پارس ناز پورتال

معرفی و دانلود سریال آلیس در سرزمین مرزی

معرفی و دانلود سریال آلیس در سرزمین مرزی

خودتون رو درحال گشت و گذار با دوستانتون تصور کنین. بعد از آشوبی بچه گانه که در خیابون بپا میکنین به سمت مکانی برای فرار از دست پلیس میگردین. حالا از اون مکان بیرون میاین و با شهری خالی از آدم مواجه میشین. این شروع رعب آور سریال ژاپنی آلیس در سرمین مرزی (Alice in Borderland) است!

 

آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland) محصول کشور  ژاپن سریالی آندرریتد از نظر بسیاری از منتقدان است که فصل اول آن در سال 2020 از نتفلیکس پخش شد.تلاش برای بقا همیشه موضوع دست اولی برای فیلم و سریال ها بوده که میتوانیم لیست بلند و بالایی از آثار موفق و پرطرفدار با همچین درون مایه داستانی ای رو به یاد بیاریم.

 

بعد از محبوبیت عظیم سریال کره ای بازی مرکب (Squid Game) ،صحبت هایی در فضای مجازی از شباهت در داستان و سبک اون سریال کره ای با سریال ژاپنی آلیس در سرزمین مرزی Alice in Borderland شد.

 

درواقع همین بحث ها باعث شد آلیس در سرزمین مرزی که قبل از سریال بازی مرکب منتشر شده بود، محبوبیتی بیشتر از قبل پیدا کند. در ادامه به معرفی این سریال خواهیم پرداخت.

معرفی و دانلود سریال آلیس در سرزمین مرزی

گیمری حرفه ای که مجبور است سر جانش بازی کند.

شخصیت اصلی سریال آلیس در سرزمین مرزی، پسر گیمری بنام آریسو است که پس از مرگ مادرش تموم زمانش رو در خانه مشغول  بازی های آنلاین است. درگیری های خانوادگی او را به سمت دو دوست شکست خورده دیگرش میکشاند و این سه زمان های خالی خود رو با همدیگر میگذرونن.

 

قسمت اول این سریال در معرفی شخصیت های اصلی کم و کاستی نذاشت و تلاش کرد تا بدون به حاشیه کشوندن، داستان رو زودتر شروع کنه. سه پسر که ناگهان خودشون رو در توکیویی خالی از جمعیت پیدا میکنن. همه چیز از همون ابتدا هیجان انگیز و غیرعادیه. سه پسر طرد شده از طرف اطرافیانشون حالا میتونن در شهری خالی از سکنه هرکار که میخوان رو انجام بدن و کسی نباشه سرزنششون کنه.

 

“آریسو: خیلی هم بد نیست. برات هیجان انگیز نیست؟

چوتا: راست میگی. منم فکر میکنم باحاله. هیچکس ازمون عصبانی نمیشه. هرچی بخوایم میخوریم. لازم نیست دیگه بریم سرکار!”

 

دانلود سریال

زمانی که هوا تاریک میشه نور قرمز رنگی از دور توجه‌شون رو جلب میکنه و بازی مرگ و زندگی درست از لحظه ای که پا به داخل ساختمونی مشکوک میذارن شروع میشه. شرکت کننده ها پس از ورود به ساختمون موظف میشن بازی کنن مگر اینکه همون اول بدون تلاش،  قدمی به سمت بیرون ساختمون بردارن و مرگ رو به جان بخرن.

 

هرچند بازی ها از همون قسمت اول هیجان خودشون رو دارن و ترس به دلتون میندازن اما آلیس در سرزمین مرزی از اون سریال هاییه که نیاز داره چند قسمتی بهش زمان بدین تا درست حسابی آدرنالین رو به خونتون وارد کنه.

معرفی و دانلود سریال آلیس در سرزمین مرزی

یکی از واضح ترین هدف های سریال نشون دادن اینه که بک گراند و گذشته انسان میتونه ازش چه چیزی رو بسازه و چه کار هایی رو از صدقه سر این شخصیت اکتسابی انجام بده. سریال Alice in Borderland خیلی خوب تونست چگونگی وفق پیدا کردن انسان با شرایط و میل او به زنده بودن در سخت‌ترین و بی‌انگیزه‌ترین حال رو نشونمون بده.

