پارس ناز پورتال

معرفی انواع بهترین صندلی چرخدار اداری

معرفی انواع بهترین صندلی چرخدار اداری

عموم مدیران تمایل دارند تا بهترین مبلمان اداری را برای شرکت خود خریداری کنند. اما تنوع گسترده در مبلمان هایی همچون صندلی چرخدار اداری، خرید را برای آن ها سخت و پیچیده می سازد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین صندلی های چرخدار اداری بپردازیم تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

 

معرفی بهترین صندلی های اداری چرخدار

صندلی اداری یکی از اصلی ترین تجهیزات دفاتر کاری به شمار می آید. عملاً کارکرد شرکت ها بدون در اختیار داشتن صندلی، مختل می شود. در میان انواع صندلی های اداری، صندلی های چرخدار بهترین عملکرد را به نمایش می گذارند. آن ها می توانند با حرکت نرم و بی صدای خود امکان حرکت در طول میز را فراهم کنند.

 

این کار کمک شایانی به بهبود عملکرد کارمندان کرده و زحمت برخواستن و جابجا شدن را از بین می برد. کارکرد موثر صندلی های چرخ دار موجب شده تا انواع مختلفی از آن روی کار بیایند. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید، ما بهترین نمونه های صندلی چرخدار اداری را در یک لیست جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده ایم. این لیست شامل موارد زیر می شود.

 

صندلی چرخدار مدیریتی لیو مدل i91

برای عموم مدیران بالا بودن کیفیت صندلی اداری و همچنین بهره مندی آن از ظاهر مجلل و فاخر اهمیت بالایی دارد. لیو با در نظر گرفتن این مسئله اقدام به ساخت صندلی چرخدار مدل i91 کرده است. در این صندلی هر آنچه که مدیران برای فعالیت های مستمر احتیاج دارند فراهم شده است.

 

مدیران می توانند در زمان استفاده از صندلی i91، به امکاناتی همچون تنظیم ارتفاع صندلی، تنظیم زاویه تکیه گاه و بالشتک مخصوص گردن دسترسی داشته باشند. یک شبکه متخلخل و مستحکم، کمر و ستون فقرات آن ها را پوشش می دهد که قابلیت تنظیم زاویه را در بر دارد. به کارگیری این شبکه پلیمری نه تنها موجب کاهش وزن صندلی لیو شده، بلکه به کاهش تعریق در کمر نیز کمک شایانی کرده است.

 

صندلی چرخ دار لیو مدل i72

 

صندلی i72 محصول دیگری از برند خوش نام لیو است که شباهت بسیاری به صندلی مدیریتی i91 دارد. ظاهراً این دو صندلی از یک سری مشخصات مشابه بهره یافته اند. با این تفاوت که مدل i91 با یک ابعاد مشخص برای استفاده مدیران طراحی شده و صندلی زیبا و جذاب i72 برای استفاده کارمندان مجموعه تولید شده است.

معرفی انواع بهترین صندلی چرخدار اداری

صندلی مدیریتی چرخ دار اروند مدل ۵۵۱۶

 

به جرأت می توان گفت صندلی 5516 اروند یکی از بهترین انواع صندلی های چرخ دار اداری است. برند پرآوازه اروند در تولید این محصول به اجرای دقیق استانداردهای ارگونومی پرداخته است. به همین خاطر است که نشستن طولانی مدت بر روی این صندلی، موجب ایجاد حس درد در ناحیه کمر و گردن نمی شود.

 

شما می توانید در زمان استفاده از این صندلی مدیریتی مشخصات کلیه بخش ها اعم از ارتفاع کلی صندلی، عمق نشیمن، ارتفاع دسته ها و همچنین زاویه تکیه گاه را بر اساس مشخصات فردی خود تنظیم کنید.

 

صندلی چرخدار انزو داتیس

 

صندلی داتیس مدل انزو، به واسطه بهره مندی از مشخصات کاربردی و ظاهری خاص، در لیست بهترین صندلی چرخدار اداری قرار گرفته است. این صندلی ظاهری جذاب و خاص داشته و برای استفاده در دفاتر کاری مدرن مناسب است.

