پارس ناز پورتال

مقایسه صرافی های ارز دیجیتال پرکاربرد دنیا

مقایسه صرافی های ارز دیجیتال پرکاربرد دنیا

این روزها ازجمله سوالات پرتکراری که دربارهٔ بازار ارز دیجیتال از کارشناسان مختلف پرسیده می‌شود، معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال است که اگرچه نمی‌توان پاسخ روشن و شفافی به این دغدغه ارائه کرد، اما با این حال ما در این مقاله قصد داریم به انواع بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال بپردازیم.

 

تا اگر در حال حاضر برای ترید ارز دلخواه دچار سردرگمی شده‌اید، با اطلاعات بیشتری به انتخاب صرافی مدنظر اقدام کنید. درواقع در این مطلب مقایسه‌ای بین پرکاربردترین صرافی ارز دیجیتال را از نظر خواهیم گذراند به این امید که بتوانید خرید و فروش ارز دیجیتال موفق‌تری داشته باشید.

 

بررسی صرافی خارجی BingX

 

از بهترین صرافی‌های خارجی‌ای که محدودیتی را برای تریدرهای ایرانی در نظر نگرفته است، صرافی بینگ ایکس است. این صرافی در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارد و از آن به‌عنوان راحت‌ترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال یاد می‌شود.

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی، می‌توان به فعالیت بدون احراز هویت، پشتیبانی از معاملات اسپات و فیوچرز، ارائه پلتفرم کپی تریدینگ و پشتیبانی از کلیهٔ ارزهای بازار اشاره کرد. گفتنی است که این صرافی ارز دیجیتال پس از بایننس، بیشترین معامله‌گران ایرانی را جذب کرده‌است و عمده دلیل آن عدم تحریم ایرانی‌ها برای فعالیت در این بستر معاملاتی است.

مقایسه صرافی های ارز دیجیتال پرکاربرد دنیا

بررسی صرافی خارجی کوکوین

 

طبق آمارها از هر نفر که در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند، یک نفر در صرافی کوکوین مشغول به ترید است. این موضوع نشان می‌دهد که این صرافی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است و با توجه به این‌که دسترسی آزاد برای کاربران ایرانی وجود دارد، لذا تریدرها با آی‌ی ایرانی هیچ‌گونه مشکلی برای عضویت در این صرافی نخواهند داشت.

 

تعداد ارزهای پشتیبان‌شدهٔ مناسب، ارائه اپلیکیشن موبایل، پشتیبانی 24ساعته، امنیت فوق‌العاده عالی و امکان خرید و فروش ارزها در بخش فیوچرز، از مهم‌ترین مزیت‌های صرافی ارز دیجیتال کوکوین است که در کمتر صرافی برای کاربران در نظر گرفته شده‌است.

 

بررسی صرافی خارجی کوینکس

 

صرافی کوینکس از محبوب‌ترین بسترها معاملاتی در ایران است و با توجه به این‌که دارای زبان فارسی نیز هست، به انتخاب بسیاری از ایرانی‌ها تبدیل شده‌است. در این بستر معاملاتی، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت وجود دارد و در کنار این موضوع، نقدشوندگی فوق‌العاده‌ای که برای کاربران در نظر گرفته شده،

 

استفاده از این صرافی را بدون دغدغه کرده‌است. ضمناً گفتنی است که کاربران می‌توان با ارز اختصاصی کوینکس به پرداخت کارمزد خرید ارز دیجیتال دلخواه اقدام کنند که این خدمات موردتوجهٔ بسیاری از تریدرها قرار گرفته‌است.

 

بررسی صرافی خارجی هات بیت

 

اگر به صرافی ارز دیجیتال انعطاف‌پذیر در احراز هویت نیاز دارید، هات بیت گزینهٔ فوق‌العاده‌ای است. ضمن این‌که این صرافی اجازهٔ برداشت بیت کوین به تعداد بیشتر نسبت‌به دیگر صرافی‌ها می‌دهد و با توجه به این‌که از امنیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، می‌توان از آن برای معاملات ارز دیجیتال استفاده کرد.

