پارس ناز پورتال

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

مجموعه : اخبار سینما
نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور 

کریستین استوارت بازیگر مشهور هالیوودی هست که در فیلم گرگ و میش به شهرت جهانی رسید. وی در همۀ آلبوم هاي این فیلم حضور داشت و تبدیل به ستاره شد.کریستین استوارت بازیگر 27 ساله آمریکایی که از سال 2008 به دلیل بازی در نقش بلا سوان فیلم گرگ و میش به شهرت جهانی رسید در زندگی شخصی و حرفه اي

 

خود رازها بسیار زیادی دارد که حتماً شما را شگفت زده میکند. در این نوشتار در کنار ما بمانید تا ۵۰ راز درمورد کریستین استوارت را بیان کنیم و از ارتباط عاشقانه او با خون آشام فیلم گرگ و میش بگوییم.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

۱. کریستین استوارت در لس‌انجلس به جهان آمد و مدتی از اولین سال‌هاي زندگی‌اش را در کلرادو و پنسیلوانیا گذراند، سپس در ۸ سالگی همراه خانواده‌اش به لس‌انجلس بازگشت.

 

۲. اسم کامل او کریستین جیمز استوارت هست.

 

۳. با داشتن دو برادر او تنها دختر خانواده هست. برادر بزرگ‌تر و تنی او کامرون اسم دارد و ۲۴ ساله هست. برادر دیگرش تیلور در ۱۳ سالگی به فرزندخواندگی گرفته شد و همسن کریستین هست.

 

۴. پدرش جان استوارت هست، یک تهیه‌کننده‌ي تلویزیون که در فاکس‌تی‌وی کار میکند و یکی از تهیه‌کنندگان برنامه‌ي «On-Air with Ryan Seacrest» هست. او از سال ۲۰۱۰ همراه جرج لوپز در برنامه‌ي Lopez Tonight شبکه‌ي تلویزیونی TBS کار میکند.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

۵. مادرش، جولز استوارت، یک منشی صحنه استرالیایی هست. کریستین میگوید Noosa Heads «شهرری تفریحی در کویینزلند» یکی از مکان‌هاي موردعلاقه‌ي او روی زمین هست.

 

۶. از آن‌جاییکه در خانواده‌اي بزرگ شد که پشت دوربین کار میکردند، استوارت فکر میکرد یک کارگردان/فیلمنامه نویس شود، اما هرگز به فکر بازیگر شدن نبود. او می گوید: هیچ وقت نمی خواستم مرکز دقت باشم ـ از آن بچه‌هایي نبودم که بگویم: می‌خوام مشهور شم، می‌خوام بازیگر شم. هیچ وقت دنبال بازیگری نبودم، اما همه ي وقت تمرین خط انجام می‌دادم چون عاشق اتوماتیک هستم. اسمم رو روی هرچیزی می نوشتم.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

۷. استوارت در ۸ سالگی و زمانی که در یک نمایش مدرسه‌اي آواز میخواند، توسط یک مامور استعدادیابی کشف شد. اگرچه استورات از آن زمان یک هنرپیشه بوده هست نه خواننده، اما در دو فیلم Into the Wild و The Runaways آواز خوانده هست.

 

۸. اولین حضور او در Catch that Kid و با موزیکال دبیرستانی alum Corbin Bleu بود.

 

۹. تولدش در ۹ آوریل، مصادف هست با تولد دنیس کوئید که در سال ۲۰۰۳ نقش پدرش را بازی کرد.

 

۱۰. کریستین ۳ سال پیاپی از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ نامزد دریافت پاداش‌ي برترین هنرمند جوان شده اما تا اکنون برنده‌ي آن نشده هست.

 

۱۱. اسنک موردعلاقه‌ي او چیتوز تند و آتشین هست.

 

۱۲. استورات میگوید اگر می‌توانست یک جانور باشد حتماً گربه می‌شد. او می گوید: مثلا به گربه‌ها می‌گید بیا این جا! و اونا سرجاشون می‌مونن انگار می‌خوان بگن گور بابات!

 

۱۳. کریستین طرفدار گروه‌هاي Green Day، Nirvana، Led Zeppelin، Cream، The Beatles و U۲ هست.

 

۱۴. کریستین اولین بار در کنار گلن کلوز در فیلم Safety of Objects «۲۰۱۰» بازی کرد.

 

۱۵. کریستین برای نقش سارا آلتمن در فیلم اتاق وحشت جایگزین هیدن پنتیر شد که جودی فاستر نیز در آن بازی میکرد.

 

۱۶. Welcome to the Rileys اولین فیلمی بود که استوارت به تنهایی و بعنوان یک فرد بزرگسال بازی کرد. اضافه بر نقش‌اش بعنوان یک نوجوان ۱۶ ساله‌ي فراری که به تنهایی در نیواورلئانز زندگی میکرد، برای اولین بار احساس تنهایی کرد.

 

۱۷. کریستین تا پایه‌ي هشتم به مدرسه‌ي متوسطه‌ي A. E. Wright در کالاباس کالیفرنیا می‌رفت. بعد از آن به دلیل برنامه‌ي پرمشغله‌اش پایه‌هاي ۹-۱۲ را در منزل خواند. در ۱۹ سالگی و در حالی‌که در The Twilight Saga: Eclipse بازی میکرد دیپلم خود را گرفت.

