پارس ناز پورتال

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند سهیلی خواننده 

دراین پست بـه بررسی علت چاقی قسم می‌پردازیم. خانم قسم سهیلی یکی از خواننده هاي مشهور بيرون از کشور می‌باشد. او در گذشته بدن بسیار نحیف و لاغری داشت، اما حالا دارای اضافه وزن عجیب و قابل توجهی شده اسـت. توجهات بـه چاق شدن قسم از زمان دیده شدن او دریک برنامه استعدادیابی صدا شروع شد. وی هم چنین در برنامه سال تحویل شبکه هاي بيرون از کشور هم حضور داشت.

 

قسم در دهه نود مشهور شد. این چهره در ابتدا فعالیت خودش رابا رپ خواندن آغاز کرده و سپس وارد سبک هیپ هاپ و آر اند بی شد. باید بگوییم کـه این خواننده در بيرون از کشور زندگی میکند و مدت زیادی اسـت کـه از ایران خارج شده اسـت. قسم حالا یک چهره مشهور بوده و یک مادر هم می باشد. مـا در ادامه بیشتر درمورد قسم، زندگی و فعالیت ها و هم چنین علت چاق شدن او میپردازیم.

 

بیوگرافی سوگند سهیلی خواننده

قسم سهیلی «زادهٔ ۲۲ مرداد ۱۳۶۶» در اصفهان، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی مقیم لندن اسـت. او در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت دارد. هم‌اکنون برنامه‌اي با نام د وویس بعنوان مسابقه استعدادیابی در حوزه موسیقی شناخته میشود کـه قسم بعنوان یکی از داوران دراین برنامه حضور دارد. وی یک فرزند پسر بنام میراث دارد و همسر او امیر علی خسروجردی یکی از رپرهای ایرانی اسـت.

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

خانم قسم در کودکی بـه همراه خانواده بـه اروپا مهاجرت کرد. سپس در کشور آلمان بـه تحصیل در رشته طراحی داخلی پرداخت. او فعالیت هاي هنری خودرا با سبک رپ آغاز کرد و اکنون درکنار رپ بـه سبکهای موسیقی آر اند بی و فانک میپردازد. او باوجود این‌کـه فعالیت هاي او در خارج از ایران اسـت، شهرت و محبوبیت زیادی در میان ایرانیان دارد.

 

چرا سوگند چاق شده است؟

چند وقت پیش اضافه وزن ناگهانی قسم سهیلی باعث تعجب تعداد زیادی از طرفداران شد. چاق شدن قسم حتی بحث ها و انتقادهایی را در شبکه هاي اجتماعی بـه دنبال داشت. بسیاری گمان می‌کردند کـه علت اضافه وزن ناگهانی او ممکن اسـت بعلت زایمانش باشد، اما قسم دلیل واقعی آنرا توضیح داد.

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

ظاهراً او پس از فوت مادرش و بعلت علاقه و وابستگی شدید بـه او، دچار افسردی شده و وادار بـه مصرف داروهایی شده اسـت کـه ظاهراً علت اضافه وزن مشهود اوست. تقریباً ۲ سال پیش او خبر درگذشت مادرش رابا انتشار تصویری از کودکی خود در آغوش مادرش و متنی احساسی بـه اشتراک گذاشت.

 

قسم نوشته بود: «مادر قلبمو با خودت بردى… این چـه دردی بود… جات خالیه عمرم زندگى اگه یه انسان واقعى دیدم تـو زندگیم میگم تـو تـو فرشته بودى. فقط بالات معلوم نبود دوست دارم تا همیشه عشق قسم. آسمون بهت خوش بگذره از این دنیاه سیاه آسان شدى. فقط دلم تنگه مادر.»

 

نحوه آشنایی سوگند و همسرش

در ویدیوی جدیدی قسم توضیح می‌دهد کـه درسال هایي کـه در ایران بوده اسـت بـه رپ پارسی علاقه بسیاری داشته اسـت. دوستانش مدام گوش دادن کارهای امیرعلی خسروجردی کـه با نام هنری «مجروح» شناخته می شود رابه او پیشنهاد می دادند. قسم تعریف میکند پس از این‌کـه برای اولین صدای «مجروح» را شنیده اسـت بـه شدت بـه کارهای او علاقه مند شده اسـت.

