پارس ناز پورتال

به روزترین فروشگاه اینترنتی موبایل های شیائومی و سامسونگ

به روزترین فروشگاه اینترنتی موبایل های شیائومی و سامسونگ

حدود ۱۵ سال قبل اولین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور ما راه‌اندازی شدند و به تجربه ثابت شد که همگام با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، مردم نیز شیوه‌های خرید و تهیه‌ی کالاهای مورد نیاز خود را تغییر می‌دهند. امروزه، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند تا گوشی هوشمند و سایر کالاهای مورد نیاز خود را از یک فروشگاه یا سایت اینترنتی معتبر خریداری کنند، اما یک سایت معتبر باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد

 

سایت‌های معتبر در زمینه‌ی خرید گوشی موبایل

سایت‌های خبرهای فناوری مانند phonearena و gsmarena از سایت‌های معتبر مرجع نقد و بررسی‌ گوشی‌های هوشمند به زبان انگلیسی هستند. این سایت‌ها به‌نوعی سایت‌های مرجع گوشی‌های موبایل حساب می‌شوند. در زبان فارسی هم وب‌سایت‌های مختلفی در زمینه‌ی گوشی موبایل فعال هستند. تکنولایف از جمله سایت های معتبر خرید گوشی موبایل است که جدیدترین خبرهای فناوری و نقد و بررسی تخصصی را می‌توانید در این وب‌سایت به زبان فارسی مطالعه کنید.

 

یک سایت اینترنتی به روز باید به چه نکاتی توجه داشته‌باشد؟

اولین ویژگی مهم، رابط کاربری یا همان محیط گرافیکی سایت است که به چشم کاربر چشم‌نواز، زیبا و ساده به نظر برسد . از طرف دیگر کارکردن با آن آسان باشد و کاربر بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن به هر بخشی که تمایل دارد، دسترسی داشته باشد. ثبت‌نام آسان، روش‌های متنوع پرداخت و داشتن ای نماد (نماد اعتماد الکترونیکی) از قسمت‌های واجبی است که خیال هر مشتری‌ای را راحت می‌کند.

 

دارابودن بخش‌های درباره‌ی ما، تماس با ما و عدم وجود تبلیغات زیاد نشان‌دهنده‌ی اعتبار سایت است.دسته‌بندی دقیق محصولات، نمایش صحیح وب‌سایت در موبایل و «سرعت بالای سایت» ازجمله مهم‌ترین مواردی هستند که نشان می‌دهد یک ساید خرید گوشی موبایل چقدر به‌روز است و پشتیبانانی دارد که مدام در حال رسیدگی به آن هستند.

به روزترین فروشگاه اینترنتی موبایل های شیائومی و سامسونگ

مشتری زمانی می‌تواند یک کالا را با خیال راحت انتخاب و خریداری کند که:

 

* قیمت کالا مناسب و حتی نسبت به قیمت فروشگاه‌های رقیب، پایین‌تر باشد

* امکان ورود به سبد خرید راحت و آسان باشد

* درگاه پرداخت کاملاً بدون مشکل و سریع باشد یا امکان پرداخت در محل مهیا باشد

* به عنواین مختلف به جز قیمت کالا و هزینه‌ی منصفانه برای پست، هزینه‌ی دیگری به او تحمیل نشود

* ضمانت برگشت داشته باشد

* لوازم جانبی همراه کالا کامل باشد

 

گوشی‌های شیائومی به دلیل قیمت نسبتا ارزان و قابلیت‌های بسیاری خوبی که در مقایسه با دیگر شرکت‌ها پیش روی مخاطب قرار می‌دهند، از جمله گوشی‌های هوشمندی به حساب می‌آیند که در طول سال‌های گذشته توانسته‌‌اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کنند. دلیل این اتفاق هم کاملا مشخص است.

 

همه دوست دارند با کمترین هزینه، بهترین امکانات را داشته باشند و گوشی‌های شیائومی این امکان را برای گروه زیادی از افراد فراهم کرده‌اند. خرید گوشی شیائومی در اکثر مواقع یک انتخاب هوشمندانه به حساب می‌آید؛ مخصوصا در شرایطی که نمی‌توان برای در اختیار داشتن گوشی‌های رده بالا پول زیادی هزینه کرد.

 

مواردی که نشان از به روز نبودن سایت خرید گوشی موبایل دارد

 

* بروز اشتباهات زیاد در بیان مشخصات فنی محصولات

* عدم پشتیبانی و پاسخگویی سریع به کاربران

* مشکلات زیاد در ارسال کالا برای خریدار

* تفاوت قیمت بسیار زیاد محصولات و یا خدمات شما با بقیه رقیبان

* وجود محصولات بی‌کیفیتی که باقیمت آن کالا همخوانی نداشته باشد

* عدم توجه و عدم پاسخگویی به دیدگاه‌ها و کامنت های کاربران

* دریافت هزینه‌های غیره بیشتر از قیمت مشخص‌شده برای محصول پس‌ازانتخاب آن محصول توسط کاربر

* نداشتن بخش‌های درباره ما و تماس با ما به‌صورت مناسب و جامع

* نداشتن راهنمای خرید

* بسته‌بندی نامناسب و ضعیف در کالاهای ارسالی

* نداشتن شرایط و ضوابط منظم برای کالاهای قابل بازگردانی

* عدم وجود بخش پیگیری وضعیت سفارش مشتریان

* عدم وجود بخش پنل کاربری منظم برای مشتریان به‌طوری‌که گزارش خریدها و پرداخت‌هایشان قابل‌مشاهده باشد.

