پارس ناز پورتال

مهلک ترین قاتل های سریالی جهان +عکس

مهلک ترین قاتل های سریالی جهان +عکس

مهلک ترین قاتل های سریالی جهان +عکس

قاتل ها دیگر کنترلی روی رحم و مروت ندارند و دست به هر کاری می زنند.هر چند وقت یک بار هم باید شاهد خبری از جنایت قاتل های سریالی در رسانه ها باشیم. اگر به راحتی قتل ها و خون و خون ریزی های فیلم ها و سریال ها را می بینید و خم به ابرو نمی آورید، اگر صفحه حوادث روزنامه ها را با اشتیاق و ولع می خوانید، دعواهای خیابانی برایتان جذاب تر از دیدن تابلو نقاشی داوید فریدریش است، نگران خود و اطرافیانتان باشید!

 

طی تحقیقات صورت گرفته روی اسکن مغزی قاتلان سریالی و افراد عادی، محققان به این نتیجه رسیدند که بخش هایی از مغز که مربوط به خودآگاهی است و وظیفه پرداز عواطف و حساسیت در مقابل خشونت است، در قاتلان سریالی از فعالیت کمتری برخوردار است.

 

در نتیجه افرادی که به دلیل جنایاتشان مورد تنبیه و شماتت قرار می گیرند، درواقع هیچ گونه کنترلی نسبت به اعمال خود ندارند و بیماران روانی هستند که از بیماری خود رنج می برند و به جای محاکمه نیاز به درمان دارند.در طول تاریخ قاتلان سریالی نه تنها به دلیل تعداد زیاد قربانیان خود، بلکه به علت روش های وحشیانه ای که برای کشتن آن ها به کار می بردند،

 

تاثیر عمیقی بر جوامع گذاشته اند. این قاتلان هر کدام امضای خاص خود را در صحنه جنایتشان بر جا می گذارند. هرچه تعداد قربانیان آن ها بیشتر شود، به همان میزان بدنام تر خواهندشد.علاقه شدید ما به دانستن جزییات و چگونگی انجام این قتل ها، منجر به تولید فیلم ها و مستندهای متعددی در رابطه با زندگی این قاتلان شده است.

 

قاتلان سریالی افراد شروری هستند که تاریک ترین بُعد یک انسان را نشان می دهند. در ادامه به تعدادی از فاسدترین و بدنام ترین قاتلان سریالی اشاره خواهیم کرد.

 

1- جفری دامر

مرگ این قاتل سریالی به نوبه خود عجیب و جالب توجه است. دامر در طول دوران حبس خود، همیشه آرزوی مرگ خود را داشت و سرانجام نیر در حمام زندان و در نتیجه ضرب و شتم های بسیار از جانب هم سلولی های خود کشته شد و به این ترتیب به آرزوی همیشگی خود رسید.

 

او بعد از به قتل رساندن قربانیان خود، آن ها را می خورد و به شکل بیمارگونه ای از این کار لذت می برد. او به ظاهر زندگی عادی ساده ای داشت، ولی هیچ کس نمی دانست که پشت درهای خانه او چه اتفاقات غیرعادی و وحشیانه ای در حال وقوع است.

 

جزییات قتل های دامر در اوایل دهه 90 میلادی کشف شد. او مقتولان خود را در داخل کلوب های هم جنس گرایان انتخاب می کرد. دامر با وعده مواد مخدر و رابطه جنسی آن ها را فریب می داد و به داخل آپارتمان کوچک بیرون از شهر خود می کشاند. گاهی بعد از کشتن مقتولان خود، بدن آن ها را قطعه قطعه می کرد و در بعضی از موارد می خورد.

