پارس ناز پورتال

مادر حمید صفت می گوید پسرم قاتل نیست

مجموعه : مجله خبری روز
مادر حمید صفت می گوید پسرم قاتل نیست

مادر حمید صفت می گوید پسرم قاتل نیست 

مادر حمید صفت خواننده غوغایی رپ که حالا در دستگیر به سر میبرد عنوان می‌کند که پسرم هیچگونه ضربه اي به سر ناپدری اش وارد نکرده هست. مادر حمید صفت جزییات تازه‌اي از ماجرای مرگ شوهرش را روایت کرد.بخشی از اظهارات مادر خواننده مشهور رپ را در ادامه می‌خوانید:

 

* حدود ساعت 11صبح بود که حمید آمد. حمید هم رفت و کنار حاج آقا نشست. به همسرم گفت چرا با حاج بانو دعوا میکنی و چرا روی مادرم دست بلند کردی که حاج آقا در پاسخ گفت: «بازم می زنم.» حمید هم میز روبه‌روی کاناپه را برگرداند. از همین جا درگیری بین انها بالا گرفت.

 

* من چندبار به حمید تشر زدم که حلالت نمی کنم, اگر با هوشنگ دعوا کنی, همسایه‌ها هم آمدند. یکی از انها به حمید گفت بیا بریم منزل ما تا کمی آرام شوی اما حمید گفت من با مادرم از این منزل میرویم, بعد هم اندکی از وسایلم را جمع کردم و از آن‌جا رفتم.

 

* من ندیدم حمید ضربه‌اي بزند. من از ابتدای این درگیری آن‌جا بودم: حمید نه چیزی دستش بود و نه با دست یا پا ضربه‌اي به حاج آقا زد. پسر من آدمکش نیست.

 

* بعد از این‌که ما از آن‌جا رفتیم, حال همسرم بد شد و همسایه‌ها با اورژانس تماس گرفته و وی را به بیمارستان منتقل کردند و من هم وقتی خبردار شدم, بی درنگ به بیمارستان رفتم: سه روز در بیمارستان بستری بود.

 

مجید امجدی, وکیل مدافع حمید صفت به برخی از جزییات دیگر این پرونده اشاره کرد و گفت: «پزشکی قانونی هنوز خاطر اصلی مرگ را اعلام نکرده و مراسم کفن و دفن انجام نشده هست.