پارس ناز پورتال

نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 

نمایشگاه خودرو در شهر شیکاگو آمریکا آغاز به کار کرد تا برندهای برتر جهان آخرین محصولات خود را در معرض عموم به نمایش بگذارند. درست در زمانی که کمتر کسی ساخت کراس اوورهای با کیفیت تر از مدل های فعلی را تصور میکرد، خودروسازان مطرح دنیا کراس اوورهای با قابلیت های استثنایی ارائه کردند که قادرند ظرف 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسند.

 

در صد و نهمین نمایشگاه خودروی شیکاگو، که بزرگترین و طولانی ترین نمایشگاه ماشین در آمریکا محسوب می شود، برخی برندهای مطرح خودروسازی، سعی در تغییر نگاه خریداران نسبت به محصولاتشان داشتند تا خریداران ماشین با رویکرد و نگاهی جدید از ماشین های جدید آنها بازدید نمایند.

 

بسیاری از هزار ماشین ارائه شده در این نمایشگاه رویایی هستند اما در ادامه به معرفی اجمالی سوپراستارهای این نمایشگاه که با مدل های 2017 و 2018 در راه بازار هستند می پردازیم.

 

آلفا رومئو استلویو

کراس اوور میان رده استلویو که به واسطه کوهی در ایتالیا نامگذاری شده است به خاطر پیچ و تاب های زیبایش معروف شده است؛ این ماشین از پنجره مثلثی مشبک استفاده کرده است و ظاهری منحنی گونه دارد.

 

موتور این ماشین 280 اسب بخار قدرت دارد که از 4 سیلندر و هشت دنده برای سیستم انتقال نیز استفاده می کند. علاقه مندان به محصولات این خودروساز همچنین می توانند از برترین خودروی خط تولید استلویو Quadrifoglio نیز دیدن نمایند. این مدل 6 سیلندر است و موتور آن قادر است 505 اسب بخار نیرو تولید کند. ویژگی AWD در همه مدل های استلویو به طور استاندارد وجود دارد.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017داج دورانگو SRT

افرادی که به حوزه ماشین علاقه دارند با دیدن این مدل از داج، قطعا اعتراف خواهند کرد که این ماشین فراتر از انتظار ظاهر شده است. SUV سه کابین داج از موتوری 8 سیلندر با 475 اسب بخار قدرت استفاده می کند که قادر است ظرف 4.4 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد. اگرچه مدل X تسلا P100D از این ماشین سریعتر به نظر می رسد، اما به اندازه این ماشین در نمایشگاه امسال سرو صدا به پا نکرده است.

 

مسئولین این کمپانی خودروساز ادعا می کنند که این ماشین بهترین مدل در بین تمامی مدلهای موجود در بازار در کلاس ماشین هایی با وزن 5000 کیلوگرم است. از نظر ظاهری، مدل SRT با پنجره هایی زیبا ارائه خواهد شد که آن را در هیچ یک از رقبا نمی توان مشاهده کرد. این ماشین برای افرادی که فرزندانی دارند که به مدرسه می روند بسیار عالی به نظر می رسد.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017فورد Expedition

این مدل از فورد با استفاده از محفظه مشبک عریض و افقی در جلوی خودرو از نظر ظاهری بسیار شبیه خانواده پیک اپ F-150 در SUV های فورد محسوب می شود.هشت سرنشین بودن این ماشین آن را بزرگتر از هر مدل دیگری از ماشین های فورد جلوه می دهد. این ماشین از پیشرانه 3.5 لیتری توربوشارژ شش سیلندری بهره می برد

 

که با ده دنده اتوماتیک نیز برای انتقال نیرو به چرخ ها تجهیز شده است. صندلی های ردیف دوم و سوم قابلیت تا شدن دارند و می توان با تا کردن آنها فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل مورد نیاز سرنشینان را فراهم کرد. این ماشین خانوادگی یک هات اسپات WiFi نیز محسوب می شود که قادر است 10 دستگاه را همزمان متصل کند.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017فورد موستانگ

موستانگ بازطراحی شده از موتوری شش سیلندر بهره می برد و برخی از ویژگی های ستاره قبلی فورد در این رده یعنی شلبی GT350 نیز در آن به کار رفته است. ارتفاع این ماشین نسبت به مدلهای قبلی کمتر است و چراغ های جلو و عقب آن شبیه مدل GT350 طراحی شده است با این تفاوت که محفظه هوای جلوی خودرو عریض تر

 

و متفاوت از مدل های قبلی طراحی شده است. ارتفاع کمتر این ماشین نسبت به مدل های قبلی این ویژگی را به ماشین داده که کمتر در جاده کشیده به طرفین کشیده شود و راننده نیز در طی مسیرهای سربالایی یا جاده های تخت و یا حتی گوشه ها در هنگام دور زدن در خیابان دید مناسبی خواهد داشت.

