پارس ناز پورتال

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

برترین و زیباترین مدل موهای دخترانه و پسرانه جذاب و جذاب را می توانید در آلبوم اخیر ما دیدن نمایید و از مدلهای آن الگو بگیرید. مدلهای موی بچگانه شیک و بسیار اخیر که مورد دقت والدین عزیز قرار میگیرند این مدل مو بچگانه بسیار شیک و خوشگل می باشند بچه ها هم باید دارای موی موی جذاب و شیک باشند 

 

چه در روزهای مدرسه و چه در تصویر ها، چرا مدل موی بچه‌ها را تغییر ندهیم؟ تغییر دادن مدل موی بچه‌ها ممکن هست سخت باشد، به همین علت چند تا از برترین مدل موها را جمع آوری کرده‌ایم که شما و فرزندتان «دختر و یا پسر» هر دو خوشتان بیاید، بدون این که بخواهید درمورد آن بحث کنید. این مدل ها آنقدر مد روز میباشند که فرزندتان هیجان زده می شود اما در عین حال آنقدر کلاسیک میباشند که شما بعد از سال ها که تصویر هایشان را میبیند افسوس نخورید.

 

از مدل بامزه «بیبر» تا سبک‌هایي مثل «باردو» چیزی برای کودکان با خصوصیات گوناگون در این فهرست ۱۸ تایی وجود دارد. این تصویر ها را مستقیم به آرایشگاه ببرید تا دقیقا همان شکل را درست کنند و یا یکی از مدلهای ساده را در منزل هر روز یا برای مراسمی خاص امتحان کنید. چه فرزند شما مو هاي روشن، تیره، و یا ضخیم یا نازک و کوتاه یا بلند داشته باشد، ما همه ي طیف‌ها را پوشش داده‌ایم تا مطمئن شویم برای هر نوع مو، یک مدل وجود داشته باشد.

 

حالا اگر میتوانید، کافیست انها را به مدت طولانی آرام بنشانید تا یکی از این مدلهای بامزه را درست کنید! یک تلفن هوشمند، معمولا می تواند ترفند خوبی برای اینکار باشد!

 

۱- مدل مو پیکسی

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

فکر می کنید دخترتان میتواند یک مدل موی پیکسی پری مثل توئیگی داشته باشد اما مو هاي خرد کلافه‌اش میکند؟ این مدل را امتحان کنید تا همان را تقلید کنید، یا مشاهده نمایید شما و فرزندتان، قبل این که به طور دائم موها را به این سبک اصلاح کنید، از آن خوشتان می آید یا نه. خیلی ساده یک فرق بزرگ باز کنید

 

«هر طرف که به او می آید» و آن را به سمت پشت سر ببرید تا دو بخش ایجاد کنید. سپس هر طرف را دم اسبی کنید یا یک حلقه ایجاد کنید تا صاف شوند و خیلی جلب دقت نکنند. در پایان، تمام مو هاي دختر کوچولو را دور خط رویش مو «همان که احتمالا در حالت عادی کلا به سمت پشت می کشید» به پایین بکشید. چه کسی گفته مدل موی بچه‌ها نمی ‌تواند از قبل الهام بگیرد؟

 

۲- مدل مو بیبر

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

مفید، پسرتان میخواهد شبیه جاستین بیبر باشد اما شما می خواهید مطمئن شوید که او خیلی ژولیده نباشد. این مدل موی دوست داشتنی را برای پسر بچه‌ها امتحان کنید که کاملا کار درستی هست. این تصویر را پیش آرایشگرتان ببرید و مطمئن شوید که از یک ریش تراش بهره گیری کند

 

یا با قیچی موها را به سمت پایین کوتاه کند تا دقیقا حالت Y شکل را ایجاد کند. کناره‌هاي صاف میتواند وی را بیش ار بیبر شبیه به کاسه کند! و می دانیم که این خیلی مفید نیست. وقتی آرایشگر به شما یاد بدهد چطور قسمت جلو را کوتاه کنید میتوانید موها را از جلوی چشمانش بردارید بدون این که مجبور باشید هفته اي یک‌بار به آرایشگاه برگردید.

