پارس ناز پورتال

میم رضا پیشرو مشکل داری به مزایده گذاشته شد + عکس

میم رضا پیشرو مشکل داری به مزایده گذاشته شد + عکس

میم رضا پیشرو مشکل داری 

دراین پست، بـه بررسی ماجرای مزایده میم رضا پیشگام مشکل داری میپردازیم. رضا پیشگام یکی از بهترین و محبوب ترین رپرهای ایرانی می‌باشد. این چهره چند وقتی اسـت کـه بـه خارج از ایران مهاجرت کرده و فعالیت هاي هنری خودش را دنبال می کند. چندی پیش هم یک ویدیو از او منتشر شد کـه بـه یکی از پربیننده ها و تبدیل بـه یک میم محبوب شد.

 

باید بگوییم کـه رضا پیشگام، رپر مشهور ایرانی، تصمیم بـه فروش NFT میم مشهور «مشکل داری» خودش گرفته اسـت. مشکل داری بـه یکی از مشهور ترین میم‌ هاي ایرانی شبکه هاي اجتماعی بدل شد و تا کنون مورد استقبال تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته اسـت. پیشگام چند روز قبل در استوری اینستاگرامش اعلام کرد NFT میم «مشکل داری» رابه مزایده گذاشته اسـت.

 

فروش میم مشکل داری رضا پیشرو

این مزایده از قیمت ۱۵۰ میلیون تومان شروع میشود. قیمتی کـه رضا پیشگام برای NFT میم مشهور خودش پیشنهاد داده تنها ۱/۱ اتریوم معادل ۲۵۰۰ دلار ارزش دارد و همین امر باعث تعجب برخی کاربران شده کـه قیمت گذاری رضا پیشگام را بسیار پایین دانسته اند. در حقیقت بعضی کاربران معتقدند رضا پیشگام حتی با یک استوری تبلیغاتی می توانست بیشتر از ۱۵۰ میلیلون تومان درآمد داشته باشد.

میم رضا پیشرو مشکل داری 

حالا باوجود میمی کـه بـه جرأت مشهور ترین میم یکسال اخیر یک کشور بوده، اگر هر جای دیگر بود کمتر از ۱۰ هزار دلار آنرا می فروختند. این میم در حقیقت بخشی از یکی از لایوهای کانال یوتیوب رضا پیشگام بود کـه این رپر مشهور در آن با عصبانیت از پاسخ‌ هاي بی‌ ادبانه ي برخی کاربران گلایه کرده بود. این ویدئو بـه سرعت مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی رضا پیشرو و همسرش + رازهای شخصی و عکس های رضا پیشرو

 

میم رضا پیشرو چقدر فروخته شد؟

مشکل داری، بـه میمی محبوب تبدیل شد کـه با آن طنزها و شوخی‌ هاي بسیاری در شبکه هاي اجتماعی ساخته شد. این میم تا حدی شهرت یافت کـه حتی یک بازی اندرویدی برای آن ساخته شده ودر فروشگاه‌ هاي ایرانی منتشر شده اسـت. بررسی پلتفرم فاندیشن نشان میدهد کـه توکن غیر قابل‌معاوضه‌ي «NFT» میم مشهور «مشکل داری؟» رضا پیشگام با قیمت ۲٫۴ اتر بـه فروش رسیده اسـت.

فروش میم رضا پیشرو مشکل داری 

پیشگام، رپر محبوب ایرانی، قصد داشت این ان‌اف‌تی رابا قیمت ۱٫۱ اتر بـه فروش برساند. میم رضا پیشگام دریک سال اخیر بـه محبوبیت قابل‌ توجهی رسیده اسـت و حالا تعداد زیادی از کاربران در شبکه‌هاي اجتماعی آنرا دیده‌اند. از هویت فردی کـه ان‌اف‌تی رضا پیشگام را خریداری کرده، اطلاعاتی در معرض نیست؛ اما او در پلتفرم فاندیشن از نام کاربری Modanlou استفاده می کند.

