پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها «323»

آخرین عکس هاي جدید بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در ادامه دیدن نمایید و از انها لذت ببرید.

 

پیشباز با شکوه و پرشور مردمان جویبار از قهرمان جوانشان و تشکر حسن یزدانی از همشهری هایش بابت سنگ تمامی که گذاشتند. تشکر می‌کنیم از مردم قهرمان پرور شهر زیبای جویبار که هیچوقت فرزندان خود را تنها نمی‌گذارند.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)مهتاب ثروتی بازیگر جوان سینما و تلویزیون و کپشنی عجیب که مثلاً خواسته متفاوت باشد.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)حامد همایون رفته بود به توزیع خصوصی فیلم /سارا و آیدا/ چنین کند, چنان کند که عکاس ها این تصویر را از وی گرفتند. 

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)لیلا بلوکات هم فقط تست گریم می‌دهد, تست هایي که هیچ کدام از انها را در هیچ فیلم و سریالی ندیده ایم.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)مریم معصومی سوار لنج باری, میره قایق سواری, همین روزای گرمه, میمونه یادگاری.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)تصویر خودمونی کیانوش گرامی در مقاله چهره هاي امروز. خودتان تا تهش بروید که وضعیت سوژه از چه قرار هست.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)امیر نوری که 32 ساله شده هست, برای این که بتواند کماکان نقس پسر هاي جوان را بازی کند, چند سالی خود را صغره کرده و شمع 29 سالگی اش را فوت کرده هست. تبریک به امیر عزیز.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)– طوری بگیر مثلاً دارم از پله ها میام پایین و شکارم کردی.

+دور از جون!

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)عکسی فوق العاده از جوانی هاي حمید فرخ نژاد مربوط به سال 1366. ری بن اصل حمید در این تصویر اصالت آبادانی وی را تایید میکند.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)عدد ده مقدس جهش ژنتیکی پیدا کرده هست و کف پایش کمر دارد.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)

هانا کامکار, شبنم مقدمی, آزاده صمدی و پانی پناهی ها, پس از تماشای نمایش /نامه هاي عاشقانه از خاورمیانه/. هانا جان منظورت این هست که فقط با شبنم مقدمی دوستی داری و با بقیه خیر؟ پس چرا فقط نام شبنم را در کپشن آورده اي؟! «ستاد ایجاد کدورتِ بهترین ها» 

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)

بابک صحرایی بین دو تن از ستاره هاي کمدی سینمای قبل از انقلاب یعنی بهمن خوب و مرتضی عقیلی که هر دو در استان تهران روزگار را سپری می‌کنند. گرچه آقای عقیلی اخیراً در چند سریال ترکیه اي دیده شد ولی خیلی زود به میهن بازگشت. بابک جان شما هم یواش یواش باید از این سایز دل بکنی و به یک ایکس بالاتر رجوع کنی.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)

خاطره بازی فریدون آسرایی با عکسی قدیمی مربوط به نخستین سالی که به ایران بازگشته بود. همه ي وقت چگونگی مجوز گرفتن و فعالیت فریدون برایم سوال بوده هست. کسی که سال ها در لس آنجلس خوانده بود و در کنار خیلی ها آهنگ مشترک بیرون داده بود و دلبری ها در ویدیو هایش کم نبودند,

 

چگونه به این سادگی مجوز فعالیت گرفت و حتی در صدا و سیما هم حضور پیدا کرد, در حالیکه به جوان مردم که تا بحال پایش را از ایران بیرون نگذاشته و بخاطر این که از 2 کلومتری یک بانو در یک ویدیو قبل, مجوز تعلق نمی‌گیرد.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)

حسین یاری و رسول نجفیان در پشت صحنه کار جدیدشان که یک سریال به نام /از یادها رفته/ هست. 

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)زهره فکور صبور در پارک سر کوچه شان. زهره جان پیام شما برای هر شخصی که باید آن را دریافت می کرد, واضح بود و قطعا دریافت شده هست.

