پارس ناز پورتال

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها «381»

جدید ترین عکسهای دیدنی بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را می‌توانید در کلکسیون زیر مشاهده کنید.

 

با عکسی از سیروان خسروی در کسب و کار جدیدش مطلب امروز را آغاز می‌کنیم. سیروان پس از پايان قراردادش با شرکت اسپری سازی و تولیدی آبمیوه, اینبار با شرکت دام زنده فروشی حاج یحیی و پسران بجز کریم/ قرارداد بسته است که امیدواریم در آن هم پیروز باشد.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)لاله اسکندری و روزبه حصاری در اتاق گریم طرح سینمایی /ماهور/ به کارگردانی مجید نیامراد سینماگر با پیشینه کشورمون که بیشتر به طراحی صحنه و لباس شهره هستند و حالا تصمیم به ساختن فیلم و کارگردانی گرفته اند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)یکی از دلبستگی هاي سام که مانع بازگشت او به کشور شده است. / عکس های بازیگران

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)علی دایی, نیکی کریمی, منصور بهرامی, تهمینه میلانی و علیرضا حقیقی در مراسم افتتاحیه یک گالری لاکچری. کسانی که منصور بهرامی را نمیشناسند اسم ایشان را گوگل کنند تا متوجه شوند که چه ورزشکار مطرح و شناخته شده اي برای علاقه مندان به تنیس است.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)امیرعلی نبویان و همسر جان دریک رستوران این عکس عشقولانه را گرفتند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)شب یلدا نزدیک است و باید آرام آرام خودرا برای مبدل شدن اینستاگرام به بازار انار و هندوانه و پشمک آماده کنیم.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)مهدی پاکدل و رضا کیانیان در حاشیه اجرای خیریه همایون شجریان و سهراب پورناظری. / تصاویر بازیگران

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)از اون نگاه‌ها که حواسش نیست.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)از اون نگاه‌ها که حواس جفتشون هست, البته به دوربین

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)مهدی رجب زاده فوتبالیست خوب و با اخلاق کشورمون و یکی از با پیشینه ترین بازیکنان لیگ برتر درکنار همسر و پسر عزیزش

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)علی انصاریان درکنار امین حیایی و علی بیگدلی عکاس کهنه کار سینما در حاشیه مراسم اکران خصوصی /ثبت با سند برابر است/ کار جدید بهمن گودرزی.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)تینا آخوندتبار هم وارد دنیای تئاتر شده و این گریم ترسناک گریم او در نمایش /تمام زنان اجنه ي شیخ محمود/ است. با روال افزایشی تعداد تئاتر ها طبیعتاً با مشکل سوژه و نمایشنامه برخورد خواهیم کرد و رفته رفته به سوی سناریو هاي ترسناک و عجیب پیش می رویم.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)مریم بانو دیر اقدام کردید, پاییز به پایان رسید

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)حمید خان لولایی هم با این پست عید کریسمس رابه همه ی تبریک گفت. قطعا تبریک هاي مخصوصاً تری را هم در تلگرام برای دوستان و عزیزانش فرستاده است.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)ستاره اسکندری و الهام کردا, دو هنرمند دوست داشتنی و توانای سینمای کشورمون در اتاق گریم نمایش جدید /نفر دوم/ که این شبها در تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می‌آید.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)سلفی بهنوش تارگرین قبل از آنکه زمستان فرا برسد / عکس بازیگران

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)قطعا کسی در آن اطراف هست که به نفیسه بگوبد دراین گریم ترسناک شده است.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)آزاده نامداری درکنار نیلوفر خوش خلق در اکران مردمی فیلم /آینه آغوش/ ساخته جدید منوچهر هادی

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)تا چیزی به اسم اینستاگرام وجوددارد شاهد عکسهای گرفته شده در کابین خلبان خواهیم بود. نمی دانم کی قرار است جذابیت این اتاقک کاهش پیدا کند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)عکس یلدایی خواهران محمدی در مزون دوستشان.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)عکس یادگاری شهره سلطانی درکنار مجسمه مومی یانی آهنگساز نامی یونانی. البته این مجسمه گویا مربوط به زمان پیش از کمپِ یانی است*

