پارس ناز پورتال

ترفند غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در آیفون

ترفند غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در آیفون

ترفند غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در آیفون 

گوشی آیفون هنگامی که دسترسی به اینترنت موجود باشد بصورت خودکار بروزرسانی خواهد شد که برخی کاربران از این بابت ناراحت هستند. با این آموزش میتوانید بروزرسانی خودکار گوشی خود را غیر فعال کنید تا مصرف اینترنت شما کاهش یابد.روز به روز به تعداد نرم افزار ها اضافه میشود و برنامه های جدید با قابلیت های تازه به مارکت های سیستم عامل ها می آیند. بطوری که استفاده از نرم افزارها به جزئی از نیاز های ما تبدیل شده و برخی از آن به عنوان وسیله ای برای کسب درآمد استفاده می کنند.

 

به همین دلیل شرکت های تولید کننده نرم افزار مرتب مشکلات برنامه های خود را رفع و قابلیت های تازه ای به آن اضافه میکنند. در گوشی های آی او اس به طور پیشفرض به روز رسانی برنامه ها به صورت خودکار انجام میشود و این باعث میشود تا مصرف حجم اینترنت شما بالا رود.

 

میتوانید با استفاده از ترفند زیر به روز رسانی نرم افزار های گوشی خودرا از حالت خودکار به حالت دستی تغییر دهید تادر زمان دلخواه خود برنامه ها را به روز رسانی کنید.

 

برای غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار در آیفون باید:

 

به قسمت Settings گوشی بروید
وارد بخش iTunes & App Store شوید

 

 به گزارش پارس ناز در این قسمت برنامه هایی که خودشان به صورت خودکار به روز رسانی میشوند را مشاهده میکنید و آنها را غیر فعال کنید

 

قسمت Use Cellular Data (استفاده از اینترنت سیمکارت) به صورت پیشفرض خاموش است. این گزینه را فعال نکنید چرا که با اتصال به اینترنت برای بروز رسانی از اینترنت سیمکارت شما استفاده میکند.

ترفند غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در آیفون

به روز رسانی نرم افزار های گوشی