پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی «333»

آخرین عکسهای بازیگران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را میتوانید در آلبوم خبری و تصویری زیر مشاهده نمایید و لذت ببرید.گلایه هاي بهرام رادان از آفتابِ تابستان. همین عزیزی که دارد به آفتاب خرده می گیرد 20 روز دیگر با فرا رسیدن پاییز دو پست در بین از سرمای هوا چیزناله خواهد کرد و تابستان را صدا خواهد زد.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)جدید ترین کاردستی خاطره حاتمی که در آن کمتر از سایر تصویر ها علایم خود شیفتگی و جلبِ دقت می بینیم. در کنار پاره اي از ترانه ماندگار /منو ببخش/ ناصر عبداللهی.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)یک روز هم که خاطره حاتمی حالش مفید بود, ملیکا نگذاشت جای خالی دیوانه بازی هایش را حس کنیم.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)آقا شاهرخ استخری در حال تبلیغ زیرپوستی یک کافه. یقین کنید همین صندلی هاي پلاستیکی چون در این کافه در کامرانیه واقع شده سمبل خاص گرایی هست ولی اگر در یک رستوران بین راهی بودند, به طعنه صندلی حمام خطابش می‌شدند.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)سینا سرلک در طول سی سال. آرزوی سلامتی داریم برای خواننده خوش آواز کشورمون.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)سلفی محمدرضا غفاری در زیر تابلوی خیابان هم اسم با وی. یکی از فانتزی هایم این هست که من هم کوچه یا خیابان شاهین نیا را پیدا کنم و باهاش سلفی بگیرم, ولی بدبختانه چنین جایی وجود ندارد, مگر این که خودم دست به کار شوم و آن را خلق کنم. نیازی هم نیست که حتماً شهید شویم یا تاریخ ساز شویم, یک آشنا در شهرداری ناحیه پیدا کنیم حل هست.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)شبنم قلیخانی جمعه خود را آن گونه گذراند. در کنار یک خرس گنده و بی تفاوت.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)چه مفید شد که این افکت ها و استیکر هاي اینستاگرامی نوآوری شد تا دیگر عزیزان برای گرفتن تصویر حجابدار خیلی به زحمت نیافتند. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)ممنون بانو روشن, ولی جسارتاً چرا شما دارید از مردمی که جویای حال استاد بودند تشکر می کنید؟ مگر حال شما را پرسیدند؟*

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)ستاره بانو اسکندری در حال ریلکسیشن در کنار دریا, گرچه پیش از آنکه با صدای نکره یک موتورسیکلت آرامشش پاره شود. تصویر را هم امیرحسین صدیق عزیز گرفته هست. بله.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)مهران غفوریان و همسر عزیزش در تصاویر جامانده از جشن روز ملی سینما.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)تصویر یادگاری عموپورنگ در کنار استاد محمدعلی کریمخانی, آفریننده آواز ماندگار /آمدم اي شاه پناهم بده/ در مدح امام رضا «ع» که با هر زمان شنیدنش روح آدم جلا پیدا می کند.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)علی مصفا و لیلا حاتمی زوج دوشت داشتنی سینما, در مراسم توزیع خصوصی فیلم /لیلا/ ساخته استاد داریوش مهرجویی که پس از حدود بیست سال در گروه هنر و تجربه مجدد به توزیع درآمده هست. مراسمی که در باغ فردوس برگزار شده بود.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)ستاره اسکندری و سامیه لک؛ دو رفیق گرمابه و گلستان در مراسم توزیع خصوصی فیلم /دریاچه ماهی/ به کارگردانی مریم رفاقت.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)تصویر یادگاری نیوشا ضیغمی و همسر جان به رخداد مژده لواسانی در کنار استاد همایون شجریان, پس از تمایاش کنسرت – نمایش /سی/ که به شب هاي واپسینِ خود نزدیک می شود.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)فریبا طالبی هم به سلامتی ازدواج کرد و به جمع هنرمندان متاهل اضافه شد. تبریک فراوان. آقا داماد هم به چشم برادری خیلی خوشتیپ هست. لباس عروس و کت شلوار داماد هم که با یکدیگر ست هست. به به, از همین شروع کار مشخص هست که این زوج چقدرخوشبخت میباشند و همۀ چیزشان با هم هماهنگ هست*

