پارس ناز پورتال

نکات مهم در مورد ارز سیف مون

نکات مهم در مورد ارز سیف مون

نکات مهم در مورد ارز سیف مون

امروزه موفقیت و رشد چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال منجر به تمایل افراد به سرمایه‌گذاری در این نوع بازار گردیده‌است. اما این نوع سرمایه‌گذاری هم ریسک‌های مربوط به خود را دارد.بی‌ثباتی بازار ارزهای دیجیتال و در نتیجه افزایش و کاهش ناگهانی قیمت ارزها، نشان‌دهنده‌ی وجود ریسک بالا در این بازار می‌باشد.

 

علاوه بر بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین شاهد حضور رمز ارزهای دیگر هم هستیم.در این مقاله به معرفی ارز سیف مون به عنوان یک ارز دیجیتال جدید می‌پردازیم.

نکات مهم در مورد ارز سیف مون

تاریخچه

ارز سیف مون در ماه مارس سال 2021 توسط شخصی به نام جان کارونی راه‌اندازی و به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. افزایش قیمت این رمز ارز در ماه آوریل باعث جلب توجه افراد به ارز سیف مون و سرمایه‌گذاری روی آن شد.طراحی پلتفرم آن جهت پاداش به هولدرها و یا سرمایه‌گذاران بلندمدت صورت گرفته‌لست.

 

ارز دیجیتال سیف مون چیست؟

 

ارز سیف مون تحت عنوان یک آلت کوین مبتنی بر بلاک‌چین شناخته می‌شود. توسعه‌دهندگان سیف مون در واقع این ارز را یک توکن متعلق به امور مالی غیرمتمرکز می‌دانند. به عبارت دیگر ارز سیف مون یک توکن Defi یا غیرمتمرکز با خاصیت قرارگیری بر بستر بلاک‌چین بایننس اسمارت چین می‌باشد.

 

منظور از Defi یا سیستم مالی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین، سیستمی است که از به کارگیری واسطه‌هایی همچون کارگزاری‌ها، صرافی‌ها و یا بانک‌ها به منظور ارائه‌ی ابزارهای مالی بی‌نیاز می‌باشد.

 

هدف و شعار ارز سیف مون

 

این رمز ارز بر اساس نام خود دارای شعار افزایش فوق‌العاده‌ی قیمت خود حتی تا آسمان می‌باشد.در واقع ارز سیف مون سعی بر جلب توجه افراد نسبت به خودش از طریق پروژه‌های مختلف از جمله افزودن قابلیت توکن‌های NFT دارد. به این ترتیب تا پایان سال میلادی ارزش توکن آن چندین برابر می‌شود.

 

طبق سخنان بنیانگذاران این ارز، حل مشکلات سایر ارزهای دیجیتال هدف اصلی آن‌ها می‌باشد.رفع نوسانات شدید قیمت توکن و در نهایت ممانعت از فروش سریع آن‌ها توسط سرمایه‌گذاران از جمله اهداف این رمز ارز به حساب می‌آید. ارز سیف مون به وسیله‌ی دریافت جریمه‌ی ده درصدی از فروشندگان توکن، از بروز این مشکل جلوگیری می‌کند.

 

فعالیت تحت پوشش یک صرافی غیرقابل معاوضه و شرکت در انواع پروژه‌های خیریه آفریقا و همچنین ایجاد برنامه‌های آموزشی بازار کریپتو از جمله اهداف این رمز ارز به شمار می‌روند.

نکات مهم در مورد ارز سیف مون

نحوه عملکرد ارز سیف مون

 

تعداد کثیری از توکن‌ها، در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه دچار سقوط می‌شوند. اما ارز دیجیتال سیف مون جهت مقابله با این معضل دارای سه عملکرد در هر معامله می‌باشد. این عملکردها شامل جمع‌آوری نقدینگی، پاداش‌های استاتیک یا رفلکشن و توکن‌سوزی دستی هستند.در ادامه به بیان هر کدام به طور جداگانه می‌پردازیم.

