پارس ناز پورتال

ماینر مرموز بیت کوین پس از سال‌ها خود را نشان داد

ماینر مرموز بیت کوین پس از سال‌ها خود را نشان داد

ما همه یک داستان هیجان‌انگیز و مرموز را دوست داریم. همیشه دنبال این هستیم که پشت پرده چیز‌هایی که می‌بینیم چه داستان‌های جذابی نهفته هستند. دنیای کریپتوکارنسی و ارز دیجیتال از جذاب‌ترین بازار‌های مالی است و به خاطر خصوصیات منحصر به فردی که درباره‌اش وجود دارد یکی از فضا‌هایی است که می‌توانید در آن از این داستان‌های جذاب پیدا کنید.

 

مثل داستان ماینر مرموز و عجیبی که از پس از سال‌ها خود را نشان داده است.خرید بیت کوین در میان علاقه‌مندان به سرمایه گذاری بسیار رواج دارد و عده زیادی با توجه به سود قیمت بیت کوین و مزایایی که در خرید BTC وجود دارد اقدام به سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتوکارنسی کرده‌اند. اگر شما نیز علاقه به دنیای کریپتو دارید به شما پیشنهاد می‌کنم این ماجرا را دنبال کنید.

 

داستان ماینر بیت کوین چیست؟

 

چند مدت پیش در یکی از فروم‌ها یا انجمن‌های گفتگو پیرامون ارز دیجیتال، به نام Bitcointalk، یکی از ماینر‌های مرموز بیت کوین پستی منتشر کرد که باعث شد علاقه‌مندان به دنیای فناوری چشم و تمرکزشان به سمت آن پست برود.

 

او عکس و امضایی از اولین فعالیت کاربری‌اش در ماین کردن بیت کوین را در سال 2009 گذاشته بود و درست یک هفته پس از آغاز خرید BTC به عنوان یک ارز دیجیتال و ماین شدن آن توسط توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به حوزه کریپتوکارنسی بود.

 

انجمن‌های گفت‌وگو در دنیای ارز دیجیتال از ابتدا نقش مهمی در خرید بیت کوین و قیمت بیت کوین داشته‌اند و باعث توسعه و پیشرفت فناوری‌های ارز دیجیتال شده‌اند. این انجمن‌ها محل بحث کسانی مثل ساتوشی ناکاموتو، یعنی خالق بیت کوین نیز بوده‌اند و یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین این انجمن‌ها Bitcointalk است که شواهد تاریخی آن روز‌های هیجان‌انگیز را با خود نگه داشته است.

ماینر مرموز بیت کوین پس از سال‌ها خود را نشان داد

ماینر مرموز بیت کوین کیست؟

 

علاقه‌مندان به خرید BTC و دنبال‌کنندگان قیمت BTC و ارزش آن حتماً تا کنون با کنجکاوی می‌خواهند بدانند که این ماینر مرموز کیست؟ اینجا ماجرا بسیار هیجان‌انگیز می‌شود. یکی از کاربران فرومی که ذکر کردیم چالشی جدید و جذاب طراحی کرده بود.

 

او از همه کاربران خواسته بود که پیامی را به وسیله قدیمی‌ترین آدرسشان امضا کنند. یعنی نشان دهند که قدمتشان در ماین کردن بیت کوین به کجا بر می‌گردد. جای تعجب اینجا بود که یکی از اعضای ناشناس انجمن امضایی را از خود به نمایش گذاشت که مرتبط با آدرسی بود که ابتدا در ژانویه 2009 یعنی دقیقاً یک هفته بعد از آغاز به کار بیت کوین فعال بوده است. این نشان می‌دهد که این شخص از جمله اولین ماینر‌های بیت کوین بوده است.

 

پس از این‌که این خبر تکان‌دهنده فروم را شلوغ کرد، امضا با کوین تلگراف نیز به اشتراک گذاشته شد و صحت آن نیز تأیید گشت یعنی امضا واقعی بوده است. کسی که این امضا را منتشر کرده بود با نام کاربری onesignature یا «تک امضا» فعالیت می‌کند. اسمی که برای کاربری‌اش انتخاب کرده است نیز جالب توجه است.

 

وقتی که کاربران سوابق این کاربر را دنبال کردند متوجه شدند که این کاربر هیچ فعالیتی جز منتشر کردن این «تک امضا» نداشته است. وقتی جست‌وجو‌ها بیشتر شد با مسئله عجیب‌تری مواجه شدند و آن این‌که یک حساب توییتری با همین نام وجود داشته است که در اکتبر 2009 ساخته شده و به شکل عمومی در دسترس همه نیست. حال باید از خودمان بپرسیم که این ماینر مرموز دقیقاً چه هویتی دارد و چرا الان تصمیم گرفته خود را نشان دهد؟

 

اهمیت خرید بیت کوین و اطلاع از قیمت BTC

 

ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان پادشاه ارز‌های دیجیتال از سال 2009 تا امروز فعال بوده است و عده زیادی از توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، دست به خرید BTC‌ زده‌اند و هر روز قیمت بیت کوین را دنبال می‌کنند.

 

شما برای این‌که بخشی از این جامعه بزرگ باشید لازم است که ابتدا یک صرافی ارز دیجیتال مناسب را پیدا کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که پلتفرم صرافی والکس را دنبال کنید و از طریق این صرافی آنلاین و معتبر خرید بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال را انجام دهید.

 

همچنین اگر به این دسته اخبار و ماجرا‌های دنیای ارز دیجیتال علاقه دارید، می‌توانید بلاگ صرافی والکس را دنبال کنید و در این صرافی به مطالعه و تحقیق بیشتر درباره نحوه عملکرد و فعالیت در کریپتوکارنسی بپردازید.

 

جمع‌بندی

 

در این مقاله اشاره‌ای به ماجرای اخیر و جذاب ماینر مرموز بیت کوین پرداختیم. حساب کاربری‌ای که تنها یک هفته پس از آغاز دنیای بیت کوین اقدام به فعالیت در این شبکه کرده است. او کیست؟ نمی‌دانیم. تنها اطلاعی که از او داریم یک امضاست که اکنون نشان می‌دهد این ماینر مرموز در بین ماست و فعالیت می‌کند.

 

دنیای کریپتو بسیار جذاب است و بیت کوین پر از رمز و راز است. اگر شما می‌خواهید بخشی از این دنیای جذاب باشید به صرافی ارز دیجیتال و آنلاین والکس مراجعه کنید و از طریق این پلتفرم که شبکه‌ای امن و مطمئن است اقدام به خرید BTC نمایید و از قیمت BTC به صورت لحظه‌ای آگاه شوید.

 

منبع:

https://toranji.ir/2023/01/10/