 

او به قربانیانش مخدر می داد، چون دوست داشت آن ها را تحت کنترل داشته و هر طور که دوست دارد با آن ها رفتار کند، حتی گاهی قطعات بدن کشته شدگان را در فریزر نگه داری می کرد تا دوباره بتواند با نگاه کردن به آن ها لذت ببرد. بشکه های پر از اسید و تعدادی ابزار شکنجه داخل آپارتمان او پیدا شد

 

و محل زندگی او را به یکی از مخوف ترین مکان های ثبت شده در طول تاریخ تبدیل کرد. بعدها مستندی درباره او به نام «جفری دامر فایلز» ساخته شد.مهلک ترین قاتل های سریالی جهان +عکس2- جان وین گیسی

گیسی فردی کاملا شناخته شده و دوست داشتنی بود، حتی یک بار در جشنی که برای کودکان ترتیب داده شده بود، برای خوشحال کردن آن ها لباس دلقک پوشید. او صاحب یکی از شعبات مرغ کنتاکی بود، و مردم شهر نیز او را برای به عهده گرفتن سمت شهردار مناسب می دانستند. اما گیسی کم کم علایق واقعی خود را نشان داد.

 

او یک منحرف جنسی بود. گیسی رفته رفته دزدیدن و کشتن مردان و پسران جوان را شروع کرد و در طول این مدت جان بیش از 30 فربانی را گرفت. او بعد از شکنجه و تجاوز، آن ها را به قتل می رساند.

 

گیسی جسد مقتولان را زیر و اطراف خانه خود دفن می کرد و برای کارآگاهان تعدادی مدرک باقی می گذاشت. او به جرم قتل های وحشیانه و بیماری جنسی- روانی به اعدام محکوم شد. بعدها نوارهایی از اظهارات او در رابطه با قتل هایش پیدا شد که تا قبل از آن هیچ وقت دیده نشده بود.
مهلک ترین قاتل های سریالی جهان +عکس3- تد باندی

طبیعت وحشیانه و بی رحمانه جنایات قاتلان، دلیل بر کندذهن بودن آن ها نیست. اتفاقا قاتلان سریالی مثل تد باندی در مقایسه با یک فرد عادی، ضریب هوشی بالایی دارد. متاسفانه، استفاده از هوش بالا در جهت نادرست، منجر به قتل هایی می شود که قاتل با کمک همین هوش زیاد، ردی از خود بر جا نخواهد گذاشت و کار را برای کارآگاهان سخت می کند.

 

باندی به عنوان یکی از زرنگ ترین قاتلان در طول تاریخ شناخته می شود و دستگیری او به سختی انجام گرفت. او در طول این مدت جان دست کم 30 نفر را گرفت. رقم واقعی قتل های او هنوز مشخص نیست و به احتمال زیاد بیشتر از تعدادی است که تاکنون اعتراف کرده است.

 

درست مثل گیسی، او نیز انحراف جنسی داشت و طی دهه 70 میلادی، به تدریج شروع به دزدیدن و قتل دختران و زنان کرد. او فردی خوش قیافه، جذاب و کاریزماتیک بود و از این طریق به راحتی می توانست زنان و دختران را مجذوب خود کند.

 

باندی شلیک گلوله به سر قربانیانش، جان آن ها را می گرفت، سپس بدن آن ها را قطعه قطعه می کرد و آن ها را نگه می داشت. او حتی با جسد مقتولان رابطه جنسی برقرار می کرد.باندی در طول یکی از جلسات محاکمه اش، خود را به جای وکیل مدافع خودش جا زد و توانست از طریق کتاب خانه فرار کند.

 

او در نهایت به علت ارتکاب قتل های متعدد به اعدام از راه تزریق متهم شد. او هرگز مسئولیت ارتکاب قتل ها را به عهده نگرفت. مدارک جدید به دست آمده نشان می دهد که تعداد افرادی که توسط او به قتل رسیده اند، بیش از 100 نفر بوده است.
مهلک ترین قاتل های سریالی جهان +عکس4- آیلین ورنوس

قاتلان سریالی عمدتا مردان هستند، چون برای تحت کنترل قرار دادن قربانیان، به قدرت بدنی و خشونت زیاد نیاز است. از طرفی مردان از لحاظ ساختار فیزیکی برای ارتکاب به قتل مناسب ترند تا زنان. با این وجود آیلین ورنوس از جمله قاتلانی بود که جنسیت مونث داشت.