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)این هم یک دور افتخاری به مناسبت ازدواج فریبا بانو. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)

مهتاب بانو کرامتی در توزیع مردمی فیلم /ماجان/ در پردیس کوروش.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)یک خاطره بازی ناب با عکسی قدیمی از دو هنرمند ناب, جمشید خان هاشمور و محمدرضا فروتن در پشت صحنه فیلم /فاتح/, ساخته بهرام ری پور. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)دورهمی عزیزان در تاتارستانِ روسیه, با حضور سردار امتحان, رضا داودنژاد, سعید و سپند امیرسلیمانی, محمدرضا شریفی نیا و سایر عزیزان. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)عمو رضا ایرانمنش و جمشید خان مشایخی, دو هوادار قدیمی و سرسخت ناپولی.

«شکر خدا حال هر دو عزیز مفید هست و از بیمارستان مرخص شده اند»

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)به سربلندی عمو اردشیر کاظمی, پدربزرگ دوست داشتنی سینما و تلویزیون که در ردیف پشتی عزیزان با کراوات همیشکی اش جا خوش کرده هست. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)حمیدرضا آذرنگ, صبحِ شنبه اول مهر ماه. «از شدت غم پیر شده»

عکس بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)نیکی کریمی در کنار سیروان خسروی پش از تماشای کنسرت شب قبل ي وی در سالن میلاد نمایشگاه. اگر خودتان یا یکی از اقوام اخیرا از خدمت مقدس سربازی بازگشته هست, پوتین هایش را دو دره کنید. مُد شده هست*

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)استاد حسین علیزاده و استاد کیهان کلهر در یک همایش هنری, به یاد مشارکت هاي خاطره انگیز قبل و شاهکار هایي که در کنار هم خلق کردند. گویی که ساز عضوی از بدن آنهاست. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)چه کسی فکرش را می کرد غول هالییود و بادیگار جنیفر لوپز به این روز بیافتد؟* 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)حمید استیلی به رخداد همسر و دخترانش در حال تماشای بازی پرسپولیس در کشور امارات. حمید خان راه و چاره حضور زنان در استادیوم را پیدا کرده هست, خروج از ایران*

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)اشکان خطیبی و همسر جان در توزیع خصوصی /لیلا/.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)عکسی قدیمی و خاطره انگیز مربوط به سال هاي مفید موسیقی پاپ کشور, زنده یاد ناصر عبداللهی در کنار زنده یاد ناصر فرهودی و یغما گلرویی. روحشان شاد و یادشان گرامی «گرچه به جز یغما». 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)مهناز افشار در حال تبلیغ چسب رازی.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)دورهمی خوبان در پشت صحنه سریال /شهرزاد/. استاد عبدالله اسکندری, رضا کیانیان عزیز, مجید خان مظفری, سیروس عبدلی و جناب کارگردان, آقای حسن فتحی. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)بانو پوراندخت مهیمن در کنار الهه /پدر ایرانی پس از پریدن از خواب بعد از ظهر/ در ایران باستان.

«آذری و تورک وطنداشلار, ساده بیر شوخلوق ایدی»

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)عزیزان در توزیع /دریاچه ماهی/ در پردیس آزادی. با حضور علی جان دهکردی, ستاره اسکندری, حدیثه تهرانی و همسرش, کمیاب فلاح و سایر عزیزان و عوامل فیلم.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)این هم از تصویر دسته جمعی عوامل فیلم /ملی و راه هاي نرفته اش/ ساخته ي اخیر تهمینه میلانی در پردیس کوروش. با حضور السا فیروزآذر, میلاد کی مرام, ماهور الوند, تینا معافی و بانو کارگردان. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)جناب سیاحی به جای تشویق اینکار, به فکر امنیت موبایل ات باش که خیلی آسان می‌توان به آن دسترسی داشت و با آن تصویر گرفت.  