 

داتیس در تولید صندلی انزو استانداردهای ارگونومی را مورد توجه قرار داده و قابلیت هایی همچون تنظیم ارتفاع صندلی و تنظیم زاویه پشتی را به آن اضافه کرده است. این برند ایرانی برای رفاه هر چه بیشتر کارمندان از یک شبکه متخلخل در همراهی با بالشتگ مخصوص گردن استفاده کرده است.

 

صندلی مدیریتی چرخدار راحتیران مدل t5000

 

برای مدیرانی که دغدغه خرید بهترین صندلی مدیریتی را دارند، صندلی مدل t5000 بهترین گزینه خواهد بود. این صندلی دارای کف و پشتی متحرک است و امکان تنظیم ارتفاع را نیز در بر دارد. ظاهر جذاب و کلاسیک این صندلی موجب شده تا استفاده از آن در دکوراسیون های کلاسیک و مجلل رایج شود.

 

راحتیران در تولید صندلی t5000 از روکش چرم مصنوعی استفاده کرده است. در بخش استراکچر نیز از متریال مقاوم فلز استفاده کرده و پایه های پنج پر و همچنین دسته ها را به متریال کروم مجهز ساخته است. از این رو می توان امیدوار بود هیچ از آسیب های محیطی موجب خرابی این صندلی استاندارد نشوند.

معرفی انواع بهترین صندلی چرخدار اداری

صندلی مدیریتی جهان چیدمان مدل enjoy

 

صندلی enjoy تمثیلی از زیبایی و کارآیی است. جهان چیدمان در تولید این صندلی تمام دقت و قدرت خود را برای تولید یک صندلی استاندارد و در عین حال زیبا، به کار برده است. بدین منظور صندلی enjoy را به قابلیت های ارگونومی مجهز ساخته است.

 

همچنین از یک طرح و الگوی زیبا برای ترکیب متعادل دسته های متحرک، پایه های پنج پر، پشتی متخلخل و نشمین برجسته استفاده کرده است. شما می توانید در زمان استفاده از این صندلی زیبا و شکیل به سادگی به امکاناتی همچون تنظیم ارتفاع صندلی، تنظیم ارتفاع دسته ها، شبکه مش، بالشتک مخصوص گردن و همچنین تنظیم زاویه تکیه گاه دسترسی پیدا کنید.

 

صندلی مدیریتی محک چرخ دار مدل 7560

 

صندلی مدل ۷۵۶۰ یکی دیگر از بهترین انواع صندلی های چرخدار است که با یک رویه متخلخل ساخته شده است. این رویه از نشیمن تا پشتی گردن را پوشش داده و شرایط مناسبی برای نشستن و فعالیت فراهم کرده است. محک در تولید این صندلی به ایمنی دسته و پایه ها نیز توجه کافی داشته است.

معرفی انواع بهترین صندلی چرخدار اداری

صندلی مدیریتی BGM آرتمن

 

در معرفی بهترین صندلی های چرخدار لازم است به صندلی مدیریتی آرتمن مدل BGM نیز اشاره کنیم. در این صندلی زیبا و استاندارد تمام قابلیت های ارگونومی موجود است. به کارگیری استاندارد های ارگونومیک در یک قالب مستحکم و زیبا موجب شده تا BGM آرتمن به یکی از بهترین صندلی های چرخدار موجود در بازار تبدیل شود.

 

صندلی مدیریتی راشن مدل M890

 

اگر به دنبال یک صندلی مدرن و حرفه ای می گردید، صندلی مدل M890 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چرا که راشن در تولید این محصول نه تنها به استاندارد ارگونومی بلکه به استانداردهای زیبایی و تأمین دوام و ایمنی صندلی نیز توجه کافی داشته است.

 

در زمان استفاده از این صندلی امکان شخصی سازی مشخصات آن را خواهید داشت. این ویژگی کمک می کند تا شما به سادگی به بهترین شرایط برای نشستن و فعالیت دسترسی پیدا کنید.

 

سخن پایانی

خرید صندلی چرخدار اداری در صورتی که با مشخصات بهترین صندلی های موجود در بازار آشنا شوید، راحت و بدون دردسر خواهد بود. اساساً عموم صندلی های با کیفیت از استانداردهای ارگونومیک بهره یافته و ظاهری جذاب و شکیل دارند.