پارس ناز پورتال

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

برترین فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017 

برترین فیلم های جهان در سال 2017 که در گیشه مفید فروخته اند را به شما معرفی می‌کنیم تا حتماً انها را تماشا کنید. احتمالاً وقتش رسیده که یک استراحت درست و حسابی به خودتان بدهید, یک بسته پاپ کورن و تخمه آفتابگردان کنار دست تان حاضر کنید و چندتا از فیلمهای منحصر به فرد این لیست ۲۵ برترین فیلمهای 2017 را تا هنوز دیر نشده هست مشاهده نمایید. این شما و این 25 برترین فیلمهای 2017 که حتماً باید تا پایان سال مشاهده نمایید.

 

در ادامه برترین فیلمهای 2017 را بشناسید

 

۱. Resident Evil; The Final Chapter

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Paul W. S. Anderson

بازیگران; Milla Jovovich, Ali Larter, Iain Glen

تاریخ توزیع; ۲۷ ژانویه «۸ بهمن ۹۵»

 

۵ سال بعد از فیلم “Resident Evil; Retribution”, میلا یوویچ مجدد بازخواهد گشت تا به این فرانچایز و نقشش “آلیس” که حدود یک دهه آن را به نمایش گذاشته, خاتمه دهد. با وجود فاصله‌ي چندان بین دو قسمت پایان, “فصل نهایی” دقیقا ادامه‌ي “قصاص” خواهد بود. هر چیزی که تا اکنون از فصل نهایی دیده‌ایم, نشان داده‌اند که سیاحت آلیس, با پایان نقش‌اش در این حکایت‌ها, به پایان خود می رسد و به این معناست که هر اتفاقی ممکن هست رخ دهد.

 

اگر قسمت‌هاي قبلی این آلبوم را ندیده‌اید, مشاهده فصل نهایی چندان دیدنی نخواهد بود اما اگر عبارات “شرکت آمبرلا”, “راکون سیتی” و “ویروس T” برای‌تان آشناست, تقویم خود را برای مشاهده این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست خالی کنید.

 

۲. John Wick; Chapter ۲

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Chad Stahelski

بازیگران; Keanu Reeves, Ruby Rose, Ian McShane

تاریخ توزیع; ۱۰ فوریه «۲۲ بهمن ۹۵»

 

در این قسمت یکی از رفقا قدیمی جان در حال برنامه‌ریزی برای سرنگونی یک گروه از قاتلان و خرابکاران هست و در نتیجه به حمایت و نیروی کمکی نیاز دارد. شرایط در این فیلم متفاوت هست اما نتایج نهایی تقریباً همانی هست که در قسمت قبلی دیده‌ایم. خشونت و هیجان بالا در کنار شمار زیادی شلیک و گلوله؛ و گرچه حضور “کیانو ریوز” در بین ماجرا برای به عکس کشیدن نقشی که برای آن متولد شده.

 

۳. The Lego Batman Movie

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Chris McKay

بازیگران; Will Arnett, Zach Galifianakis, Michael Cera

تاریخ توزیع; ۱۰ فوریه

 

این انیمیشن که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست , یک اسپین‌آف برای “The Lego Movie” بوده که اکثر بر روی شخصیت بتمن متمرکز هست. “ویل آرنت” بعنوان خفاش شهر گاتهام, به همراه هم‌بازی خود در سریال “Arrested Development” یعنی “مایکل سرا” بازخواهد گشت,

 

تا از بازرسی گاتهام توسط جوکر پیشگیری کند. گذشته از تولید فیلم لگو؛ ایده‌ي تولید فیلمی در این سبک احمقانه به نظر میرسید, اما با فروشی حدود ۵۰۰ میلیون دلار, لگو توانست موفقیت بالایی به‌دست بیاورد. حال کریس “مک‌کی” مجدد بازگشته تا با فیلمنامه‌اي از “ست گراهام اسمیت”, انیمیشنی خنده‌دار و سرگرم‌کننده را برای مخاطبان به عکس بکشد.