به روزترین فروشگاه اینترنتی موبایل های شیائومی و سامسونگ

موارد پس از فروش

همانطور که می‌دانید فروش یک کالا نقطه‌ی پایان ماجرا نیست، بلکه آغاز یک رابطه‌ی دوجانبه است که باید تداوم یابد. سایت خرید گوشی موبایل به روز هم ویژگی‌هایی دارد که شما را پس از خرید تنها نمی‌گذارد و در این مسیر کاملا از شما حمایت می‌کند. یک سایت خرید گوشی موبایل به روز ویژگی‌هایی زیر را در مرحله پس از فروش دارد:

 

* ارسال سریع کالا

* ارسال کد رهگیری ارسال کالا

* ضمانت چند روز برگشت کالا در صورت عدم رضایت

* درنظر گرفتن کد تخفیف برای خرید بعدی

 

تکنولایف سعی دارد سفارش‌های شما در تهران را در همان روز کاری و برای شهرستان‌ها، بین 24 تا حداکثر 48 ساعت کاری ارسال کند. همچنین ضمانت برگشت کالا در صورت عدم رضایت و پشتیبانی آنلاین هم برای کاربران فراهم شده است.

 

قیمت گوشی سامسونگ کاملا بستگی به مدل و مشخصات گوشی دارد. سامسونگ برای ماندن در بازار پر رقابت گوشی‌های هوشمند، دست به تولید سری‌های مختلف گوشی کرد. هر سری گوشی سامسونگ، مشخصات فنی و در نتیجه قیمت متفاوت‌تری دارد تا دست خریدار را برای خرید گوشی سامسونگ باز نگه دارد.

 

در لیست قیمت گوشی سامسونگ مدل‌های بسیاری پیدا می‌شود. سامسونگ سعی کرده است تا بالاترین کیفیت را برای تمام اقشار مردم ارائه کند تا هر کسی با حداقل بودجه بتواند یک گوشی سامسونگ در دستش بگیرد.

 

از این رو در بازه‌های مختلفی مانند گوشی سامسونگ تا 3 میلیون، گوشی سامسونگ تا 5 میلیون، گوشی سامسونگ تا 10 میلیون، گوشی سامسونگ تا 15 میلیون می‌توانید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب یا گوشی سامسونگ بالاترین مدل را بخرید.

 

البته شاید قیمت گوشی سامسونگ نسبت به برندهایی مانند هوآوی و شیائومی کمی بالاتر باشد اما کارایی و وجود وربین‌های حرفه‌ای با لنز قوی، دسترسی آسان به برنامه‌های اختصاصی سامسونگ و اپ استور، تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت، دریافت آپدیت به صورت مداوم، سخت افزار عالی، نمایشگرهای با کیفیت AMOLED و SUPER AMOLED کاملا این تفاوت قیمت را جبران می‌کند.

 

چرا از فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟

خرید از یک سایت خرید گوشی موبایل معتبر دارای مزایای زیادی است که فروشگاه‌های فیزیکی و سنتی نمی‌توانند برای خریداران ارائه دهند. برخی از این مزایا عبارتند از:

 

* صرفه جویی در زمان خرید

* انجام خرید راحت و آسان

* امکان مشاهده‌ی تعداد زیاد کالای مشابه

* امکان بررسی کالا قبل از خرید

* امکان مطالعه‌ی نظر کاربرانی که آن کالا را قبلا خرید‌ه‌اند

* امکان مطالعه‌ی نقد و بررسی

* امکان برخورداری از تخفیف‌های معمول، شگفت‌انگیز، ایام و مناسبت‌های خاص

* امکان پرداخت در محل

* امکان برگشت دادن کالا از ۱ تا ۷ روز (در صورت عدم رضایت)

* خرید کالای اصل

* امکان خرید اقلام مختلف از یک فروشگاه

* مسئول بودن سایت در مقابل محصولات عرضه شده در آن

* حمایت از خریدار در مراحلی که محصول نیاز به استفاده از خدمات، گارانتی و پشتیبانی دارد

* آسایش خریدار از طریق ارسال محصول به محل او، پرداخت الکترونیک، تحویل فوق سریع و فروش محصولات اصل و معتبر

 

جمع‌بندی

هم‌اکنون سایت‌های فروشگاهی زیادی در زمینه فروش موبایل فعالیت دارند، اما فروشگاه اینترنتی تکنولایف با احترام به حقوق مشتری و جلب رضایت مشتریان خود، امکان « ضمانت برگشت 100 % پول پرداختی توسط شما و پس گرفتن محصول تا 7 روز پس از خرید» براساس شرایطی که در سایت ذکر شده، به اجرا می‌گذارد تا دیگر هیچگونه تردید یا نگرانی برای خرید از این فروشگاه نداشته باشید.