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)محسن کیایی, شاد از این که توانسته در کنار اسطوره و الگوی زندگی اش تصویر یادگاری بگیرد. اکنون اگر الگویش بهروز وثوقی بود, فوتبالیست میشد* 

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)سلفی فریبرز خان عرب نیا, با خنده اي که دارد در لفافه می‌گوید: سال جاری هم باید مانند هر سال من و قیامم را از تمامی شبکه هاي صدا و سیما بینید و بردباری کنید. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)آزاده زارعی در کنار پرواز همای, پس از تماشای لبخوانی کردن هاي جناب همای در کنسرت اش.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)مهسا کرامتی و یکی از عزیزان, پس از گشت و گذار در جمعه بازار استان تهران, بازاری که در آن هر کس هر آن چه راکه احساس می‌کند در خانه اش اضافه اي هست را به آنجا می آورد و میفروشد. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)شیرین کاری بینظیر مهراب قاسمخانی در صبح آدینه.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)عکسی دیگر از مهراب قاسمخانی در صبح آدین

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)

ارسلان جان درد خود استقلالی ها برای خودشان بس هست, شما دیگر بر روی زخمشان نمک نپاش*

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)عکسی از پشت صحنه فیلم /صد سال به این سال ها/ مربوط به سال 1386, با حضور علی شادمان کوچک, امیرحسین آرمان و فاطمه معتمد آریا در کنار کارگردانِ آن یعنی سامان مقدم. فیلمی که در آن دوران مفید درخشید و توانست کلی پاداش ببرد. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)خود تحویل گیری به سبک امیر نوری. بمناسبت تولدش برای خود عینک واقعیت مجازی پلی استیشن خریده هست. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)بهاره رهنما و همسر جان در باغ فردوس, به مناسبت توزیع خصوصی /لیلا/.  

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)سمانه پاکدل, لیلا بلوکات و سحر قریشی در یک دورهمی دوستانه که به جزئیات آن اشاره نشده هست.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)رحمت شاسی در حال خارجگردی. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)سیاوش مفیدی, لحظاتی پس از پیاده شدن از اتوبوس.  

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)پست خارشی و مالشیِ علی اوجی برای مهران مدیری. دلیلش را به زودی خواهیم فهمید. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)حمید پشتیبان غرق در هاله نور. اکنون او یکی از انتخاب هاي جدی ریاست جمهوری در دور بعدی هست.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)تینا پاکروان هم عکسی از کودکی هایش رو کرد که یک موقع گمان نکنیم آنها آن موقع دوربین عکاسی نداشتند.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)مهران رجبی در کنار سهراب سپهری در حاشیه ضبط کار جدیدشان که در شمال در حال فیلم برداری هست. 

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)پست اخیر احسان علیخانی, مجری پرطرفدار کشورمون. این ژست احسان خیلی برایم آشناست, طوری که انگار هر روز با آن در رابطه بوده ام…

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)حسم درست بود*

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)فرهاد مجیدی در حال مذاکره با رئیس جمهور اسپانیا. «به نقل از فرزاد نیوز»

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)یعنی واقعا یک نفر در خانه پزشک کواکبیان نیست که کار با اینستاگرام را به ایشان تعلیم بدهد؟ احتمالاً آن موقع دیگر هر روز یک استوری از سقف خانه این نماینده ارجمند مجلس دیدن نکنیم.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)می‌دانید دشوار کجاست؟ دشوار این هست که همۀ وقت} محسن مسلمان برای خودش و مهدی طارمی لباس می خرد و بدبختانه هر دو را به سایز خودش بر میدارد.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)به آخرین روزهای مهلتِ شینگن نزدیک می‌شویم و بی صبرانه چشم براه بازگشت عزیزان به میهن هستیم.

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی (333)

 

مطالب مرتبط :

تصاویر بازیگران و هنرمندان مشهور سلبریتی «332»

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر «331»

عکس های بازیگران و خبرهای جنجالی از ستاره ها «330»

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان «329»