 

۴. Logan

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; James Mangold

بازیگران; Hugh Jackman, Patrick Stewart, Boyd Holbrook

تاریخ توزیع; ۳ مارس «۱۳ اسفند ۹۵»

 

“هیو جکمن” نقش “ولورین” را در شمار زیادی از فیلم‌هاي “X-Men” نقش بازی کرده هست. در این فیلم که او با نقش چندین ساله‌اش خداحافظی میکند, شاهد یک ولورین پیرتر و خشن‌تر خواهیم بود. از آنجا که حکایت بر زمینه کمیک “Old Man Logan” ساخته شده, قرار هست شاهد آینده‌ي غم‌انگیزی برای جهش‌یافتگان باشیم و همین طور درجه سنی این فیلم, “R” تعیین شده و در نتیجه دارای خشونت بالایی هست.

 

با این که رسما اعلام شده “لوگن” آخرین حضور جکمن بعنوان ولورین هست, اما “رایان رینولدز” «بازیگر نقش ددپول» اعلام کرده که احتمال دارد فیلمی‌ مشترک از ددپول و ولورین ساخته شود. پس احتمالا باز هم شانس این را داشته باشیم که ولورین را با بازی هیو جکمن پرطرفدار ببینیم. مشاهده این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست را واقعا به شما پیشنهاد میکنیم.

 

۵. Kong; Skull Island

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Jordan Vogt-Roberts

بازیگران; Tom Hiddleston, Brie Larson, Samuel L. Jackson

تاریخ توزیع; ۱۰ مارس «۲۰ اسفند ۹۵»

 

مشخص نیست که چه برنامه ویژه‌اي برای “کونگ; جزیره جمجمه” چیده شده, اما این فیلم پیش قدمی برای تولید دنیای سینمایی مشترک, و روبه‌رو شدن کونگ و گودزیلا هست. حکایت درمورد‌ي مردی «تام هیدلستون» هست که به جزیره‌اي افسانه‌اي سفر می کند. برادر این فرد در این جزیره رها شده و در تلاش هست تا سرمی به اسم “Titan” را بیابند. آنها بر این باورند که این سرم, درمانی برای تمام مریضی‌ها و مریضی‌هاست.

 

همین طور شنیده شده که قرار هست بزرگ ترین کونگ در تاریخ فیلمهای کینگ کونگ را شاهد باشم؛ که علت آن هم رویارویی کونگ و گودزیلا و نبرد نفس‌گیر و سراسر هیجان بین این دو غول هست.

 

۶. Beauty and the Beast

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Bill Condon

بازیگران; Emma Watson, Dan Stevens, Luke Evans

تاریخ توزیع; ۱۷ مارس «۲۷ اسفند ۹۵»

 

کمپانی والت دیزنی با فرآوری فیلمی بر زمینه انیمیشن “دیو و دلبر” که چشم‌انداز جدیدی را از آن به عکس می کشد, میخواهد روندی برای تولید پروژه‌هاي لایو-اکشن از انیمیشنهای قدیمی و کلاسیک خود نخست کند. امثال روایتی که در انیمیشن شاهدش بودیم, فیلم هم داستانی افسانه‌اي از پرنس‌اي «دن استیونز» را تعریف می کند که با ظاهری عجیب‌وغریب طلسم شده و در ادامه عشق را در دختری فقیر «اما واتسون» مییابد.

 

درست مانند تمام حکایت‌هایي که در آن دوران شنیده شده, این هم دارای سبکی نسبتا تاریک هست؛ اما انیمیشن دارای فضایی دوستانه و خانوادگی در کنار موسیقی و شوخ‌طبعی بود و انتظار میرود که فیلم هم همینطور باشد.

 

۷. Ghost in the Shell

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Rupert Sanders

بازیگران; Scarlett Johansson, Takeshi Kitano, Pilou Asbæk

تاریخ توزیع; ۳۱ مارس «۱۱ فروردین ۹۶»

 

گرچه برخی ناسازگاری نظرها درمورد‌ي گزینه بازیگران وجود دارد, اما این فیلم توانسته دقت خیلی‌ها را جلب کند. اگر انیمه‌‌‌‌ي ساخته شده از مانگای “شبح درون پوسته” را دیده باشید, قطعا کنجکاو هستید که نسخه لایو-اکشن آن چطور از آب درآمده هست. تریلر‌ها ترکیب خوبی از جلوه‌هایي

 

