پارس ناز پورتال

عکس افراد معروف در زندان : از دونالد ترامپ تا مایکل جکسون

عکس افراد معروف در زندان : از دونالد ترامپ تا مایکل جکسون

عکس افراد معروف در زندان 

در این مطلب، عکس افراد معروف در زندان را به اشتراک گذاشته ایم. چند روز پیش، ترامپ در تالار مشاهیر وزارت امور خارجه آمریکا به افرادی مانند پاریس هیلتون، استارمن دیوید بووی و اسطوره سابق بسکتبال، او جی سیمپسون پیوست. ما نگاهی به برخی از معروف ترین عکس های سلبریتی ها در زندان انداخته ایم. این افراد مشهور مجبور شده اند عکس های زندان شان را با جهان به اشتراک بگذارند.

 

1. عکس دونالد ترامپ در زندان

دونالد ترامپ پس از اینکه در زندان آتلانتا به اتهام دخالت در انتخابات محکوم شد، اینترنت را منفجر کرد! تنها چند ساعت پس از انتشار این تصویر تاریخی، کمپین رسمی او شروع به چاپ لیوان‌ها، تی‌شرت‌هایی کرد که این عکس را نشان می‌دادند. رئیس جمهور سابق، 77 ساله، در حالی که برای دوربین پلیس در زندان فولتون کانتی در آتلانتا ژست گرفته بود، جلوی دوربین اخم کرد.

عکس دونالد ترامپ در زندان

ترامپ تنها 20 دقیقه را در داخل این مرکز سپری کرد، زیرا پلیس فقط اثر انگشت او را گرفت. او با این عکس تیره و تار تاریخ را ساخته است – زیرا این اولین عکس از یک رئیس جمهور سابق ایالات متحده در زندان است. عکس به یاد ماندنی او ممکن است حتی بر برخی از نمادین ترین عکس زندانی های مشهوری که تاکنون گرفته شده است، غلبه کرده باشد.

 

بیشتر بخوانید: دونالد ترامپ و رسوایی های جنسی | تمام زنانی که ترامپ با آنها رابطه داشته است

 

2. عکس هیو گرانت در زندان

آقای هیو گرانت، بازیگر بریتانیایی، پس از دستگیری در سال 1995 در لس آنجلس، شانه‌هایش را خم کرد و برای این عکس در زندان، اخم کرد. این ستاره 62 ساله پس از پرداخت 60 دلار (47 پوند) به یک کارمند محلی برای انجام رابطه جنسی با او در ماشینش، در نزدیکی سان ست استریپ، بدنام شد. هیو که در آن زمان 34 سال داشت، به دلیل رفتار ناشایست دستگیر شد و اتهاماتش را رد نکرد.

عکس هیو گرانت در زندان

او گفت که پول کافی برای بردن معشوقش – با نام واقعی استلا ماری تامپسون – به یک هتل ندارد، بنابراین یک خیابان نزدیک را انتخاب کرد. این بازیگر آن را به عنوان یک لحظه “دیوانگی” توصیف کرد. اما این کار برای جلوگیری از عناوین شرم آور درمورد وی، که جهان را فراگرفته بود، کار چندانی نکرد. حتی جی لنو مجری برنامه گفتگو از هیو پرسید: اون لحظه به چی فکر می کردی؟

 

بیشتر بخوانید: زندگی راحت و لاکچری در این زندان ها

 

3. عکس لیندسی لوهان در زندان

لیندسی لوهان، بازیگر مشهور آمریکایی، با ایستادن در مقابل یک پس‌زمینه خاکستری برای عکس زندان، غریبه نیست. این هنرپیشه 37 ساله در طول سال‌ها و به‌طور معمول به خاطر شیطنت‌های الکلی‌اش تیتر خبرها می‌شود. او حداقل پنج بار برای رانندگی در حین مستی حبس شده است. وی دوران مشروط خود را نقض کرده و یک گردنبند 2500 دلاری را هم دزدیده است.

عکس لیندسی لوهان در زندان

اما یک تصویر در کاتالوگ عکس های او وجود دارد که پس از دستگیری او در ژوئیه 2010 مورد توجه طرفداران قرار گرفت. لیندسی در حالی که موهای صاف بلوند و کک و مک دارد، با پوزخندی روی صورتش به دوربین زندان نگاه می کند. او پس از گرفتن این عکس، شروع به گذراندن یک حبس 90 روزه در زندان لینوود کالیفرنیا کرد. البته لیندسی تنها 13 روز بعد به دلیل رفتار خوب آزاد شد.