 

بر اساس نرخ تبدیل امروز، فردی کـه ان‌اف‌تی رضا پیشگام را خریداری کرده، متحمل هزینه‌اي درحدود ۲۸۰ میلیون تومان شده اسـت. ان‌اف‌تی نوعی از توکن‌هاي رمزنگاری‌شده اسـت کـه از فناوری بلاک‌چین استفاده میکند و امکان تکثیر آن وجود ندارد. این نوع دارایی کریپتو درسال ۲۰۲۲ بـه محبوبیت چشمگیری دست یافت، اما هم‌اکنون از تب‌و‌تاب افتاده اسـت.

 

بیوگرافی رضا پیشرو

محمد رضا ناصری آزاد با نام هنری رضا پیشگام درسال 1366 در تهران بدنیا آمده اسـت. او خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تهیه‌ کننده موسیقی در سبک رپ پارسی می‌باشد. رضا فعالیت غیر حرفه‌ اي خودرا با لقب رضا 3pac شروع کرد. در مورد زندگینامه رضا پیشگام باید گفت کـه این رپر مشهور دوران کودکی سخته داشته اسـت چرا کـه در پنج سالگی پدر رضا بـه دنبال گنج می‌ رود.

بیوگرافی رضا پیشرو

پدر رضا بعد از مدتی دستگیر و روانه زندان می‌ شود ودر 9 سالگی پدر و مادرش از هم جدا می‌ شوند. همچنین بعد از طلاق، مادر او دوباره ازدواج می کند و رضا مدتی با مادرش زندگی می کرده اسـت اما بدلیل اختلافاتی کـه با ناپدری اش داشته در سن 11 سالگی خانه را ترک می‌ کند ودر خیابان زندگی می‌ کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی 10 تا از بهترین رپرهای ایرانی + بیوگرافی کوتاه

 

آشنایی رضا پیشرو با رپ

بعد از مدتی کـه رضا دیگر نتوانسته اسـت در خیابان زندگی کند دوباره بـه خانه بر میگردد و اینبار ناپدری اش وی را بـه سرکار می فرستد. اما رضا بعد از این‌کـه کمی پول جمع کرده اسـت دوباره خانه را ترک می کند. پدر رضا در تولد 7 سالگی بـه او یک ضبط و چندین نوار موزیک هیپ هاپ و سبک موسیقی رپ و همچنین هنرمندانی مانند توپاک، راکیم و خواننده هاي قدیمی هدیه می‌ دهد.

رضا پیشرو و همسرش

این هدیه یکی از با ارزش ترین هدایای زندگی‌ اش بوده اسـت چرا کـه بـه اینگونه با رپ آشنا می‌ شود و از همان زمان شروع بـه نوشتن رپ می‌ کند. همچنین باید افزود کـه نخستین شعر او دیس بـه پدرش بوده اسـت کـه هیچ گاه منتشر نمی‌ شود. فعالیت غیررسمی رضا درسال 1377 با لقب رضا 3pac آغاز شد.

 

خب، درسال 1384 زمانی کـه رضا با لیبل 021 آشنا می‌ شود، تحول بزرگی در سبک کاری او بـه وجود می‌آید. در تلگرام پیشگام و همچنین یوتیوب پیشگام بیشتر در مورد کار و فعالیت هاي او مطالبی قرار داده میشود. برای این‌کـه آدرس تلگرام و یوتیوب پیشگام را داشته باشید، میتوانید در اینترنت نام کامل این رپر مشهور را جست‌وجو کنید تا برای شـما نمایش داده شود.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دورچی رپر نسل چهارمی + حواشی و عکس های جدید دورچی

 

بهترین فیت های رضا پیشرو

پیشگام یکی از خوانندگان مشهور و مشهور ایرانی اسـت کـه تا اکنون همکاری‌ هاي بسیار قوی با سایر خوانندگان ایرانی داشته اسـت کـه برترین و بهترین فیت هاي این رپر مشهور را دراین قسمت بیان خواهیم کرد.