جذاب در کنار مبارزات “اسکارلت جوهانسون” به نمایش می گذارد و قول فیلم اکشن چشم‌نوازی را می دهد. به نظر میرسد حکایت فیلم که درمورد‌ي یک پلیس زن در برابر یک هکرِ خطرناک هست؛ دیدنی باشد. المان‌هایي که به نوعی در فیلم‌هاي “The Matrix”, “Lucy” و “The Fifth Element” هم شاهدش بودیم. پس قطعا فیلم هیجان‌انگیزی را پیش رو داریم.مشاهده این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست را واقعا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

۸. The Fate of the Furious

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; F. Gary Gray

بازیگران; Vin Diesel, Dwayne Johnson, Jason Statham

تاریخ توزیع; ۱۴ آوریل «۲۵ فروردین ۹۶»

 

بعد از مرگ “پل واکر” سرنوشت این آلبوم فیلم‌ها نامشخص به نظر می رسید؛ اما با فروش نزدیک به ۴ میلیارد دلاری این فرانچایز, کمپانی “Universal” از تولید قسمت‌هاي اخیر دست نمیکشد و می خواهد تا سال ۲۰۲۱ هم گروه آشنای “سریع و خشن” را دور هم جمع کند.

 

راستش را بخواهید اصلا مهم نیست که قسمت هشتم از این آلبوم درمورد‌ي چیست؛ چون اگر طرفدار هفت قسمت قبلی باشید, تنها چیزی که برای‌تان اهمیت دارد این هست که هم چنان ادامه‌اي برای این حکایت‌ها مشاهده نمایید.

 

مهم ترین نکته‌اي که باید درمورد‌ي این فیلم بدانید, این هست که دومینیک تورتو مانند همۀ وقت} در برابر دولت و بعنوان یک خلاف‌کار قرار گرفته؛ اما اینبار او به اطرافیان خود هم خیانت می کند و همه ي اینها زیر سر زنی مرموز با بازی “شارلیز ترون” هست.

 

۹. Guardians of the Galaxy Vol. ۲

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; James Gunn

بازیگران; Chris Pratt, Zoe Saldana, Vin Diesel

تاریخ توزیع; ۵ مه «۱۵ اردیبهشت ۹۶»

 

قسمت اول فیلم, سورپرایزی شاد‌کننده بود و طرفداران را خوشنود کرد؛ اما قسمت دوم سورپرایز‌هاي بزرگتری را برای مخاطبان به همراه دارد. اضافه بر وجود موسیقی‌هاي شنیدنی و جذاب, و همین طور بازیگران بزرگی از جمله “کرت راسل” و “سیلوستر استالونه”؛ قرار هست

 

شخصیت بامزه‌ي “بیبی گروت” را هم ببینیم. با مشاهده‌ تیزر و تریلر این فیلم, میبینیم که “جیمز گان” برنامه‌هاي ویژه‌اي برای طرفداران در نظر گرفته و این فیلم مانند قسمت اول, همۀ را هیجان‌زده خواهد کرد.نگهبانان کهکشان گنجایش بالایی دارد تا به یکی از برترین فیلم‌هاي 2017 تبدیل شود. پس روز شماری برای این فیلم را از همین همین اکنون شروع کنید.

 

۱۰. Alien; Covenant

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Ridley Scott

بازیگران; Michael Fassbender, Katherine Waterston, Danny McBride

تاریخ توزیع; ۱۹ مه «۲۹ اردیبهشت ۹۶»

 

کمپانی “Fox”, زمانی که پروژه‌هاي 2017 خود را رونمایی می کرد, عکس‌هاي قسمت اخیر “اجنبی” را به نمایش گذاشت و سپس تریلر آن را هم منتشر کرد. با دقت به فیلم “Prometheus”, برای‌مان روشن می شود‌ زمانی که یک گروه از مهاجرین اشتباه میکنند و بر روی سیاره‌اي غلط فرود می‌‌آیند چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

در قسمت اخیر این آلبوم فیلم‌ها؛ انتظار شمار زیادی اجنبی و خطرات زندگی در فضا را داشته باشید و اگر احساس میکنید حکایت پرومتئوس آنطور که باید وارد آلبوم‌ي اجنبی نشده, قطعا نظرتان با مشاهده “اجنبی; هم‌پیمان” عوض خواهد شد. مشاهده این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست را واقعا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

۱۱. Pirates of the Caribbean; Dead Men Tell No Tales

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردانان; Joachim Rønning, Espen Sandberg

