پارس ناز پورتال

این نوشیدنی ها را بخورید تا پوستتان زیبا شود

این نوشیدنی ها را بخورید تا پوستتان زیبا شود

این نوشیدنی ها را بخورید تا پوستتان زیبا شود 

بهره گیری از برخی مواد خوراکی می‌تواند منجر به زیبایی و سلامت و شادابی پوست شود, امروز سراغ نوشیدنی هاي خوب برای پوست رفته ایم. اگر دوست دارید پوستی براق و جوان و خوشگل داشته باشید, چیزی که در لیوانتان مینوشید نقش زیادی در رسیدن به این آرزویتان دارد!

 

نوشیدنی هایي برای زیبایی پوست

همه ي وقت می شنویم که می گویند, ما همان چیزی هستیم که میخوریم. دلیلش هم این هست که غذا کمک می کند از بدنمان مراقبت کنیم و مواد مغذی مورد نیازمان را در اختیارمان می گذارد. در مورد نوشیدنی‌هاي نیز همین‌طور هست. اگر دوست دارید پوستی براق و جوان و جذاب داشته باشید, چیزی که در لیوانتان مینوشید نقش زیادی در رسیدن به این آرزویتان دارد!

 

۱. آب
بله درست هستِ بارها و بارهای شنیده‌اید که آب, برای عملکرد تندرست بدن ضروری هست و کمک می کند تمامی اندام‌ها و ارگان‌ها کارشان را درست‌تر انجام دهند. بنابراین با نوشیدن آب کافی, پوستی شاداب‌تر و زیباتر خواهید داشت.

 

۲. چای سبز
در فرهنگ آسیایی, چای سبز چیزی هست که اغلب نوشیده میشود. چای سبز حاوی مقادیر بسیار زیادی کاتچین و پلی فنول و آنتی‌اکسیدان‌هاي قوی هست که از پوستتان در مقابل رادیکال‌هاي آزاد مراقبت می کند.

 

3. قهوه
قهوه, گاهی اوقات شهرت بدی پیدا می کند, اما باید بدانید که علت اصلی آن, شیرین‌کننده‌ها و خامه‌هاي پُرچربی هست که افراد در به قهوه‌شان اضافه میکنند. اگر اهل قهوه هستید, پس باید بدانید که به پوستتان کمک زیادی میکنید. قهوه از پوست شما در مقابل تابش امواج UV محافظت کرده و از ترویج سلول‌هاي سرطانی جلوگیري می کند.

 

4. آب مزه دار شده با خیار
اگر نوشیدن آب خالی برای‌تان خوشایند نیست, آن را با خیار همراه کنید. خیار کلسیم, پتاسیم, سیلیکا و منیزیم دارد که همه ئ اینها, مواد معدنی فوق‌العاده مفیدی برای پوستتان میباشند. آب مزه دار شده با خیار, مزهٔ بسیار خوشایندی دارد.

 

5. آب کلم برگ
روزتان را با یک اسموتی سبز شروع کنید. کلم برگ حاوی مقادیر زیادی ویتامین A هست که به جوان‌سازی پوست کمک می کند. ضمناً کلم برگ سرشار از ویتامین C بوده و مواد مغذی لازم برای براق کردن پوست را در اختیارش قرار میدهد.

 

6. آب نارگیل
لیکوپن, آنتی‌اکسیدان موجود در گوجه فرنگی هست که به محافظت از پوست شما در مقابل اشعه‌هاي زیان آور آفتاب کمک می کند. این آنتی‌اکسیدان, سلول‌هاي سرطانی را مهار کرده و فرآیندٔ پیری را کُند می کند. قابلیت ارتجاعی پوستتان را با این نوشیدنی لذیذ, بالا ببرید.

 

آب نارگیل دارای مقدار زیادی کلسیم, پتاسیم و ویتامین C بوده و برای پوستتان فوق العاده هست. همین طور آب نارگیل از پوست شما در مقابل تابش‌هاي زیان آور آفتاب محافظت میکند و مخصوصاً برای روزهای آفتابی و گرم تابستان بسیار خوب هست.

 

7. آب گوجه‌فرنگی
لیکوپن, آنتی‌اکسیدان موجود در گوجه فرنگی هست که به محافظت از پوست شما در مقابل اشعه‌هاي زیان آور آفتاب کمک میکند. این آنتی‌اکسیدان, سلول‌هاي سرطانی را مهار کرده و فرآیندٔ پیری را کُند میکند. آب گوجه فرنگی یک نوشیدنی بسیار خوب برای شروع روز هست.

 

8. آب انار
اگر قرار شد فقط یک نوشیدنی را برای همه ي وقت انتخاب کنید, حتما آب انار خالص را برگزینید. آب انار, تمام چیزهایی راکه برای یک پوست تندرست, جذاب, نرم, انعطاف پذیر و به دور از چین و چروک لازم دارید به شما می دهد

 

9. آب آلوئه ورا
بافت ژله مثل این نوشیدنی, خوشایند هست, مزه تر و تازه‌اي دارد و سبُک هست. آب آلوئه ورا به علائم زودرس پیری پوست جنگیده و آن را شفاف و براق می کند.