پارس ناز پورتال

مهدی مدرس با لباس عجیب روی صحنه آمد +عکس

مهدی مدرس با لباس عجیب روی صحنه آمد +عکس

مهدی مدرس با لباس عجیب روی صحنه آمد +عکس 

مهدی مدرس خواننده ایرانی در اخرین کنسرت خود با لباس عجیبی روی صحنه ظاهر شد و تماشاگران را تعجب زده کرد. مهدی مدرس خواننده موسیقی پاپ کشورمان در بیستمین روز از مرداد با تدارک اتفاق های غافل گیر کننده و در حالی که خود لباس خلبانی بر تن داشت و نوازنده های گروهش لباس مهمانداری هواپیما پوشیده بودند، در کنسرتی با عنوان «پرواز» روی صحنه رفتند.
مهدی مدرس با لباس عجیب روی صحنه آمد +عکسپس از اجرای قطعه “خوابم نمیبره” به عنوان نخستین قطعه در این کنسرت گفت: خیلی خوشحالم که در این پرواز بزرگ در خدمتتون هستم. ما را به خاطر تاخیر در اجرای برنامه ببخشید بالاخره پروازها همیشه تاخیر دارد. در ضمن بستن کمربندها در این اجرا الزامی نمی باشد. »
مهدی مدرس با لباس عجیب روی صحنه آمد +عکسدر بخش دیگری از این برنامه مدرس، فرزاد فرزین را به عنوان یکی از دوستان قدیمی خود معرفی کرد و حین اجرای قطعه “چتر شکسته” دقایقی از روی صحنه پایین آمد و میکروفن را به فرزاد فرزین سپرد تا در بخش هایی از این قطعه خواننده آلبوم “مسیر رویایی” را همراهی کند.
مهدی مدرس با لباس عجیب روی صحنه آمد +عکساز نکات قابل توجه در این کنسرت حضور تعدادی از نوازنده های جنوبی کشورمان هنگام اجرای قطعه ای جنوبی روی صحنه سالن میلاد بود چرا که علاوه بر شور و انرژی این نوازنده ها در میان آنها کودک جنوبی با نام سعید خاکی دیده می شد که با انرژی هر چه تمام تر ساز “بومبا” می نواخت.
مهدی مدرس با لباس عجیب روی صحنه آمد +عکساز میهمانان ویژه ای که مهدی مدرس در کنسرت تابستانی اش داشت می توان از فرزاد فرزین، لیلا برخورداری، وحید شیخ زاده، مجتبی کبیری، پندار اکبری، محمد زارع، آرش ظلی پور، میثاق معمارزاده دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس، فرج الله گل سفیدی، نازنین کریمی،

 

حمید رضا قلی پور قهرمان وشو ایران و جهان و مهروز ساعی نام آور ورزش بانوان تشکیل می دادند نام برد.کار خدا، نرو، احساس،دیده مجنون و شب خیالی از جمله قطعه هایی بود که این خواننده در کنسرتش اجرا کرد.