پارس ناز پورتال

معرفی نقاط حساس جنسی بدن خانم ها و آقایان

مجموعه : حذف شده است
معرفی نقاط حساس جنسی بدن خانم ها و آقایان

معرفي نقاط حساس جنسي بدن خانم ها و آقايان

بدن خانم ها و آقايان از لحاظ جنسي نقاطي دارد که بسيار تحريک پذير هستند و براي رابطه جنسي مي توان سراغ اين ناحيه ها رفت. نقاط تحريک پذير بخش هايي از بدن ميباشد که برانگيختن آن ها نقش مهمي در تحريک و لذت رابطه جنسي دارد. در اکثر آقايان و خانم ها توجه شريک جنسي به بخش هاي ديگري از بدن، غير از اندام هاي جنسي باعث بوجود آمدن

 

ميل جنسي و ارتباط زناشويي ميشود. تحريک مناسب و درست اين نقاط ميتواند لذت زناشويي و جنسي را چند برابر کند. البته بايد دقت کنيد که نقاط لذت بخش بدن در اشخاص فرق دارد و ميبايست کم کم بخش هاي حساس بدن خود و شريک جنسيتان را بشناسيد

 

قسمت هاي حساس بدن آقايان
اشخاصي که تصور ميکنند تنها قسمت تحريک پذير بدن آقايان بخش دستگاه تناسلي او ميباشد، پس بايد بدانند که هيچ وقت زحمت شناختن ديگر نقاط حساس بدن را به خود نداده اند. چنانچه خانم ها به بدن آقايان بيشتر توجه کنند ميتوانند نقاطي را پيدا کنند که به کمک اين نقاط بسيار راحت و سريع ميتوانند آن ها را تحريک کنند.

 

سر : اکثر آقايان از نوازش موها و بازي با آن ها مخصوصا عبور انگشت از بين موهايشان لذت ميبرند. بدليل اينکه هنگامي که خانوم ها قسمت سر آقايان را مورد نوازش قرار ميدهند، اين امر موجب ترشح و آزاد شدن برخي هورمون هاي محرک در جريان خون ميشود که مرد را آماده فعاليت جنسي ميکند.

 

گوش (لاله) : آرام نوازش کردن، بوسيدن، مکيدن و خوردن لاله گوش و حتي تحريک آرام با دندان هم بسيار براي آقايان بسيار لذت بخش ميباشد.

 

لب : تنها به بوسيدن لب ها قناعت نکنيد، بمکيد، بخوريد و حتي با دندان تحريک کنيد که کاري واقعا لذت بخش ميباشد. در ضمن حتي ميتوانيد براي تجربه يک حس فرازميني زبان همسر خود بمکيد. (با رعايت تمام مسائل بهداشتي)

 

گردن : قسمت زير چانه تا پايين گردن را با دست نوازش کنيد، با زبان تحريک کنيد بليسيد و بگذاريد گرماي نفس هايتان همسرتان را تحريک کند.

 

کمر : شانه و بخشهاي پشت همسر خود را تا پايين مهره هاي کمر نوازش و قسمت مياني کمر را با زبان تحريک کنيد.

 

سينه : اکثر آقايان هنگام نوازش و بازي خانم ها (ماليدن سينه با دست)، نيشگون گرفتن و حتي تحريک با دندان و زبان بسيار تحريک ميشوند بطوري که ميتونه کاملا عقل را از سر آنان بپرونه!

 

بيضه : بالاخره نوبت اندام جنسي آقايان رسيد، بيضه! قسمت لوله آلت تناسلي و بخصوص سر آن از نقاط بسيار تحريک پذير اندام جنسي ميباشند. بطوري که تحريک اين نقاط با دست، زبان و مکيدنشان آقايان را رسما براي يک رابطه جنسي آماده ميکند. بايد دقت داشته باشيد که از ليس زدن و مکيدن اين ناحيه حتي در ساير پوزيشن هاي رابطه جنسي غافل نشويد که يک رويا را تجربه کنيد.

 

قسمت هاي حساس بدن خانم ها
معمولا خانم ها به نسبت آقايان آگاهي بيشتر از قسمت هاي تحريک پذير بدنشان دارند. دليل آن هم واضح است، خانم ها علاقه بيشتري به معاشقه و بازي پيش از شروع فعاليت جنسي دارند که همين امر موجب پيدا کردن ساير بخش هاي لذت آور بدنشان ميشود.

 

سر و گردن : خانم ها از نوازش و بازي با موهاي سرشان بسيار لذت ميبرند. بوسيدن و ليسيدن گردن که اکثر خانم ها از اين نقاط آماده برقراري رابطه جنسي ميشوند به هيچ وجه غافل نشويد.