 

بیشتر بخوانید: زندان اختصاصی و مجلل پولدارترین جنایتکار دنیا

 

4. عکس فرانک سیناترا در زندان

فرانک سیناترا، خواننده افسانه‌ای، در سال 1938 به دلیل عشقی که به خانم‌ها داشت، با قانون مشکل پیدا کرد. این خواننده آمریکایی پس از متهم شدن به درگیری با یک زن مجرد در سن 23 سالگی به دلیل “اغواگری” دستگیر شد. مردانی که زنان مجرد را اغوا می‌کردند که مشهورشان می کنند، در دهه 1930 با اتهامات بدی مواجه شدند.

عکس فرانک سیناترا در زندان

همچنین این مردان اغواکر، وعده های ازدواج را که هرگز محقق نمی شدند به دختران جوان می دادند و سپس از آنها سوءاستفاده می کردند. خوشبختانه برای فرانک، زمانی که مشخص شد این خانم ظاهراً مجرد، ازدواج کرده است، اتهاماتش رفع شد. با این وجود، عکس زیبای او در زندان، در تمام دوران درخشانش او را دنبال کرد. البته او دوباره به جرم زنا دستگیر شد.

 

بیشتر بخوانید: فرار یک مجرم ایرانی از امنیتی ترین زندان آمریکا

 

5. عکس پاریس هیلتون در زندان

جای تعجب نیست که پاریس هیلتون، با عکس زندانش با چشم‌های آرایش شده و لب‌های تازه براقش، در این فهرست قرار گرفت. او در سپتامبر 2006 به دلیل رانندگی در حین مستی دستگیر شده بود و در نهایت گواهینامه اش به حالت تعلیق درآمد. این ستاره برنامه زندگی ساده، در ژانویه سال بعدش هم، به اتهام بی احتیاطی در حین رانندگی بازداشت شد.

عکس پاریس هیلتون در زندان

او یک دوره آزمایشی 36 ماهه را گذرانده و مجبور به پرداخت 1500 دلار جریمه شد. اما پاریس پس از آن دو بار دیگر هم توسط پلیس که متوجه شدند او بدون گواهینامه معتبر پشت فرمان است، تحت بازداشت قرار گرفت. در ژوئن 2007 مأموران پلیس بنتلی کانتیننتال 190000 دلاری او را توقیف کردند. و پاریس به 45 روز زندان برای رانندگی بدون گواهینامه و در حین مستی محکوم شد.

 

بیشتر بخوانید: تا به حال بزرگترین زندان شناور در جهان را دیده اید؟

 

6. عکس مایکل جکسون در زندان

عکس زندان پادشاه پاپ در نوامبر 2003 توسط اداره کلانتری شهرستان سانتا باربارا گرفته شد. مایکل جکسون متهم به تجاوز جنسی به یک بیمار سرطانی نوجوان، گاوین آرویزو، 13 ساله بود. پس از افشای این ادعای، او به دو فقره جنایت ارائه یک ماده مسکر به یک نوجوان زیر 14 سال متهم شد. جکسون در ادامه نیز با اتهامات هفت مورد کودک آزاری روبرو شد.

عکس مایکل جکسون در زندان

مشهورترین خواننده تاریخ، به شدت این اتهامات را رد کرد و در نهایت تبرئه شد. اتهامات بیشتر در مورد سوء استفاده جنسی وی در سال های بعد ادامه یافت، با این حال، مایکل هرگز به هیچ جرمی محکوم نشد. این ستاره در 50 سالگی در 25 ژوئن 2009 درگذشت. گویا او با پارتی یهودی های آمریکا در افتاده بود و آنها هم با این روش، آبروی این خواننده را بردند.

 

بیشتر بخوانید: وحشتناک ترین زندان های دنیا را بشناسید

 

7. عکس شر در زندان

شِر، سوپراستار موسیقی، در سال‌های نوجوانی و قبل از اینکه به شهرت برسد مرتکب جرم هایی شده بود. این خواننده آمریکایی که “الهه پاپ” لقب گرفته است، در سن 13 یا 14 سالگی پس از بردن ماشین دوستش به یک تئاتر درایو به زندان منتقل شد. گفته می‌شود که دوستش از او خواسته بود که مراقب خودرو باشد، اما از این خودرو استفاده کرد.

عکس شر در زندان

شر پشت فرمان در لس آنجلس دستگیر شد – پلیس با دیدن یک دختر نوجوان پشت فرمان، او را تعقیب کرد و در نهایت دستگیر شد. او می‌گوید که از آن اتفاق چیز یادی یادش نیست، ولی مادرش تمام جزئیات وحشتناک آن روز را به خاطر می‌آورد. جورجیا هولت مادر شر، گفت که پس از اینکه از منتظر ماندن در خودرو دوستش حوصله اش سر رفته بود، با ماشین به دور دور رفته بود.