پارس ناز پورتال

فروش نیم میلیاردی انیمیشن بچه خان در دنیا

مجموعه : اخبار سینما
فروش نیم میلیاردی انیمیشن بچه خان در دنیا

فروش نیم میلیاردی انیمیشن بچه خان در دنیا 

فیلم بچه خان توانست رکورد نیم میلیاردی در دنیا را در اختیار بگیرد و هم چنان در میان پرفروش ترین هاي سال 2017 قرار گیرد. فیلم سینمایی ‘بچه رئیس’ یا همان ‘بچه خان’ به کارگردانی ‘تام مک گراث’ تا به حال توانسته در توزیع بین المللی به فروشی معادل نیم میلیارد دلار دست پیدا کند.

 

انیمیشن ‘بچه رئیس’ به کارگردانی ‘تام مک گراث’ از 31 مارس 2017 توزیع بین المللی خود را شروع کرده و توانسته یکی از فیلمهای پرفروش هالیوود لقب گیرد. این انیمیشن با این گیشه توانسته بالاتر از شمار زیادی از فیلمهای پرسر و صدای هالیوود بایستد.این فیلم یک انیمیشن کامپیوتری-3D آمریکایی هست که حکایت آن بر زمینه کتابی به همین اسم نوشته ‘مارلا فارزی’ هست.

 

حکایت در مورد خانواده‌اي هست که با ورود بچه‌اي عجیب‌وغریب به منزل اشان رویدادها زیادی رخ می دهد. در حالیکه خانواده انگشت انگ خود را به سوی پسر کوچکتر علامت میرود و وی را حسود می خوانند طولی نمی کشد که وضعیت عوض میشود و این دو برادر چاره‌اي ندارند جز این که در برابر خطری که خانواده را تهدید می کنند با هم متحد شوند.
اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی, بچه خان

 

الک بالدوین در نقش بچه رئیس , مایل باکشی در نقش تیموتی, برادر هفت ساله بچه رئیس, توبی مگوایر در نقش راوی , استیو بوشمی در نقش فرانسیس , جیمی کیمل در نقش آقای تمپلتون و لیسا کودرو در نقش بانو تمپلتون در این انیمیشن صداپیشگی را بر عهده دارند.