بازیگران; Johnny Depp, Javier Bardem, Orlando Bloom

تاریخ توزیع; ۲۶ مه «۵ خرداد ۹۶»

 

پیش تولید قسمت پنجم “دزدان دریایی کارائیب” گذشته از توزیع قسمت قبلی نخست شده بود؛ اما مشکلاتی در فیلمنامه و بودجه, آن را به تعویق انداخت. با این حال هر قسمت اخیر از این فیلم‌ها, نتیجه‌اي امید‌بخش برای استودیو به دنبال خواهد داشت؛ پس هم چنان حکایت‌هاي زیادی از ناخدا جک اسپارو روایت خواهد شد.

 

در این حکایت, مجدد ناخدا جک اسپارو «جانی دپ» را میبینیم که در برابر یک تنفر جوی قدیمی به اسم “سالازار” «خاویر باردم» قرار میگیرد و از همین جهت به این فیلم اسم “انتقامِ سالازار” هم داده‌اند.

 

۱۲. Wonder Woman

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Patty Jenkins

بازیگران; Gal Gadot, Chris Pine, Danny Huston

تاریخ توزیع; ۲ ژوئن «۲۰ خرداد ۹۶»

 

شخصیت “واندروُمن” با بازی “گل گدوت” در “Batman v Superman” معرفی شد و قرار هست در فیلم اختصاصی‌اش شاهد سرگذشت و حضور او در جنگ جهانی باشیم. هچنین شایعه شده که این فیلم, شروعی برای آلبوم‌ سه‌گانه فیلم‌هاي واندرومن هست که حکایت این شخصیت را از سال ۱۹۲۰ تا زمان حال به عکس می کشد.

 

با دقت به نقدهای منفی و امتیازات پایینی که به فیلم‌هاي دنیای سینمایی “دی‌سی” داده شده, مدیران کمپان برادران وارنر اکثر امیدشان به این فیلم و گرچه فیلم “justice league” که در همین سال توزیع خواهد شد, هست. دنیای افسانه‌اي و اسطوره‌ايِ واندرومن از گنجایش بالایی برخوردار هست و شانس این را دارد که به فیلمی پیروز تبدیل شود.

 

۱۳. World War Z ۲

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; نامشخص

بازیگران; Brad Pitt

تاریخ توزیع; ۹ ژوئن «۱۹ خرداد ۹۶»

 

قسمت اول “جنگ جهانی زد” سوپرایز‌کننده عمل کرد و حال قرار هست مجدد شاهد بازگشت “برد پیت” برای مبارزه با مریضی زامبی‌ها باشیم. هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست در دسترس نیست و حتی‌ مشخص نیست کارگردانی آن را چه کسی برعهده دارد.

 

شایعاتی درمورد‌ي حضور “دیوید فینچر” در سمت کارگردانی به گوش میخورد اما همین طور شنیده شده که احتمالا “خوان آنتونیو بایونا” پروژه را با فیلم‌نامه‌اي نوشته‌ي “استیون نایت” به سرانجام خواهد رساند.

 

“جنگ جهانی زد”, حکایت خوبی را روایت کرد و دید تازه‌اي از فیلم‌هاي زامبی‌محور به عکس کشید. با دقت به محبوبیت زامبی‌ها و هم‌چنین هنرنمایی برد پیت, قطعا چشم براه مشاهده این فیلم هستیم. مشاهده این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست را واقعا به شما پیشنهاد میکنیم.

 

۱۴. Cars ۳

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Brian Fee

بازیگران; Owen Wilson, Larry the Cable Guy, Bonnie Hunt

تاریخ توزیع; ۱۶ ژوئن «۲۶ خرداد ۹۶»

 

“لایتینگ مک‌کویین” مجدد بازگشته تا با ماشین‌هاي پرسرعت جدیدی مسابقه دهد و در کنار این شخصیت شاهد چهره‌هاي آشنایی از جمله “ماتر” و “سالی” هستیم. این انیمیشن در ادامه‌ي دو قسمت قبلی هست و یکی از مورد انتظاترین‌هاي 2017 به شمار میرود. با دقت به فروش مفید این آلبوم و همین طور اسپین‌آف‌ها, قسمت سوم هم شانس‌ بالایی برای موفقیت‌ دارد.