 

گفتنی است که از مهم‌ترین مزیت‌های این صرافی، حجم معاملات عالی و ارائه اپلیکیشن‌های اندروید و iOS به کاربران است. البته کارمزد تراکنش غیرشفاف در این صرافی که در حدود دو‌دهم و شش‌صدم درصد است، ممکن است تریدرها را از انتخاب این بستر معاملاتی منصرف کند. همچنین برای به‌کارگیری از این صرافی، نیاز به وی‌پی‌ان و یا وی‌پی‌اس وجود دارد.

مقایسه صرافی های ارز دیجیتال پرکاربرد دنیا

بررسی صرافی ارز دیجیتال والکس

در بین صرافی‌های معتبر می‌توان به یک صرافی ایرانی نیز اشاره کرد که با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال است. صرافی ارز دیجیتال والکس که این روزها موردتوجهٔ بسیاری از کاربران قرار گرفته‌است،

 

خدمات مختلفی مانند ارائه کلیهٔ ارزهای بازار کریپتو، کیف‌پول اختصاصی، امکان استفاده از ربات معامله‌گر، کارمزد معاملات پایین و همچنین احراز هویت ساده را برای تریدرها در نظر گرفته‌است که توصیه می‌کنیم.

 

در صورتی که نیاز به یک صرافی ایرانی و بدون فیلتر دارید، حتماً از صرافی ارز دیجیتال والکس بهره ببرید. ناگفته نماند که حجم نقدینگی در این صرافی در حال افزایش است و این موضوع برای بسیاری از تریدرها دارای اهمیت است.

 

بررسی صرافی هوبی گلوبال

 

ازجمله باسابقه‌ترین صرافی‌های دنیا هوبی گلوبال است، اما به دلیل این‌که اگر کاربران احراز هویت انجام ندهند محدودیت برداشت خواهند داشت، کمتر تریدری به سراغ این صرافی می‌رود. با این حال بخش اسات و فیوچرز این صرافی با حجم نقدینگی مناسبی روبه‌رو است که کار کاربران را راحت کرده‌است.

 

ضمناً از دیگر مزیت‌های استفاده از این صرافی، می‌توان به قابلیت برداشت راحت ارز، حجم معاملات عالی، امنیت فوق‌العاده و پشتیبانی همیشگی اشاره کرد. همچنین یادآور می‌شویم کارمزد دریافت‌شده برای کاربران بدون احراز دو‌دهم درصد است. ضمناً بخش فیوچرز این صرافی ارز دیجیتال نیز تنها برای کاربران احرازشده فعال است.

 

بررسی صرافی هیت بی‌تی‌سی hitbtc

 

مانند بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال هیت بی‌تی‌سی نیز بدون احراز هویت به کاربران سرویس ارائه می‌دهد و این موضوع برای ایرانی‌ها نیز مناسب است. امنیت بسیار عالی این صرافی ازجمله دلایلی است که کاربران این بستر معاملات را برای ترید انتخاب می‌کنند.

 

گفتنی است که از مزایای این صرافی می‌توان به حجم معاملات قابل توجه و همچنین ارائه اپلیکیشن موبایلی اندروید و iOS اشاره کرد. البته شایان ذکر است که برای به‌کارگیری از این صرافی، نیاز است که از وی‌پی‌ان استفاده شود و همچنین سرعت پایین انتقال ارز نیز از دیگر محدودیت‌های صرافی هیت بی‌تی‌سی است که قبل از انتخاب باید توجهٔ ویژه‌ای به این موارد داشت.

مقایسه صرافی های ارز دیجیتال پرکاربرد دنیا

جمع‌بندی

 

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با مقایسه‌ای از بهترین انواع صرافی ارز دیجیتال آشنا کنیم تا اگر در این زمینه ابهاماتی دارید و یا به‌دنبال یک صرافی مناسب برای ترید ارزهای دیجیتال هستید، بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

 

همان‌طور که می‌دانید، استفاده از یک صرافی معتبر، فوق‌العاده دارای اهمیت است، چراکه صحبت از سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلار است. حال این‎‌که تریدرها از صرافی خارجی یا ایرانی استفاده کنند کاملاً به نظر شخصی‌شان مربوط است اما در بین صرافی‌های ایرانی نیز می‌توان به صرافی‌های با امکانات مانند والکس بهره‌مند شد. به همین منظور اگر علاقه‌مند به بررسی خدمات این صرافی هستید، توصیه می‌کنیم به سایت صرافی والکس به آدرس wallex.ir مراجعه کنید.