 

توکن سوزی دستی

این قسمت وظیفه‌ی انجام مکانیسم سوزاندن توکن‌ها را بر عهده دارد. در واقع پروتکل ارز سیف مون قصد کنترل سوختن دائم به وسیله‌ی خود پروتکل را از طریق به کارگیری سیستم توکن‌سوزی دستی دارد.این پروتکل اقدام به طراحی سیستمی با قابلیت انجام توکن‌سوزی به شکل دستی توسط تیم این رمز ارز کرده‌است.

 

پاداش های استاتیک

پروتکل ارز سیف مون قادر به استفاده از سیستمی با بهره‌مندی از خاصیت ایجاد شرط در میزان مبلغ پاداش بر اساس تعداد توکن‌های موجود در یک تراکنش می‌باشد.به این ترتیب میزان پاداش دریافتی کاملا به تعداد توکن‌های خریداری‌شده بستگی دارد.

 

جمع آوری نقدینگی

به طور کلی استخر نقدینگی به دو علت طراحی شده‌است. اتصال استخر نقدینگی به مکانیزم سوزاندن و دریافت مالیات از خریداران و فروشندگان توکن یکی از این دلایل می‌باشد. کاهش قیمت از نتایج وقوع این عامل به حساب می‌اید.

 

برقراری ثبات و پایداری در اثر افزایش نقدینگی و همچنین افزایش مالیات دلیل دیگر طراحی این استخر محسوب می‌شود. این مسئله برای صاحبان توکن بسیار مفید است. به عبارت دیگر افزایش نقدینگی منجر به حفظ قیمت می‌شود.

 

میزان امنیت سرمایه گذاری روی ارز سیف مون

ارزهای دیجیتال دارای نوسانات بسیاری هستند. طبیعتا رمز ارز سیف مون هم از این قاعده مستثنی نیست. حتی با وجود افزایش میزان ارزش آن، امکان وقوع اصلاحات بزرگ در این ارز دیجیتال وجود دارد.به علت کسب سود بیشتر توسط خریداران اولیه از طریق خرید میزان قابل توجهی توکن به وسیله‌ی دیگران، برخی معتقد به وجود طرح پانزی در ارز سیف مون هستند.

 

دریافت کارمزد برای فروش و همچنین نوع توزیع این رمز ارز از جمله دلایل دیگر این افراد محسوب می‌شوند.براساس باور و اعتقاد آن‌ها، تنها افراد و سرمایه‌گذاران اولیه موفق به کسب سود بیشتر در زمینه‌ی معاملات ارز سیف مون می‌باشند.

 

همچنین یک مجموعه‌ی ضد کلاهبرداری متمرکز بر روی ارزهای دیجیتال هم نسبت به قفل کردن بیش از 50 درصد از حجم نقدینگی این رمز ارز توسط صاحبان آن معترض بود.اما جان کارونی هدف خود را از انجام این کار، تأمین امنیت بیشتر برای این ارز دیجیتال بیان کرد.

 

خطرات احتمالی

سرمایه‌گذاری روی ارز سیف مون هم مانند هر نوع سرمایه‌گذاری دیگری دارای یکسری خطرات می‌باشد. در این قسمت به برخی از این خطرات احتمالی اشاره می‌شود.

 

ناپایداری

از زمان معرفی سیف مون به بازار ارزهای دیجیتال، قیمت این رمز ارز به شدت بی‌‌ثبات بوده‌است. به علت عدم وجود هیچ گونه ارزش زیربنایی در این مدل از سرمایه‌گذاری‌ها، سوددهی افراد بر اساس توان فروش چیزی به فرد دیگری می‌باشد.

 

حباب سفته سازی

همواره نشانه‌هایی برای اثبات جنون احتمالی و ایجاد حباب در رمز ارزها وجود دارد. ارز سیف مون با هدف به کارگیری جنون فعلی و همچنین جذب سرمایه‌های کلان، به سرمایه‌گذاران وعده‌ی افزایش دارایی‌ها به علاوه ایمنی آن‌ها را می‌دهد. همین موضوع منجر به انحراف سیف مون از هدف اصلی خودش شده‌است.