 

اگر می خواهید درمورد‌ي حکایت این قسمت بدانید؛ باید بگوییم که “ماشین‌ها ۳” اکثر بر روی بازگشت مک‌کویین به مسابقات خودرو‌رانی و رودررو شدن او با رقیب اصلی‌اش, یعنی شرکت‌کننده‌اي تازه‌کار با اسم “Jackson Storm” هست.

 

۱۵. Transformers; The Last Knight

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Michael Bay

بازیگران; Mark Wahlberg, Peter Cullen, Anthony Hopkins

تاریخ توزیع; ۲۳ ژوئن «۲ تیر ۹۶»

 

“مایکل بی” گفتگو‌هایي درمورد‌ي کناره‌گیری‌اش از فرانچایز “تبدیل شوندگان” کرده بود و در ابتدا می خواست فقط نقش تهیه‌کننده این قسمت را برعهده داشته باشد؛ اما مدیران کمپانی پارامونت مجدد وی را بر صندلی کارگردانی به همراه بودجه‌اي کلان نشاندند. “تبدیل شوندگان; آخرین شوالیه” ادامه‌ي پرقدرتی

 

بر فیلم‌هاي قبلی این آلبوم هست؛ اما اضافه بر این, یک شروع تازه برای فرآوری فیلم‌هاي مشترک جدیدی در سبک دنیای سینمایی مارول هست که با اسپین‌آف شخصیت “Bumblebee” در ۲۰۱۸, کار خود را به صورت جدی نخست خواهد کرد.

 

۱۶. Despicable Me ۳

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردانان; Pierre Coffin, Kyle Balda

بازیگران; Steve Carell, Trey Parker, Kristen Wiig

تاریخ توزیع; ۳۰ ژوئن «۹ تیر ۹۶»

 

جزییات کاملی درمورد‌ي قسمت سوم “من شرور” در اختیار نیست اما گمان‌مان از بازگشت “استیو کارل” بعنوان شخصیت اصلی و نابکار آسان هست. “سینکو پل” و “کن داریو” که در دو قسمت قبلی هم شاهد مشارکت‌شان بودیم, بر روی فیلمنامه “من شرور ۳” کار کرده‌اند تا مجدد خنده دار خلاقانه‌اي را به نمایش بگذارند.

 

شخصیت “گرو” اینبار در برابر فردی به اسم “بالتازار برت” با صداپیشگی “تری پارکر” قرار میگیرد و در کنارش شخصیت‌هایي از جمله “لوسی وایلد” و “مینیون‌ها” را هم خواهیم دید.

 

۱۷. Spider-Man; Homecoming

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Jon Watts

بازیگران; Tom Holland, Michael Keaton, Robert Downey Jr

تاریخ توزیع; ۷ جولای «۱۶ تیر ۹۵»

 

یکی از برترین لحظه‌هاي “Captain America; Civil War” معرفی اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول بود. اکنون که سونی و مارول استودیو حق امتیاز اسپایدرمن را شریک شده‌اند, قرار هست که اسپایدی را در کنار دیگر شخصیت‌هاي مارول ببینیم. “تام هالند” که هنرنمایی زیبایی از خود به جا گذاشته, قرار هست برای بار دیگر در نقش اسپایدرمن و در فیلم اختصاصی‌اش بازگردد. شرور اصلی فیلم, “والچر” با بازی “مایکل کیتون” هست و با دقت به چیزی که در تریلر‌ها دیدیم, می تواند به یکی از برترین شرور‌هاي سینمای مارول تبدیل شود.

 

با انتشار دو تریلر از این فیلم, مطئمنا همۀ چشم براه مشاهده مجدد‌ي اسپایدرمن در کنار آیرن‌من؛ و مهم‌تر از همۀ, صحنه‌ي حماسی “نجات کشتی” هستیم!

 

۱۸. Dunkirk

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Christopher Nolan

بازیگران; Tom Hardy, Kenneth Branagh, Cillian Murphy

تاریخ توزیع; ۲۱ جولای «۳۰ تیر ۹۶»

 

با مشاهده اسم “کریستوفر نولان” در کنار بازیگرانی از جمله “تام هاردی” و “کیلین مورفی”, اصلا اهمیتی ندارد که فیلم درمورد‌ي چیست و قطعا انتظار فیلمی بی‌نظیر را می کشیم. اولین تریلر نشان داد این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست که دوران جنگ جهانی دوم را روایت می کند, قرار هست به اثری حماسی تبدیل شود.