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

وی در ۶ ماه آخری کـه در ایران بـه سر می برده، مدام بـه کارهای او گوش می کرده اسـت. قسم کـه قصد انتشار کاور یکی از موزیک هاي «مجروح» را داشته با او تماس می‌گیرد و آشنایی آن دو ازآن لحظه آغاز می شود. تا این‌کـه برای اولین بار یک دیگر را در لندن می‌بینند و پس از مدتی باهم ازدواج کرده و صاحب پیری بنام «میراث» می‌شوند.

 

نکات جالب درمورد سوگند سهیلی

قسم تا کنون موزیک هاي زیادی منتشر کرده اسـت او سبکهای پاپ و سنتی، رپ و هیپ هاپ را تجربه کرد و از آنجایی کـه علاوه بر خوانندگی و خوانندگی بـه اجرا نیز علاقه زیادی داشت، سازهای پیانو و گیتار را آموخت و بـه خوبی مینوازد. وی برای این‌کـه بیشتر در میان مردم قسم شناخته شود ابتدا با دو خواننده رپ مشهور بنام هاي لیتو و رضا فرائو شروع بـه همکاری کرد.

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

باید بگوییم کـه قسم اکنون بیشتر بر سبکهای هیپ هاپ و رپ تمرکز کرده و توانسته صدای خودرا پیدا کند ودر دنیای موسیقی پیشرفت کند. او با خواننده هاي مختلف رپ در داخل و بيرون از کشور همکاری هاي زیادی داشته و الان یکی از محبوب ترین خوانندگان ایرانی اسـت.

 

تهمت های وارد شده به سوگند از طرف مردان

قسم عقیده دارد مردان ایرانی همه ی چیز را در برخورد با خانمها با منظور میگیرند کـه در رابطه هایش با مردان در محیط کاری و اجتماعی اش این را کاملا تجربه کرده اسـت. او وقتی با خواننده هاي مرد موزیک فیت داد، از بازخوردهای مردم بسیار ناراحت بود. بدلیل این‌کـه قسم رابه رابطه با خواننده هاي همکارش از جمله عرفان، رضا پیشگام و پایا متهم می‌کردند.

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

بنظر قسم جلوی ذهنیت مردم را نمی‌توان گرفت اما او تلاش می‌کند دراین زمینه ها فرهنگ سازی کند ودر جهت التیام افکار مردم و پیش داوری و قضاوت ها قدم بردارد. قسم انتقاد پذیر اسـت اما چشمش را روی تمامی این حاشیه ها بسته و بـه کارش ادامه می‌دهد. وی در نوجوانی در اولین برنامهٔ استعدادیابی خوانندگی در کانال IPN شرکت کرد و اول شد.

 

البته جایزهٔ آن فقط ساخت یک کلیپ بـه هزینهٔ این کانال بود. در سن ۱۵ سالگی شروع بکار با گروهی بنام R&M کـه در کشور آلمان مشغول موزیک‌سازی بـه سبک R&B بودند کارش را شروع کرد. بعد از ۲ سال تصمیم گرفت کـه هیپ هاپ ایرانی را بعنوان یک دختر شروع کند کـه گروه «انتقام» با فریناز تشکیل شد، بعلت یکسری از مشکلات از هم جدا شدند و هرکس بکار خودش ادامه داد. هم چنین او جزو اولین هیپ هاپ خوان‌هاي زن ایرانی اسـت.

 

جریان بازداشت سوگند چه بود؟

خانم قسم یک‌بار بـه ایران سفر کرده و حتی عده اي از آثارش را دراین کشور ضبط کرده‌اسـت. او درسال ۱۳۹۴ در حالیکه در جزیرهٔ کیش بود، دستگیر شد. پس از یک هفته بازداشت در کیش بـه تهران منتقل شد. قسم در گفتگو‌اي با بهزاد بلور کـه درسال ۲۰۱۸ انجام شد دلیل بازداشتش را اتهاماتی هم چون «دایر کردن مرکز فساد»، «تولید و توزیع ویدئوهای مبتذل» و «رابطهٔ نامشروع» عنوان کرد.

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

پس از گذشت یک ماه با وثیقه از زندان آزاد شد و پس از مدتی زندگی در سکوت، توانست کـه از ایران خارج شود. وی در برنامه بلور بنفش گفت کـه خبر بازداشت او صحیح اسـت. او وقتی کـه با قید وثیقه آزاد شده بود بـه کارهایی هم چون طراحی لباس و آموزش خوانندگی و بازیگری تئاتر نیز مشغول بود.

 

تصاویر قسم سهیلی

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

علت چاقی سوگند خواننده معروف چیست؟

پیج اینستاگرام قسم isogand@