 

گوش (لاله) : بوسيدن، ليس زدن لاله گوش و حتي تحريک با دندان اين ناحيه در اکثر خانم ها محرک قوي ميباشد.

 

لب : تاثير بوسيدن و مکيدن لب ها در خانم ها به همه اثبات شده ميباشد و همين که اين امر برايشان از آقايان بسيار خوشايندتر است، گوياي تحريک پذيري بالا از اين ناحيه ميباشد.

 

دست (مج،بازو،زيربغل) : قسمت مچ و بازوهاي دست همسرتان را با نرمي و خيلي ظريف نوازش کنيد،ببوسيد و بخصوص روي ناحيه زير بغل تمرکز کنيد و هيچگاه از ليسيدن اين قسمت غافل نشويد که بسيار هيجان آور ميباشد.

 

سينه : احساس کنيد که دو خمير را در دست گرفته ايد، با شيطنت خاصي با آن ها بازي کنيد، ببوسيد و نوک سينه ها را با دندان تحريک کنيد. البته فراموش نکنيد که هر دو سينه و تمام قسمت هاي آن را تحريک کنيد و تنها به نوک آن بسنده نکنيد. نکته کليدي در تحريک سينه ها اين ميباشد که از فضاي بين دو سينه هيچگاه غافل نشويد!

 

شکم (ناف) : دستان خود را روي شکم همسرتان گذاشته و بصورت دايره وار دور ناف را تحريک کنيد. همچنين ميتوانيد دست خود را از زير دنده ها به سمت پايين نرسيده به اندام تناسلي خانم حرکت دهيد و او را تحزيک کنيد. هيچ وقت از بوسيدن و تحريک با زبان قسمت ناف غافل نشويد که براي خانم ها بسيار خوشايند ميباشد.

 

کمر : اکثر خانم ها عاشق ماساژ کمر و گردن ميباشند. به اين ترتيب دستان خود را از روي مهره ها به طرفين حرکت دهيد و تمام نقاط آن را تا بالاي باسن نوازش کنيد. در ضمن ميتوانيد اين کار را حين فعاليت جنسي نيز انجام دهيد.(بوسيدن و ليسيدن)

 

باسن : با ضربه و ماليدن اين ناحيه ميتوانيد خانم ها را آماده يک فعاليت جنسي بياد ماندني کنيد. در ضمن از بوسيدن، ليس زدن و حتي تحريک با دندان اين ناحيه غافل نشويد. چنانچه ميخواهيد براي همسرتان سنگ تموم بزاريد و اگر از پاکيزگي و رعايت بهداشت آن آگاه هستيد هيچ گاه از بوسيدن و ليسيدن مقعدشان امتنا نکنيد که کاري بس ناجوانمردانه محرک ميباشد و ميتواند خانم ها را از زمين به پرواز درآورد. در هنگام اجراي اين امر هيچ شک و ترديدي به خود راه ندهيد.

 

ران (ناحيه داخلي،پشت ساق پا) : پشت زانو ها را با نوک انگشتان به آرامي تحريک کنيد و به سمت ران پا باييد. ران ها را به سمت داخل و بطرف اندام تناسلي با دست نوازش کنيد، ببوسيد و بمکيد. نکته کليدي اين ناحيه قسمت بالاي مچ پا و پايين ساق ميباشد که بسيار تحريک پذير ميباشد. همچنين از لذت بازي و ليس زدن شيار بين انگشتان پاي خانم فقط هنگامي که اين کار را انجام دهيد آگاه ميشويد.

 

اندام جنسي : نوبت به حساس ترين نقطه براي تحريک شدن خانم ها رسيد. ناحيه تناسلي خانم ها را به آرامي و با ظرافت با انگشتان ماساژ دهيد و نوازش کنيد تا ببينيد چطور از خود بي خود ميشوند. حالا اگر قسمت لبه هاي واژن را به آرامي بمکيد و ببوسيد رسما او را از زمين جدا کرده ايد و هنگامي که با زبانتان به کليتروس ضربه بزنيد

 

اوج لذت و عشق را در چشمان شريک جنسيتان خواهيد ديد، زيرا اکثر خانم ها حتي بيشتر از خود فعاليت جنسي به تحريک زباني قسمت واژن اهميت ميدهند. اين امر حتي آنان را خيلي زود به ارگاسم ميرساند.

 

مطالب مرتبط :

آموزش ماساژ جنسي بدن

آموزش عشق بازي و روش هاي تحريک جنسي با همسر

ماساژ جنسي اطمينان ميان زوج ها را افزايش مي دهد

راهنماي ماساژ دادن بدن همسر بصورت تصويري

زني که به خانه ها ميرفت و ماساژ ميداد ميليونر شد + عکس