 

بعد از حدود یک دهه به عکس کشیدن فیلم‌هاي علمی-خیالی و فانتزی؛ نولان تصمیم گرفته تا فیلمی درام را به نمایش بگذارد. با دقت به پیشینه‌اي که او در فیلم‌سازی دارد؛ قطعا “دونکرک” هم از لحاظ فروش و هم جلب نظر منتقدان و طرفداران پیروز خواهد بود.

 

۱۹. Valerian and the City of a Thousand Planets

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Luc Besson

بازیگران; Cara Delevingne, Dane DeHaan, Clive Owen

تاریخ توزیع; ۲۱ جولای «۳۰ تیر ۹۶»

 

“والرین و شهر هزار سیاره” هم فیلم دیگری هست که اطلاعات زیادی از آن نداشتیم؛ اما تریلر آن را دیدیم و کاملا شیفته‌اش شدیم. “لوک بسون” فیلمساز با استعدادی هست و فیلم دیدنی و جذابی را به عکس کشیده. این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست از یک کمیک علمی-خیالی فرانسوی اقتباس شده و قرار هست روایتی دیگر را از ستارگان و کهکشان‌ها ببینیم.

 

۲۰. The Dark Tower

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Nikolaj Arcel

بازیگران; Matthew McConaughey, Idris Elba

تاریخ توزیع; ۲۸ جولای «۶ مرداد ۹۶»

 

فیلم “برج تاریک” که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست اقتباسی از یکی از پرطرفدار‌ترین رمان‌هاي “استیون کینگ” هست که در قالب ۸ رمان و در سال‌هاي ۱۹۸۲ تا ۲۰۱۲ منتشر شده. حکایت فیلم درمورد‌ پسری ۱۱ ساله به اسم “جیک چمرز” هست که سرنخی از وجود بُعد دیگری به اسم “Mid-World” کشف می کند.

 

او وارد این بعد میشود و به شوالیه‌ي مزرنشین تنهایی به اسم “رولاند دشاین” برمی‌خورد. دشاین میخواهد خود را به برج تاریک برساند تا بتواند از نابودی مید-ورلد پیش گیری کند؛ اما در این ماجرا با دشواری های زیادی مواجه می شود و جادوگر خبیثی به اسم “والتر پدیک” سر راه او قرار می گیرد.

 

۲۱. Blade Runner ۲۰۴۹

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Denis Villeneuve

بازیگران; Harrison Ford, Ryan Gosling, Jared Leto

تاریخ توزیع; ۶ اکتبر «۱۴ مهر ۹۶»

 

اوایل که درمورد‌ي فیلم اخیر “بلید رانر” خبرهایی شنیده شد؛ به نظر میرسید که قرار هست شاهد یک بازسازی اخیر باشیم. بازسازی‌هاي زیادی از فیلم‌هاي پیروز ساخته شده که معمولاً ناامیدکننده بوده‌اند. اما بعد از انتشار اولین تریلر, گمان‌مان آسان شد که قرار هست ادامه‌ي “Blade Runner ۱۹۸۲” را ببینیم.

 

۳۰ سال بعد از حوادث قسمت اول؛ یک بلید رانر اخیر به اسم “K” «رایان گاسلینگ» رازی قدیمی را کشف می کند که میتواند جامعه را به هرج و مرج بکشد. یافتن این راز, باعث میشود “کِي” دنبال یک بلید رانر سابق به اسم “ریک دکارد” «هریسون فورد» که ۳۰ سال هست گمشده, بگردد.

 

۲۲. Saw; Legacy

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردانان; Michael Spierig, Peter Spierig

بازیگران; Tobin Bell, Jon Cor

تاریخ توزیع; ۲۷ اکتبر «۵ آبان ۹۶»

 

آلبوم فیلم‌هاي “اره” احتمالا خیلی برای منتقدان دلچسب نباشد؛ اما مخاطبان زیادی از این فیلم‌هاي وحشتناک و خشونت بار لذت می برند. بعد از گذشت ۷ سال از “Saw ۳D”؛ قرار هست مجدد شخصیت “جان کرامر” و جنایت‌هایش را ببینیم.گفته شده این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست میخواهد با معرفی شخصیت‌ها و خط داستانی اخیر؛ روح تازه‌اي در فرانچایز اره بدمد و این آلبوم را تا سال‌هاي آینده ادامه دهد.