 

۳- مدل مو باردو

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

داشتن یک مدل موی رسمی‌ تر برای بچه‌ها بسیار ساده هست. این مدل الهام گرفته شده از مدل باردو را امتحان کنید. این مدل برای هر قد و بافت مویی مناسب هست و تنها چیزی که باید انجام دهید بهره گیری از اتوی مو، کش مو و یک تکه موی مصنوعی هست. بخش کوچکی از موها که بین دو نیمه ابروها قرار میگیرد

 

جدا کنید و با یک کش مو ببندید. سپس با یک اتوی مو یا بیگودی داغ تمام موها از جمله قسمت دم اسبی را فر کنید. در پایان موی مصنوعی را روی کش مو ببندید.

 

۴- مدل مو مرد رنسانسی

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

اگر پسرتان مو هاي فر دارد، این مدل برای او فوق‌العاده هست. به آرایشگر بگویید کمی اکثر از معمول موها را بلند بگذارد. اینطوری فرها طول بیشتری برای کار دارند و کمی بازتر بوده و خیلی ریز نیستند. درست بعد از شستن موهایش، وقتی هنوز مرطوب میباشند، کمی موس حال دهنده یا ژل بزنید

 

تا فرها مشخص ‌تر شده و حالت بهتری بگیرند. اگر بگذارید تا با هوای آزاد خشک شوند، فرها ارتفاع بیشتری پیدا کرده و وز میکنند. کمی ماده حالت دهنده باعث میشود در تمام روز بتوانید آن ها را نظارت کنید.

 

۵- مدل مو ملکه خوشگل

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

اگر دخترتان مو هاي بلندتری دارد، این مدل روش خوبی هست که تمام موهایش را به عقب ببرید به شکلی که مناسب مراسم رسمی باشد. اول بخش کوچکی از موها در اطراف خط رویش مو را بکشید که بتواند بعدا به کنار انداخته شود. بقیه موها را به سمت بالا بکشید و دم اسبی کنید

 

و چند تکه را در اطراف صورت رها کنید. بخش جلویی را به یک طرف بیندازید و اگر به اندازه کافی بلند هست به پشت گوش ببرید و در غیر این صورت با سنجاق آن را اثبات کنید.

 

۶- مدل مو سوپر استار

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

بگذارید پسرتان موی بلندتری که میخواهد را برای مدرسه داشته باشد و سپس این مدل را وقتی میخواهید برای مراسمی موها از جلوی چشمش کنار بزنید و کمی اکثر بکشید امتحان کنید. شاید این ساده‌ترین مدل باشد. برای این مدل تنها یک شانه و کمی اسپری مو یا ژل لازم دارید.

 

اگر موها خشک میباشند، ابتدا انها را کمی خیس کنید و یک فرق بزرگ باز کنید. ژل یا اسپری مو بزنید و موها را به سمت عقب شانه کنید. مو هاي ضخیم ‌تر ممکن هست به حالت دهنده بیشتری نیاز داشته باشند. شانه را در کیف خود نگه دارید و وقتی موها ژولیده شدند انها را با شانه مرتب کنید.

 

۷- مدل مو طناز

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

یک دختر بچه با گیس بافت همه ي وقت در بحبوحه بانمکی هست. این مدل برای مو هاي کوتاه و بلند مناسب هست و برای کنار زدن موها از روی صورت فوق ‌العاده هست. اول به طور معمول موها را به پشت سر و پایین برده و انها را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. هر بخش را در پشت گردن جمع کرده و با کش ببندید.

 

اگر می خواهید چند فر به طول در گیس اضافه کنید تا کمی بافت و حجم به آن ها بدهید و سپس سنجاق جذاب یا زیورآلات براق در کناره‌ها بهره گیری کنید تا مدل را تکمیل کنید.

 

۸- مدل مو کاملا آمریکایی

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

این مدل کوتاه و منظم یک مدل کلاسیک هست که پسرتان بعد از دوباره دیدن تصویر هایش هرگز افسوس نخواهد خورد. این مدل کوتاه برای انواع بافت هاي مو مناسب هست، خصوصا مو هاي ضخیم چون نگه داری آن آسان هست. همین طور برای بچه‌هایي که ورزش میکنند ایده ‌آل هست چون جلوی چشمانشان نیست و بعد از ساعت ها کلاه به سر داشتن هم بد به نظر نمی رسد.

 

موی کوتاه همین طور برای ماه هاي گرم سال مناسب هست و باعث گرمای اکثر نمی شود. شما و پسرتان این مدل را دوست خواهید داشت چون برای این که مفید به نظر برسد هیچ کاری نباید انجام دهید بنابراین می تواند از تخت بیرون بیاید و برود.