 

چرخ های این ماشین در 12 حالت مختلف می چرخند و این مدل از موستانگ در سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد(از جمله نارنجی تند) و بر روی چراغ های جلو و عقب پوشش های C شکلی قرار داده شده است. این موستانگ افزایش چشمگیری در گشتاور به خود دیده است و از موتوری با 8 سیلندر که با سیستم انتقال ده دنده اتوماتیک تجیهز شده است، بهره می برد.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017اودیسه هوندا

پنجمین نسل از مینی ون های پرفروش بازار این بار با ده دنده به بازار عرضه شده است. در این ماشین از آخرین فناوری موجود استفاده شده و صندلی های لغزان ردیف دوم نیز سرنشینان را قادر می سازد که در 5 حالت مختلف در آن بنشینند.این ماشین شش سیلندر است و تنها از محور جلو برای نیرودهی به چرخها استفاده می کند و موتور آن قادر است قدرتی بین 248 تا 280 اسب بخار تولید نماید.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017هیوندای النترا GT اسپورت

نسل دوم هاچ بک های هیوندای که مدل های قبلی آن برای اولین بار در سال 2013 معرفی شدند. این ماشین قادر است از دو موتور جدید، شش دنده اتوماتیک و شش دنده دستی استفاده کند. مدل های اسپورت Gt از پیشرانه های 1.6 لیتری توربوشارژ استفاده می کنند که قادرند 201 اسب بخار نیرو در این سدان ها تولید نمایند. مدل های اسپورت این ماشین از چرخ های 18 اینچی به جای 17 اینچی که در GT ها مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده می کنند.

 

فضای داخلی این ماشین بسیار بزرگ است و حتی می توان ادعا کرد فضای بار در این ماشین از گلف های فولکس واگن نیز بیشتر است. با خواباندن صندلی ها حدود 55.1 فوت مکعب فضا در این ماشین داریم که در مقایسه با گلف که 52.7 فوت مکعب است بزرگتر به نظر می رسد.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017کیا استینگر

این سدان اسپورت 5 نفره از کیا در رده ماشین های لوکسی مثل آئودی A7 و تسلا مدل S و پورشه پانامرا قرار می گیرد.موتور شش سیلندر توربو دوقلو که در سدان معروف جنسیس G90 نیز به کار رفته است در این مدل نیز استفاده شده است و انتظار می رود 365 اسب بخار نیرو تولید نماید. استینگر قادر است ظرف 5.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز 268 کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017لندروو دیسکاوری 2017

اولین بازطراحی دیسکاوری در دوازده سال گذشته یه SUV بزرگ است که قادر است 7 سرنشین را در سه کابین خود جای دهد. این مدل نسبت به مدل قبلی 500 کیلوگرم سبک تر است و از نظر طراحی زیباتر به نظر می رسد. از اخرین آماری که از این ماشین به بیرون ارایه شده است اینطور بر می آید که مصرف سوخت این ماشین بهینه شده و این ماشین 3719 کیلوگرمی نسبت به مدل های قبلی مصرف سوخت کمتری دارد.

 

این ماشین از یک موتور توربو دیزل شش سیلندر و یک نمونه از موتورهای سوپرشارژ شش سیلندر گازی بهره می برد. صندلی ها از طریق یک اپلیکیشن موبایل قادرند تغییر وضعیت دهند و تا شدن صندلی های ردیف دوم و سوم می تواند ظرف 14 ثانیه انجام پذیرد. سیستم تعلیق این ماشین به طور اتوماتیک قادر است ارتفاع ماشین را 4 سانتی متر بالا و پایین ببرد که باعث سهولت سوار شدن و پیاده شدن به این ماشین زیبا می شود.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017لکسوس LS

نسل پنجم سدان های پرچمدار در بازار یبا ظاهر زیبا و مدرنش ک شاهکار محسوب می شود؛ این ماشین فاصله چرخ های عقب و جلو را بیشتر کرده و با کاهش ارتفاع نسبت به مدل های قبلی، شکوه بیشتری در حین سواری به آن بخشیده است. موتور شش سیلندر توربوی ان که از سیستم انتقال 10 دنده ای بهره می برد قادر است تا 599 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند

 

که مسئولین لکسوس معتقدند این قدرت قادر است با موتورهای 8 سیلندر موجود در بازار رقابت کند. مدل تک محور عقب این ماشین قادر است ظرف 4.5 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد.کابین این ماشین با آخرین فناوری روز بازار تجهیز شده است و در جلوی راننده صفحه نمایش 24 اینچی قرار داده شده است که کار را برای راننده بسیار آسان کرده است.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017تویوتا کمری

رییس تویوتا یعنی اقای آکیو تویودا با افتخار نسل هشتم بهترین سدان میان رده بازار را معرفی کرد. او این ماشین را بسیار جذاب توصیف کرد. ارتفاع این ماشین 1 اینچ کمتر شده در حالی حالی که ارتفاع کاپوت نسبت به مدل های قبلی 4 سانتی متر کاهش یافته است مدل های اسپورت SE و XSE از شبکه هوای بزرگتری در جلوی ماشین استفاده می کنند و یک طرح X شکل نیز بر روی محفظه هوای جلوی خودرو قرار داده شده است.

 

3 مدل ترکیب موتور مختلف قادر است در این ماشین قرار داده شود که شامل یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر و یک سیستم هیبریدی است که تویوتا انتظار دارد پرچمدار مصرف سوخت بهینه در این کلاس به شمار روند. این ماشین در تابستان 2017 به بازار عرضه می شود.
نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017فولکس واگن اطلس

اولین SUV سه کابیه فولکس واگن، حفره بزرگی که در خط تولید انواع مدلهای این خودروساز مطرح ایجاد شده بود را پر کرد. اطلس 7 نفره در بهار سال 2017 به بازار عرضه می شود که با دو اپشن موتور به بازار می آید(موتور چهار سیلندر 238 اسب بخاری و یا موتور شش سیلندر 280 اسب بخاری) که هر دو مدل از سیستم انتقال 8 دنده ای استفاده می کنند. این ماشین از ویژگی AWD نیز بهره می برد.

نگاهی به برترین های نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017