 

۲۳. Thor; Ragnarok

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Taika Waititi

بازیگران; Chris Hemsworth, Tom Hiddleston, Cate Blanchett

تاریخ توزیع; ۳ نوامبر «۱۲ آبان ۹۶»

 

در ۲۰۱۶, تقریباً تمام ابرقهرمانان مارول غیر از “ثور” و “هالک” را در یک فیلم دیدیم. این دو شخصیت که چندان هم بایکدیگر میانه‌ خوبی ندارند, قرار هست هم‌تیمی شوند تا از نابودی آزگارد پیشگیري کنند. حضور “بروس بنر” یا همان هالک با زره گلادیاتوری و خط داستانی کمیک “Planet Hulk” یکی از سوپرایز‌هاي فیلم هست؛

 

اما حضور یک پزشک دیگر در این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست , حکایت را هیجان‌انگیزتر خواهد کرد. “پزشک استرنج” که در فیلم اختصاصی‌اش معرفی شد, قرار هست به ثور در «خطر اسپویل» پیدا کردن پدرش “اودین” که در کره زمین گم شده کمک کند.این فیلم از کمیک “راگناروک” الهام گرفته که در آن مرگ خدایانی از جمله اودین, ثور و لوکی رخ داده‌ هست, پس در “ثور; راگناروک” باید انتظار رویدادها ناگواری را برای قهرمان‌مان داشته باشیم.

 

۲۴. Justice League

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Zack Snyder

بازیگران; Ben Affleck, Henry Cavill, Gal Gadot

تاریخ توزیع; ۱۷ نوامبر «۲۶ آبان ۹۶»

 

با فرآوری فیلم “Man of Steel”, دنیای سینمایی یک‌پارچه‌ي دی‌سی نخست شد و در “Batman v Superman” و “Suicide Squad” شاهد ترویج آن بودیم. حال در 2017 سرانجام وقت آن رسیده تا ابرقهرمانان دی‌سی امثال رقیب‌‌شان یعنی انتقامجویانِ مارول, در یک تیم جمع شوند و لیگ عدالت را به عکس بکشند.

 

با انتشار اولین تریلر, دیدیم که با فضا و سبک جالبی روبه‌رو هستیم. ترکیب دنیای تاریک بتمن و خنده دار ناشی از وجود شخصیت‌هایي مانند فلش, تضاد بی‌نظیری را به عکس کشیده که نوید فیلم مفید و خوشنود‌کننده‌اي را میدهد.درگیری بتمن و سوپرمن, و هم‌تیمی شدن آدم‌بدهای دی‌سی نتوانستند خیلی نظر منتقدان را جلب کنند؛ اما احتمالا هم‌تیمی شدن قهرمانان سرانجام بتواند این طلسم را بشکند و موفقیت‌آمیز عمل کند.

 

۲۵. Star Wars; Episode VIII

فیلم های سینمایی برتر جهان در سال 2017

کارگردان; Rian Johnson

بازیگران; Mark Hamill, Adam Driver, Daisy Ridley

تاریخ توزیع; ۱۵ دسامبر «۲۴ آذر ۹۶»

 

بی تردید همۀ دوست دارند که هر سال یک قسمت اخیر از “جنگ ستارگان” ببینند. “جنگ ستارگان; قسمت هشتم” که هنوز تبلیغات زیادی‌ درمورد آن نشده و حتی اسم مشخصی هم ندارد؛ تقریباً موردانتظارترین فیلم سال 2017 هست. این فیلم, نهمین قسمت از آلبوم فیلم‌هاي جنگ ستارگان هست؛ اما دومین قسمت از سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان و ادامه‌ي “Star Wars; The Force Awakens” محسوب می شود.

 

“کری فیشر” که جدیداً از جهان رفته؛ در این فیلم که در لیست برترین فیلمهای 2017 هست به ایفای نقش پرداخته و قطعا تمام طرفداران جنگ ستارگان چشم براه میباشند تا هنرنمایی او در نقش “شاهدخت لیا” را برای بار پایان ببینند.