پارس ناز پورتال

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

مجموعه : اخبار سینما
مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید 

بشما معروفترین زوج های بازیگر مشهور ایرانی را معرفی می‌کنیم که بین مردم نیز محبوبیت و شهرت فراوانی دارند.

 

 در بین هنرمندان و چهره هاي مشهور ایرانی زوج هاي بازیگری وجود دارند که ازدواجشان برای هواداران بسیار جالب دقت بودو پیگیری برای دانستن جزئیات بیشتری از زندگی انها همیشه وجود داشته است. از میان زوج هاي بازیگر ایرانی دراین پست به چند نمونه از انها اشاره میکنیم.زوج هاي بازیگر ایرانی

 

معرفی زوج هاي بازیگر ایرانی
شاید جالب باشد که شروع مطلب زوج هاي بازیگر ایرانی رابا تازه عروس دامادهای سینما و تلویزیون شروع کنیم.

 

نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی بازیگری که با سریال ستایش در تلویزیون به شهرت رسید با علی اوجی وکیل سریال در حاشیه مهرای مهران مدیری ازدواج کرد. این زوج هنرمند در اردیبهشت ماه 96 باهم ازدواج کردند .

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

نرگس محمدی پس از تجربه اي که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت ودر فیلم هایي چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی هاي 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی دراین زمینه دارد و پخش سریال ستایشنیز زمینه شهرت او را فراهم کرد. نرگس محمدی بیشتر شهرت خودرا مدیون سریال ستایش در تلویزیون است.

 

منوچهر هادی و یکتا ناصر

یکتا ناصر و منوچهر هادی دیگر زوج هنرمند کشورمون هستند که در 20 اسفندماه 1394 باهم ازدواج کردند

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

منوچهر هادی درسال 1351 در تهران به جهان آمد.وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایي چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

 

یکتا ناصر «متولد 12 آبان 1357 در تهران» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما رابا بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»

 

بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بابک حمیدیان و مینا ساداتی دیگر زوج بازیگر ایرانی هستند که درسال 94 باهم ازدواج کردند.

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

بابک حمیدیان متولد 59 تهران که اصالتا گیلانی است در جشنواره سال جاري علاوه بر “بادیگارد” درام سیاسی-تاریخی “سیانور” را هم داشت.مینا ساداتی که متولد 60 کاشان است سال جاري یک فیلم انتقادبرانگیز به اسم “امکان مینا” را هم در جشنواره داشت ضمن این که در “فروشنده” اصغر فرهادی ایفای نقش کرده است.

 

جواد عزتی و مه لقا باقری

جواد عزتی و مه لقا باقری دیگر زوج بازیگر کشورمون هستند که نزدیک به 10 سال است زندگی مشترکشان را شروع کرده اند.

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

جواد عزتی، همسر مه لقا باقری متولد 20 دی 1360 ، بازیگرو فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است. او کارش رابا اجرای تئاتر هاي خیابانی شروع کرده است. خودش می‌گوید تقریباً هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. مه لقا باقری ، بازیگرکشورمان متولد سال 1360 در تهران است.

 

مه لقا باقری بیش از 12 سال است که به‌صورت حرفه اي در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد ودر جشنواره هاي داخلی و خارجی در کشور هایي امثال فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است .

 

پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و مستانه مهاجر از زوج هاي هنری سینمای کشور ایران هستند که حاصل 10 سال زندگی مشترکشان دختری به اسم نفس است 

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 دریک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می‌گردد. پس از تولد 4 سال در تهران ودر خانه ها سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت میرود. مهمترین و مشهور ترین فیلم وی ماموریت در تهران کاری از عرفان عسگری است که او نقش پژمان را دارد. این فیلم پلیسی برنده 11 کلت طلایی از جشنواره فیلم پلیسی مسکو است.

 

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

 

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان دیگر زوج بازیگر ایرانی هستند که چند سالی است زندگی مشترکشان را شروع کرده اند. رامبد جوان درسال 94 در برنامه سه ستاره در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه احسان علیخانی اعلام کرد.

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. رامبد جوان تبریزی متولد 1 دی 1350 تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون است.

 

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی دیگر زوج بازیگر ایرانی هستند که خبر ازدواجشان با حواشی زیادی همراه بود.آناهیتا درگاهی از هنرمندان مطرح ایرانی به حساب می‌آید. حرفه اصلی بانو درگاهی نقاشی می‌باشد تا به هم اکنون سه نمایشگاه در برترین مکان تهران یعنی قصر نیاوران برگزار کرده است.

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

اشکان خطیبی بازیگر جوان و محبوب کشورمون که بعنوان بازیگر و مجری در نخستین قسمت از مجموعه برنامه گپ حضور داشت، در جواب سوال رامبد جوان ، دیگر مجری این برنامه که از او درمورد نحوه آشنایی اش با همسرش سؤال کرد؛ با خنده گفت:به مرور به هم علاقه مند شدیم آخرش هم دل من رو دزدید و ازدواج کردیم.

 

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

نیما فلاح و سحر ولدبیگی دیگر زوج بازیگر ایرانی هستند که نزدیک به 14 سال است که زندگی مشترکشان را شروع کرده اند و هنوز هم عشق میان انها جاری است

مشهورترین زوج های بازیگر ایرانی را بشناسید

نیما فلاح متولد 1351 تهران یک بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است و دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است . او بازی در تلویزیون رابا نقش دستیار درک در مجموعه خنده دار ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد.

 

سحر ولدبیگی متولد 1356، تهران بازیگر ایرانی تلویزیون و دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی با سریال دختران شناخته شد.