پارس ناز پورتال

لیورپول و شالکه به دنبال جذب سردار آزمون

لیورپول و شالکه به دنبال جذب سردار آزمون

لیورپول و شالکه به دنبال جذب سردار آزمون 

فوتبالیست جوان و آینده دار کشورمان سردار آزمون اکنون در سکوی پرتاب به باشگاه های مطرح اروپایی قرار دارد.لیورپول و شالکه هردو به دنبال این بازیکن هستند. گلزنی سردار به اندرلخت در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تیم های اروپایی به دنبال جذب مسی ایران باشد.مهاجم ملی پوش ایران به جز شالکه 4 مشتری بزرگ اروپایی دیگر هم دارد.

 

سردار آزمون مهاجم 21 ساله ملی پوش کشورمان که در تیم رستوف روسیه عضویت دارد این روزها مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.گلزنی سردار به اندرلخت در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تیم های اروپایی به دنبال جذب مسی ایران باشد.

 

سایت اسپورتال در گزارشی نوشت: شالکه آلمان جدی ترین مشتری سردار آزمون است. آنها می خواهند این مهاجم ایرانی را جایگزین لروی زانه کنند. هم اکنون دی سانتو و هونتلار در شالکه حضور دارند اما سردار جدی ترین گزینه برای خط حمله این تیم است.

 

البته شالکه برای جذب این مهاجم ایرانی رقبای سرسختی دارد. تیم هالی لیورپول و اورتون با این بازیکن ایرانی لینک شدند و می خواهند او را جذب کنند. اورتون بعد از جام ملت های آسیا در سال 2015 نمایش سردار را زیر نظر گرفته که حالا با گلزنی های اخیر او برای جذبش مصمم شده است.

 

آزمون 21 ساله تیم های لورکوزن و مارسی را هم به عنوان دیگر مشتریان خود می بیند. این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی از روبین کازان به روستوف رفت و در 15 بازی 9 گل به ثمر رساند و حالا در این فصل برای تیمش یک گل حیاتی را به ثمر رسانده است.