 

ورنوس کودکی سختی داشت و دچار مشکلات عاطفی شدیدی بود، همین مسئله او را به دختری بی قید و لاابالی تبدیل کرده بود. او درسن 14 سالگی به شکل نامشروع حامله شد و بعد از زایمان، سرپرستی فرزندش را به یک خانواده داد. او به مجرمی کم سن و سال تبدیل شده بود و با دزدی، جعل اسناد و خودفروشی خرج خود را در می آورد و در طول این مدت روابط عاشقانه ناموفق متعددی را تجربه می کرد.

 

در سال 1989 با پیدا شدن تعدادی جسد، کارآگاهان مظنون به قتل را ردیابی کردند. ورنوس بیش از هفت مرد را به قتل رسانده است. او در نهایت به اعدام محکوم شد. در سال 2003، فیلم «مانستر» با نقش آفرینی شارلیز ترون، زندگی ورنوس را به تصویر کشیده است.
مهلک ترین قاتل های سریالی جهان +عکس5- چارز منسون

فهرست قاتل های سریالی بدون چارز منسون کامل نخواهدشد. او سردسته یک گروه هیپی بود که مسبب تعداد بی شماری قتل در طول تاریخ بودند. منسون اعضای گروه خود را به انجام کارهای شنیع ترغیب می کرد. قتل های عقیدتی این گروه و تمسخر جلساتم محاکمه آن ها از سوی منسون،

 

در میان مردم، سال ها موضوع گفت و گو بود.منسون موسیقی دانی ناکام بود که با کمک هوش و کاریزمای بالای خود، پیروانش را متقاعد کرده بود که از جانب خداوند رسالتی بر عهده دارد. پیروان او، زن و مرد، عامل قتل هایی بودند که در خانه شارون تیت، همسر کارگردان معروف، رومن پولانسکی، اتفاق افتاده بود. شارون تیت آن زمان حامله بود و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

 

تعداد زیادی در خانه و نیز خانه لنو و رزمری لابیانکا توسط گروه منسون به قتل رسیدند.کلید کشف قتل ها در اثرات خون به جامانده از جسد قربانیان پیدا شد. کارآگاهان رفته رفته به منسون مظنون شدند. در طول جلسات محاکمه او، پیروان و طرفدارانش برای حمایت از او تظاهراتی به راه انداختند. او به حبس ابد محکوم شد و سرانجام در سلول خود در سن 81 سالگی از دنیا رفت.
مهلک ترین قاتل های سریالی جهان +عکس6- ادوارد گین

قتل هایی که گین مرتکب شده، مربوط به دهه 50 میلادی است، اما داستان پشت پرده این قتل ها تا امروز برای بسیاری، موضوعی عجیب و جالب توجه است. «گین» قاتلی بود که دغدغه های فکری و علایق خاصی داشت. از جمله موضوعات مورد علاقه او شامل آناتومی بدن زنان، آزمایش های نازی ها روی انسان و هم چنین تمایل شدید او به تغییر جنسیت خود از مرد به زن بود.

 

او در ابتدا برای فرونشاندن علایق خود، جسدهای دفن شده درون قبرها را می دزدید. اما به تدریج وسعت جنایات او افزایش پیدا کرد و به قتل زنان و دختران تبیدل شد. با پیدا شدن جسدهای فاسدشده درون مزرعه او، پلیس او را بازداشت و بازجویی از او را آغاز کرد. در طول بازجویی، پلیس اشیای غیرقابل توضیحی را در منزل «گین» پیدا کرد، از جمله کاسه ای که از جمجمه انسان ساخته شده بود.

 

یک عدد قلب انسان نیز در فر او یافت شد.گین باقی عمر خود را در بیمارستان بستری شد تا پزشکان از این طریق علت اعمال غیرعادی و قتل های او را کشف کنند.
مهلک ترین قاتل های سریالی جهان +عکس