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)خاطره بازی محمدرضا هدایتی با عکسی از پشت صحنه سریال پاورچین مربوط به 12 سال پیش. درکنار جواد رضویان, سیامک انصاری, سحر ولدبیگی, شقایق دهقان و سحر زکریا. چه جالب است که تیم هنری مهران مدیری با گذشت یک دهه تغییر چندانی نکرده است.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)فاطمه گودرزی و پسرش در لباس زیبای قوم لر در جشنواره اي که در دانشگاه تهران برگزار شده است. فاطمه گودرزی اصالتاً اهل بروجرد است

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)نیکی کریمی عکس از صورتش می‌گذارد و نمی‌داند ما همان‌ گونه نگران ودر پی دستانش هستیم*

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)آنا نعمتی با ابروهای تقویت شده در اکران خصوصی فیلم /آپاندیس/ ساخته حسین نمازی

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)سیامک عباسی عکسی از کودکی خود به اشتراک گذاشته, از روزهایی که در حال آموزش دیدن و یاد گرفتن نحوه صحیح نشستن در مستراح بود.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)پرستو جان مراقب باش کبوتر بر شانه ات کار دیگری نکند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)ژست عینک به دست بازیگران و کارگردان لیسانسه ها, در حاشیه عکاسی برای گفت و گو شان با مجله زندگی ایده آل.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)عکسی عالی از حنا و آروین دوقلو هاي دوست داشتنی مجید صالحی در جشن تولد یکی از عزیزانشان. انشاالله همیشه سلامت باشند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)بابک جهانبخش که درسال هاي اخیر زندگی بی حاشیه و ساکتی داشت, روز گذشته با یک سلفی همه ی آن سال‌ها آرامش را جبران کرد و خودرا بر سرزبان ها انداخت و سوژه رسانه ها کرد. گویا بابک از همسر اولش «مادر آرتا» جدا شده و با عزیزی که در تصویر ملاحظه می کنید و دیروز تولدشان هم بود, ازدواج کرده است. آرزوی خوشبختی و عاقبت به خیری داریم برای بابک و همسرش پریا بانو.عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)

سلفی کاملاً بی منظور آزاده صمدی در حاشیه جشن چلچراغ با یک روحانی خسته. آزاده جان ما که می‌دانیم این سلفی چه میزان بی منظور گرفته شده است, امیدوارم آن هایي که باید بدانند هم متوجه این موضوع بشوند*

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)کریم خوشتیپی فرد آماده برای جشن کریسمس باشگاه المپیاکوس. کریم جان مراقب پذیرایی ها در جشن باش و برای خودت آب معدنی زاپاس ببر تا تشنه نمانی

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)تیم برتون با دیدن این سلفی دستش را پشت دست دیگر کوبید و گفت: /اي دل غافل, چرا این همه ی سال رضا را ندیده بودم؟ وگرنه این همه ی منت جانی دپ را نمیکشیدم*/

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)از معدود عکسهای امیرحسن آرمان که در حال ورزش کردن نیست, بلکه در رختکن باشگاه است*

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)مرتضی پورعلی گنجی برای 6 ماه دیگر قراردادش رابا باشگاه السد قطر تمدید کرد و با این سلفی اعلام کرد که از این رخداد شاد است.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)حمله باران کوثری به صدا و سیمای بامزه.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)حامد بهداد به بهانه افتخاراتی که اخیراً فیلم /سد معبر/ کسب کرده, این عکس از خود دراین فیلم رابه اشتراک گذاشت.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)کمند امیرسلیمانی با این عکس قدیمی از کودکی هایشان درکنار برادرش سپند, تولد وی را تبریک گفت. مطلب امروز هم به پايان رسید, از همراهی تان به سبک جناب حداد عادل متشکریم. تا فردا, یا حق.

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها (381)

 

مطالب مربوط :

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور «380»

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «379»

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «378»

عکس های بازیگران جدید و جنجالی «377»