 

۹- مدل مو نابغه

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

گیس بافت هاي معمولی را با این مدل راحت جایگزین کنید. این مدل مخصوصا برای مو هاي بلندتر فوق‌ العاده هست چون آن ها را از روی شانه‌ها جمع می کند. موها را در پایین و وسط به قسمت مساوی تقسیم کنید. هر بخش را با یک کش محکم کنید اما در آخرین دور، تنها نیمی از موها را بیرون بکشید

 

به طوری که یک حلقه ایجاد شود. حلقه را به دور خود بپیچید «در صورت لزوم» به این ترتیب مو هاي شل به سمت بالا می آید. برای داشتن حلقه تنگ تر که مدت طولانی ‌تری دوام دارد، حلقه را خیلی کوچک کنید و مو هاي شل اطراف را به سمت بالا جمع کنید. یک تل یا سنجاق برای تکمیل آن بهره گیری کنید.

 

۱۰- مدل مو مرد عصبی

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

مو هاي پسرتان را در قسمت بالا کمی بلندتر نگه دارید تا این مدل شیک را ایجاد کنید. ظاهر کلاسیک برای همه ي مناسب هست و به تلاش زیادی احتیاج ندارد. به سادگی، کمی آب و اسپری به موها بزنید و یک فرق بزرگ باز کنید و با برس مو، موها را از هر دو طرف به عقب برانید.

 

کلید اینکار این هست که موها را، مثل کاری که با شانه می کنید به سمت پایین برس نزنید که تخت شوند. برس مو اجازه می دهد موها را به بالا کشیده و به آن ها حجم دهید. دوباره کمی اسپری موی بزنید تا موها شکل درستی بگیرند.

 

۱۱- مدل مو مدل گلدار

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

سریع‌ترین و ساده ‌ترین راه برای حالت دادن به مو هاي دخترها چیست؟ یک کلیپس خیلی بزرگ مثل تل گلدار. اینکار مثل رژ لب قرمز هست برای زمانی که خسته هستید. حواس را پرت میکند! پس اگر وقت ندارید و نمیتوانید مو هاي وی را برای تصویر گرفتن فر کنید. «یا حتی به همین علت نمی توانید آن ها را برس بزنید»

 

تنها یک تل یا یک گیره سر بردارید و احتمالا هیچ کس متوجه ماجرا نخواهد شد. زیورآلات مو همین طور برای مو هاي کوتاه که در عقب جمع نمی شوند نیز بینظیر میباشند. در روز زمانی که وقت دارید، بعضی قسمت ها را فر کنید تا جذابیت بیشتری به ظاهر او بدهید.

 

۱۲- مدل مو رفیق

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

پسرتان فرهای کوچک روی موهایش دارد؟ این مدل انها را بینظیر نشان می دهد. موی جلوی پیشانی را به کنار بزنید و تنها به فاصله چند انگشت بالای ابروها کوتاه کنید. چون از جلو به عقب به صورت نوک تیز می ایستند، کناره‌ ها از گوش هایش بلندتر بوده و همین طور که به عقب می‌ روند بلندتر میشوند.

 

برای حالت دادن کمی موس به نوک آن ها بزنید. اینکار کمک می کند که فرها مشخص ‌تر شوند و مرتب مانده و وز نکنند. این مدل به زیبایی رشد میکند و بنابراین زمان بیشتری طول می کشد تا لازم شود وی را به آرایشگاه ببرید.

 

۱۳- مدل مو مد روز

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

برای مو هاي عریان که به نظر می ‌رسد نمیخواهند هیچ مدل فر یا حالتی را نگه دارند، این مدل ماهرانه مناسب هست. قد دقیقا تا چانه و چتری هاي بالای ابروها به آن حالتی گستاخانه داده که منحصر بفرد هست بدون این که نیاز به هیچ محصول یا زیوری داشته باشد. وقتی می خواهد برای بازی یا ورزش چتری ها را کنار بزند،

 

کافی هست آن ها را کنار زده و با کلیپس یا سنجاق محکم کنید. با این روش ساده مقداری جذابیت به آن اضافه می کنید بدون این که به ابزار داغ نیاز داشته باشید. این مدل همین طور با یک تل روی آن فوق العاده به نظر می‎‌رسد.

