پارس ناز پورتال

فروش دختران برای همخوابگی با توریست ها

فروش دختران برای همخوابگی با توریست ها

فروش دختران برای همخوابگی با توریست ها 

در کشور هندوستان خانواده های فقیر دختران خود را به فروش می رسانند تا توریست ها از آن ها استفاده های جنسی ببرند. ” بیگم ” یکی از هزارن دختری است که قربانی فقر خانوادگی خود در هند شده است .روزانه هزاران دختر هندی کم سن و سال توسط اعضای خانواده خود به توریستها فروخته می شوند تا با پول فروش انها خانواده شان بتوانند از پس هزینه های خورد و خوراک دیگر کودکان خانواده برآیند .

 

بنا بر آمارهای انجام شده بسیاری از دختران هندی در منطقه حیدرآباد و روستاهای این کشور در سنین کم به گردشگران فروخته می شوند . بیگم یکی از این دختران است که در سن 12 سالگی به مردی عمانی و 70 ساله فروخته شده و مجبور به زندگی در کنار این مرد شده است .در مقابل هر اعتراض بیگم شوهر 70 ساله اش به او متذکر شده که در قبال بیگم به خانواده او پول زیادی پرداخت کرده و وی مجبور به اطاعت از این مرد است.

 

پلیس هند نیز تائید کرده که روزانه صدها دختر هندی به همین شیوه در هند خرید و فروش می شوند. اغلب خریداران گردشگرانی مسن و متول هستند که قادرند هزینه خرید دختران را پرداخت کنند.از سوی دیگر مادر بیگم پس از انتشار این خبر به خبرنگاران بیان کرده که شوهرش مردی الکی بوده و او قادر نبوده تا هزینه خانواده خود را با 3 کودک تامین کند

 

 به گزارش پارس ناز به همین دلیل مجبور به فروش بیگم شده است .وی بیان کرده که هنگام فروش دخترش به شدت ناراحت بوده اما چاره ای جز انجام این کار نداشته است .کارشناسان مسائل اجتماعی که از روند رو به افزایش این حوادث بسیار نگران هستند ریشه اصلی چنین رفتارهایی را فقر و بی توجهی مسئولان حکومتی به شرایط زندگی قشر فقیر جامعه عنوان کرده ا ند .