 

نقدینگی

دریافت 10 درصد کارمزد برای فروش توکن، مانع از فروش سریع آن توسط کاربران می‌شود. همین عامل باعث ایجاد چالش در زمینه‌ی نقدینگی می‌شود.

 

برنامه های غیر واقعی

امکان طراحی یکسری از برنامه‌های آینده‌ی ارز سیف مون تنها به منظور انجام تبلیغات وجود دارد. در واقع هدف از بیان این برنامه‌ها، جذب بیشتر سرمایه است.

 

ریسک بالا

بر اساس باور منتقدین، این رمز ارز در واقع یک طرح پانزی محسوب می‌شود. از طرف دیگر عدم کاربرد مشروع و وابستگی زیاد به تبلیغات، این ارز دیجیتال را به یک مکان خطرناک برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده‌است.

 

عدم ارائه توسط صرافی های بزرگ

عدم امکان خرید این ارز با پول نقد و یا توسط صرافی‌های بزرگ، یکی از مهم‌ترین خطرات احتمالی موجود در این خصوص می‌باشد.

 

نحوه خرید ارز سیف مون

 

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ به منظور عرضه‌ی توکن‌های مربوط به این رمز ارز، توسط وب‌سایت ارز دیجیتال سیف مون برگزیده شده‌است.جهت خرید ارز سیف مون ابتدا بایستی کیف پول نرم‌افزاری تراست والت را دانلود کنید. سپس اقدام به خرید ارز دیجیتال BNB یا BSC جهت تبادل با سیف مون کنید.

 

یافتن صرافی پنکیک سواپ در برگه‌ی دپ‌های کیف پول قدم بعدی شما می‌باشد. در مرحله‌ی بعد در بخش انتخاب ارز کلیک ‌کرده و به جستجوی ارز سیف مون بپردازید. سپس عملیات مربوط به تنظیم لغزش را انجام دهید.پس از اتمام این مراحل، مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و روی دکمه‌ی مبادله کلیک کنید. در نهایت هم باید معامله را تأیید کنید.

 

معرفی صرافی ایرانی دارای سیف مون

 

هم‌اکنون ارز سیف مون در لیست ارزهای دیجیتال صرافی بیت‌پین وجود دارد. این صرافی از جمله صرافی‌های مطرح در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات و محصول شرکت سنا ایمن مبادله می‌باشد. سادگی رابط کاربری مهم‌ترین مزیت صرافی بیت‌پین محسوب می‌شود.

 

آینده ارز دیجیتال سیف مون

 

علی‌رغم حضور کوتاه‌مدت ارز سیف مون در بازار ارزهای دیجیتال، این رمز ارز از رشد قابل توجهی بهره برده‌است. ارز دیجیتال سیف مون در نقشه‌ی راه پروتکل خود، اهداف تأثیرگذاری را برای آینده‌ی خودش تعیین نموده‌است.پروتکل این رمز ارز تمایل به تکمیل برنامه، کیف پول و بازی‌های پروتکل سیف مون دارد.

 

ورود به بازارهای خیریه‌ی آفریقا از دیگر اهداف بنیانگذاران ارز سیف مون می‌باشد.گسترش تیم این ارز دیجیتال نیز جهت دستیابی به این اهداف صورت گرفته‌است.

نکات مهم در مورد ارز سیف مون

سیف مون؛ جدیدترین ارز دیجیتال

 

همان‌طور که بیان شد، ارز سیف مون یک ارز جدید در بازار می‌باشد. اما علی‌رغم رشد مناسبش در این مدت کوتاه، سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز هم خطرات مربوط به خودش را دارد.بنابراین یک بررسی همه‌جانبه به شما در کسب سود بیشتر کمک شایانی می‌کند.در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ما در ارتباط باشید.