 

۱۴- مدل مو تارهای زنده

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

این مدل موی رو به بالا برای نازک نارنجی‌ها نیست. اگر پسرتان دوست دارد در حمام وقت بگذارد تا موهایش را این شکلی کند، این مدل برای اوست! به سادگی به آرایشگر بگویید کناره‌ها را بزند و سپس قسمت بالا را حدود ۲ اینچ بزند. از یک ژل قوی بهره گیری کنید و با انگشت موها را به بالا بکشید

 

یا همۀ به این صورت سر بالا بایستند. حتی میتوانید ژل را در کوله اش بگذارید و وی را به مدرسه بفرستید که اگر لازم شد در زنگ تفریح در دستشویی آن ها را مرتب کند. فقط آلبوم کلاه هایش را برای روزهایی که احساس تنبلی می کند در دسترس داشته باشید.

 

۱۵- مدل مو تازه کار

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

چه کسی گفته مدل باب فقط برای مادرها هست؟ ما این مدل کلاسیک را برای همۀ سنین مخصوصا دخترها می‌پسندیم. قد تا چانه ساده و موقر هست و نیازی به حالت دادن خاصی ندارد. برای همۀ انواع و بافت هاي مو مناسب هست و مخصوصا وقتی با یک زیور بامزه تکمیل شده باشد قابل تحسین هست.

 

به نظر ما فر کردن نوک موها یا اتو و کنار زدن و پیچ دادن آن خیلی دوست داشتنی هست. با گره زدن یک روبان به شکل منحنی و چسباندن آن به یک سنجاق یا گیره، خودتان یک گل سر درست کنید. همین طور می توانید سنگ یا چیزهای دیگر بچسبانید تا شخصیت وی را نشان دهید.

 

۱۶- مدل مو دبستانی

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

می خواهید برای نخستین بار مو هاي پسرتان را کوتاه کنید؟ این مدل کلاسیک میتواند برای شروع به آرایشگر ایده خوبی بدهد. کناره‌ها کمی کوتاه تر و بالای سر به اندازه کافی بلند که می توان آن ها را برس کشید اما نه آنقدر بلند که ژولیده به نظر برسد. این مدل برای نخستین بار انتخاب خوبی هست وقتی میخواهید

 

مطمئن قدم بردارید. همین طور به این علت که به محصولات حالت دهنده نیاز ندارد فوق العاده هست. به سادگی آن ها را وقتی هنوز مرطوب میباشند به سمت عقب شانه کنید، به این ترتیب به همان شکل خشک میشوند. اگر میدانید در زمین بازی ممکن هست موهایش آشفته شوند، می توانید از کمی اسپری مو یا ژل برای نگهداشتن آن ها بهره گیری کنید.

 

۱۷- مدل مو محبوب معلم

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

با این مدل ساده، دهه شصت را یادآوری کنید. وقتی برای فر کردن موها زمان ندارید اما او میخواهد کار متفاوتی انجام دهد، این تل مو را امتحان کنید. به سادگی با یک اتوی مو یا سشوار و برس، نوک موها را به سمت بیرون و بالا حالت دهید. این برای وقتی قد موها تا شانه‌ها یا کوتاه تر هست، مناسب تر هست،

 

چون مو هاي بلند تمایل دارند به پایین بیفتند، بنابراین خیلی دوام نمی‌آورد. یک تل پهن به رنگ روشن بگذارید تا واقعا سبک دهه شصت را نمایش دهد و موها را سرجایشان نگه دارد. این همین طور گزینش خوبی برای هالوین هست.

 

۱۸- مدل مو دلقک کلاس

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

این مدل شبیه به مدل «دبستانی» یک مدل کلاسیک هست که می تواند با کمی ژل به شکلهای مختلفی حالت داده شود. اگر پسرتان می خواهد موهایش را تا اندازه‌هاي بلندتر نگه دارد، این مدل روش خوبی هست! این حالت با هر مدلی که موی روی سر کمی بلندتر هست قابل انجام هست.

 

به سادگی، اندازه یک نخود از یک ژل قوی برداشته، آن را بین انگشتانتان گرم کنید. سپس انگشتان را بین مو هاي نیمه جلوی سر بکشید و اکثر ژل را به نوک موها بزنید به طوری که بلندتر بایستند. کمی ژل اکثر برای نگهداشتن حالت اضافه کنید.