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)پیمان معادی و مانی واقعی, دو تا از خوب هاي سینما که هر دو درگیر فرآوری فیلم سینمایی خود میباشند. گرچه مانی در هر دو پروژه درگیر هست, چون تهیه کننده فیلمِ پیمان معادی هم هست.  

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)اي بابا… یک نفر به گفته خودش تابوشکنی کرد و اکنون پلک دل بقیه هم دارد می پرد. آخ جان, سوژه اي در راه هست!

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)گلاب آدینه, یک هنرمند واقعی. 

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)گوهر بانو خیراندیش در کنار بانو شهلا ریاحی عزیز که همۀ وقت} به سلامت باشد. درضمن تبریک می گوییم موفقیت جدید بانو خیراندیش در جشنواره فیلم /اکشن وان/ را. 

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)فیلم برداری پروژه /هزارپا/ ساخته ابوالحسن داودی هم به آخر رسیده و به توزیع بسیار نزدیک هست. رضا عطاران و سارا بهرامی را در نمایی از این فیلم کمدی مشاهد می‌کنید.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)اي کاش عزیزان می دانستند آوردن سگ هاي مناطق سردسیری به ایران, کاملاً بر خلاف انسانیت و ژست پشتیبانی از دستمزد حیوانات هست. زبان بسته ها در این گرما زجر می کشند! 

عکس بازیگران

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)عباس جمشیدی فر و همسر جان, در تلاش برای پر کردن مقاله امروز. 

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)تبسم مهرانِ مدیری از آن تبسم هایي هست که یک بازنده موقع شکست می زند تا حریف به بردش شک کند! باید قبول کنیم که مهران مدیری در نخستین فیلم سینمایی خود شکست خورده هست. 

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)سالار عقیلی و خانواده در مراسم نکوداشت فخری ملک پور نوازنده پیشکسوت موسیقی. سالار جان چرا مادرخانم را با خود نیاوردی؟ سن که جا چندان داشت!

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)پیشاپیش مبارک باشد بانو جودکی.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)امروز تولد پریناز ایزدیار بازیگر خوب, با اخلاق, مردمی و آینده دار سینما و تلویزیون هست. تبریک بی آخر به پریناز عزیز, امیدواریم همۀ وقت}ِ از موفقیت هاي وی بگوییم و بشنویم. 

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)سلفی /تو نباشی دوستام هستن/طور پیمان قاسمخانی در کنار حمید فرخ نژاد و پسر فرهاد مجیدی. این که امیربردیا دقیقا در این سلفی چه کار می کند سوالی هست که ذهن همۀ را درگیر کرده!

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)آرزوی صحت و سلامتی داریم برای استاد کمیاب گلچین که به گفته برادرزاده اش دچار کسالت شده اند و در بیمارستان بستری میباشند.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)ماشالا چقدر به هم می‌آیند. 

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)سوگل طهماسبی در کویر نمک ارومیه «دریاچه سابق».

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)نفیسه روشن هر روز ست یکی از کاراکتر هاي مورد علاقه اش را گزینه میکند و با آن به گشتُ و گذار می‌پردازد. دیورز بت من بود و امروز باب اسفنجی, فردا هم انشاء الله ست زُمبه را خواهد پوشید.  

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)اگر این شال و گرچه گوش هاي مبارک بانو هاي بازیگر نبود, نصف اکثر عکس هاي اینستاگرام گرفته نمیشد.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)یک فیلم سینمایی جدید در برزیل در حال ضبط هست. فیلمی به نام /من این جا چی میخوام/ با بازی سام درخشانی. شاید ریوالدو را هم بیاورند که دو تا روپایی بزند و فروش فیلم را دوبرابر کند. مقاله امروز هم با همه ي کمی ها و کاستی ها به آخر رسید. ممنون از این که همه ي وقت همراهمان بوده اید. تا مقاله بعدی خداوند یار و نگهدارتان.

عکس های بازیگران +سوژه های داغ ستاره ها (323)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها «322»

دنیای خبر از بازیگران و هنرمندان مشهور کشور «321»

عکس های بازیگران +خبرهای داغ هنرمندان «320»

عکس های بازیگران +اخبار اینستاگرام ستاره ها «319»