 

1. بازم کلان

یکی از همکاری هاي بسیار قوی کـه با این‌کـه سال هاست از انتشارش می‌ گذرد اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد «بازم کلان» با همکاری پیشگام و هیچ کس اسـت. زمانی کـه دو قطب مهم رپ پارسی باهم همکاری داشته باشند، کمتر کسی می‌تواند روی دست این همکاری بزند. این همکاری یکی از مشهور ترین همکاری ها در رپ پارسی اسـت.

عکس های رضا پیشرو

2. مـا با همیم

مـا با همیم با همکاری پیشگام و بهرام درسال 1386 منتشر شد. این همکاری یکی از ماندگار ترین همکاری هاي رپ پارسی اسـت و بـه قدری بـه محبوبیت رسید کـه حتی توانست در سرتاسر جهان نیز مطرح شود. این موزیک طرفداران و هواداران بسیار زیادی دارد ودر فهرست بهترین همکاری ها قرار گرفته اسـت.

 

3. گرگ

موزیک گرگ با همکاری پیشگام، امیر تتلو و حصین منتشر شد. سه فلو متفاوت و منحصر بـه فرد از سه خواننده محبوب باعث شد تا یک موزیک بی نظیر منتشر شود. این موزیک باوجود این‌کـه چند روز از انتشارش گذشته بود، توانست هواداران بسیار زیادی را جذب خود کند. البته این همکاری خوب و قوی شاید دیگر شکل نگیرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سروش هیچکس و همسرش + عکس های هیچکس + مصاحبه و اینستاگرام

 

رضا پیشرو در شبکه های اجتماعی

باید بگوییم کـه رضا پیشگام هم مانند تعداد زیادی از هنرمندان و خوانندگان در یوتیوب کانالی را ایجاد کرده اسـت و ویدئوهای خودرا در آن قرار می دهد. رضا دراین برنامه ویدئوهای مختلفی از پشت صحنه ترک هایش را منتشر می کند و نشان می دهد کـه بـه صورت فی البداهه تعداد زیادی از قطعه ها را اجرا می کند.

 

باید بگوییم کـه رضا در مورد سختی هایي کـه برای رسیدن بـه این موقعیت کشیده را در ویدئوهای مختلفی تهیه کرده و انها را در یوتیوب خود قرار داده اسـت. می‌توانید بـه یوتیوب این خواننده با استعداد مراجعه کنید و این ویدوهای باکیفیت و جذاب را مشاهده نمایید. رضا پیشگام فریاد زن را در یوتیوب خود قرار داده اسـت کـه میتوانید آنرا بشنوید.

 

اینستاگرام پیشرو

رضا پیشگام همانند سایر آرتیست ها در اینستاگرام فعالیت می کند، البته باید افزود کـه او مانند عده اي از سلبریتی ها دراین شبکه حاشیه‌ سازی نمی‌ کند و بطور معمول در مورد فعالیت‌ هاي خود اطلاعاتی رابا طرفدارانش در بین می‌ گذارد. همچنین باید افزود کـه علاوه بر اینستاگرام این رپر مشهور در تلگرام و یوتیوب نیز فعالیت می‌ کند.

 

لایوهای رضا پیشگام

پیشگام لایوهای مختلفی را برگزار می کند کـه در عده اي از آنها با سایر خوانندگان رپ صحبت می کند ودر مورد فعالیت هایي کـه دارد، اطلاعاتی را بیان می کند. در عده اي از لایوها رضا از سخت بودن رپری و تنظیم کردن ترک هایش جزئیاتی رابا مخاطبان خود در بین میگذارد.

 

می‌توانید بـه اینستاگرام او مراجعه کنید و بـه دنبال کنندگان او اضافه شوید و لایوهای وی را تماشا کنید. رضا پیشگام میم هایي کـه برای او ساخته بودند را دیده بودو در یکی از لایوهای خود دراین مورد صحبت کرد. البته بازی رضا پیشگام نیز در اینترنت موجود اسـت کـه می‌توانید آنرا مشاهده کنید.