضه می‌گردد که از همین اکنون برای خرید آن پیشباز صورت گرفته هست. نخستین همانند از خودروی جک جی 4 «JAC J4» وارد کارخانه کرمان موتور شده و به نظر میرسد که این اتومبیل بعنوان محصول اخیر این شرکت در آینده نزدیک وارد بازار ایران شود.

 

جک جی 4 جدیداً وارد کشورمون شده و ظاهراً کرمان موتور تصمیم دارد این محصول چینی را با مونتاژ خود روانه بازار کند. این اتومبیل در بازار کشورهای دیگر از جمله خود چین با اسم Heyue A30 عرضه می‌شد اما بعدها به جک J4 تغییر اسم پیدا کرد. جی 4، خودرویی سدان در ابعاد جمع و جور هست و توسط جیان‌هایوی که طراحی پلتفرم نسل دوم جک را برای خودروهای جمع و جور انجام داده،‌ طراحی شده هست.

 

در واقع می توان گفت جک J4 دقیقا چیزی بین مدل‌هاي جی 5 و جی 3 بوده و برای نیازهای گوناگون مشتریان به بازار عرضه میشود.دانیل گاگلاین در مرکز طراحی JAC در کشور ایتالیا شروع به یک طراحی ظاهری اخیر در قسمت بیرونی کرد. این ماشین در نوامبر 2012 به صورت رسمی در نمایشگاه ماشین گوانگژو معرفی شد و پیش از آن با کد «B II» شناخته می‌شد

 

جک جی 4 پس از عرضه در بازار توانست سهم بازار خودروی جک جی 3 راکه یک پلتفرم خودروی SUV بود به دست آورد و اجازه نداد توقف ساخت J3،‌ خللی در جایگاه جهانی این شرکت خودروساز چینی ایجاد کند. J4 احتمالاً از پیشرانه‌اي یکسان با جک جی 5 دنده دستی بهره گیری می کند و موتور 1.5 لیتری با قدرت 111 اسب بخار در زیر کاپوت آن قرار گرفته هست.