 

آلیس در سرزمین مرزی در دسامبر سال 2020 در قالب 8 قسمت و از نتفلیکس منتشر شد. برای دانلود سریال به وبسایت انیمه‌لیست مراجعه کنید.

 

آلیس در سرزمین مرزی اقتباسی از مانگایی به همین نام است.

سریال Alice in Borderland در واقع لایو اکشنی 8 قسمته از مانگایی به همین نام و نوشته آسو هارو است. آسو هارو، نویسنده و تصویرگر مانگا، گفت که شخصیت اصلی را بر اساس خودش ساخته است. در یادداشت‌های منتشر شده توسط نتفلیکس، آسو نقل می‌کند که «من سعی کردم بیست سال قبل خودم رو به یاد بیارم و آریسو را بر اساس گمراهی هایی که اون زمان داشتم خلق کنم».  

 

در اکتبر سال 2014 انیمه ای هم با اقتباس از این مانگا بصورت OVA و در 3 قسمت منتشر شد. تریلر فصل اول سریال آلیس در سرزمین مرزی که توسط نتفلیکس منتشر شده بود توسط طرفداران این مانگا بازخورد های بسیاری گرفت و حتی کسانی که علاقه ای به سینمای ژآپن نداشتن رو هم مشتاق کرد.

معرفی و دانلود سریال آلیس در سرزمین مرزی

وقتی که شرکت کنندگان بازی مرکب بدنبال ثروتی هنگفت به همدیگه نارو میزنن و کشته شدن همدیگه رو تماشا میکنن ساکنان سرزمین مرزی با همه وجود برای صرفا نمردن جون میکنن.

 

هرچند این لایو اکشن یک درصد حمایتی که از سریال بازی مرکب (Squid Game) شد رو هم تا الان نداشته ولی بحث مقایسه این دو سریال به مانند بحث بین دو تیم هم سطح که هرکدام در بازی های مختلفی بردن و باختن، در فضای مجازی داغه. شما کدوم رو انتخاب میکنین؟ بازی مرکب یا آلیس در سرزمین مرزی؟

 

دانلود فصل اول سریال بازی مرکب (Squid Game) با زیرنویس فارسی

 

فصل دوم آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland)

فصل اول این سریال تنها در 28 روز اول انتشار توسط 18 میلیون نفر دیده شد. چند روز پیش نتفلیکس با انتشار تریلر فصل دوم سریال Alice in Borderland طرفداران این اثر رو هیجان زده کرد.

 

تریلری که با نشون دادن کارت دل شاه شروع میشه و  در ادامه بازیکنانی که حالا در سه مرحله آخر بازی هستن. بازیکنان جزیره ویران شده رو ترک کردن و به شهری میرسند. جایی که به دلیل خستگی و فشار بازی شروع به زیر سوال بردن موجودیت بازی میکنن.

 

دانلود سریال

طبق آخرین اخبار منتشر شده فصل دوم سریال Alice in Borderland در اول دی ماه 1401 از نتفلیکس منتشر خواهد شده بود.انتظار می‌رود فصل دوم سریال مانند فصل قبل 8 قسمت داشته باشد.

 

Alice in Borderland  هم مانند هر اثری هم نقاط مثبت داره و هم نقاط منفی. اما با توجه به این که نتفلیکس منفعت طلب این سریال رو برای فصل دوم تمدید کرده، میتونیم امیدوار باشیم که این نقاط ضعف در فصل دوم برطرف بشه.

معرفی و دانلود سریال آلیس در سرزمین مرزی

در آخر آلیس در سرزمین مرزی یکی از سریال‌های غیر انگلیسی‌زبان آینده دار نتفلیکس است و شاید شانسی که به سریال هایی مانند Dark  و Money heist -که بعد از چند سال به محبوبیت رسیدن- بهش رو کنه! علاقمندان به دانلود سریال Alice in Borderland با زیرنویس فارسی می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.