 

۱۸. در فیلم ‘Into the Wild’ «به سوی طبیعت وحشی» در ۲۰۰۷، کریستین هم آواز خواند و هم گیتار زد. او به دیترویت‌نیوز گفته هست: موقع انجام تست با شان پن Blackbird را با گیتار زدم و آن را خراب کردم. اما بعد من را صدا زد و گفت: می‌خوای این کارو انجام بدی؟ و منم گفتم آره!

 

۱۹. امیلی هرش، همبازی کریتسین استوارت در ‘Into the Wild’ وی را برای بازی در نقش بلا در آلبوم فیلم‌هاي ‘Twilight’ «گرگ و میش» توصیه کرد.

 

۲۰. پس از بازی در نقش بلا سوانسون در ‘Twilight’ مشهور شد. استوارت ۱۲.۵ میلیون دلار برای دو قسمت پایان ‘Twilight’ دریافت کرد و توانست سهمی از سود کلی فیلم نیز داشته باشد.

 

۲۱. او ۱۹مین جشن تولدش را در هنگام فیلم برداری The Twilight Saga: New Moonدر بریتیش کلمبیا، و مخصوصا در صحنه‌ي فیلم برداری تولد ۱۸ سالگی بلا سوان برگزار کرد.

 

۲۲. او باید برای Twilight لنزهای قهوه‌اي می‌گذاشت، چون رنگ طبیعی چشم‌هایش سبز هست و قرار بود چشم‌هاي بلا قهوه‌اي باشد. استوارت در ۴ قسمت اول Twilight لنزهای قهوه‌اي می‌گذاشت. در قسمت پنجم و پایان، وقتی یک خوناشام تازه متولد شده بود لنزهای قرمز گذاشت و با بالغ شدن تا انتهای فیلم از لنزهای کهربایی بهره گیری کرد.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

۲۳. کریستین استوارت و رابرت پتینسون از ‘Last Tango in Paris’ بهره گیری کردند تا برای ارتباط‌ي عاشقانه‌شان در فیلم الهام بگیرند.

 

۲۴. در هنگام فیلم برداری این سه‌گانه، و در ۲۰۰۸ کریستین با همبازیش رابرت پتینسون وارد ارتباط شد اما این زوج آن را پنهان نگه داشتند تا آن که در سال ۲۰۱۰ در جزیره‌اي دور از ساحل انگلستان به صورت محرمانه در حال قدم زدن با یکدیگر دیده شدند.

 

۲۵. مدتی طول کشید تا کریستین عاشق او شود. کاترین هاردویک، کارگردان فیلم درمورد‌ي ارتباط‌ي عاشقانه‌‌ي آن ها به تایم گفت: فکر می کنم مدتی طول کشید که کریستین بفهمد: اشکالی نداره، بذار آزمون کنم و واقعا کوشش کنم با این آدم باشم.

 

۲۶. وقی از او سوال شد صحنه‌ي مورد علاقه‌اش در Twilight چیست، به MTV گفت صحنه‌اي که جیکوب بلک «تیلور لانتر» جلوی چارلی «بیلی برک»، پدر بلا پیراهنش را درمی‌آورد.

 

۲۷. وقتی کریستین و رابرت برای فیلم Twilight نشان برترین بوسه را در مراسم جوایز فیلم MTV گرفتند نزدیک بود یکدیگر را ببوسند. انها خودنمایی کردند میخواهند یکدیگر را ببوسند اما در ثانیه‌ي پایان کنار کشیدند و به این ترتیب بزرگ‌ترین مزاح آن شب را رقم زدند. کریستین رو به حضار کرد و دوربین گفت: خیلی ممنونم! آره، قابلی نداشت.

 

۲۸. کریستین با نیکی رید، همبازیش در Twilight رفاقت خیلی صمیمانه‌اي دارد.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

۲۹. بعد از فیلم برداری Twilight حلقه‌هایي راکه بلا در طول فیلم می پوشید نگه داشت، از جمله حلقه‌اي که مادر بلا به او داده و حلقه‌ي ازدواجی که بلا از ادوراد کالن «رابرت پتینسون» گرفته بود.

 

۳۰. کریستین استوارت برای حاضر شدن در نقش یک رقصنده‌ي استریپر در فیلم ‘Welcome to the Rileys در ۲۰۱۰، از کلوپ رقص نیواورلئانز مشاهده کرد و رقص میله را یاد گرفت. او به ‘EW گفت: این هفته سه بار روی بار رقصیدم و پاهام پر از کبودیه!

 

۳۱. آهنگ مورد علاقه‌ي استوارت Love is Pain از جوان جت هست. او در فیلم The Runaways «۲۰۱۰» نقش جت را بازی کرد.

 

۳۲. در هنگام فیلم برداری صحنه‌ي حمله در فیلمSnow White and the Huntsman رباط دست راستش کشیده شد و باعث شد فرآوری فیلم موقتا به تاخیر بیفتد. همین طور هنگام بازی در فیلم، یک جراحت پا را نیز بردباری کرد.

 

۳۳. در زمان بازی در این فیلم در سال ۲۰۱۲ با کارگردان فیلم، روپرت ساندرز، ارتباط‌اي را نخست کرد. این زوج در حال بوسیدن یکدیگر در یک پارکینگ دیده شدند و خبرنگارها تصویر‌هایي از انها منتشر کردند. انها در حالیکه یکدیگر را در آغوش گرفته بودند از پارکینگ خارج شدند و در یک مسیر پیاده‌روی با نمایی از نشان هالیوود به قدم زدن پرداختند ـ و در همین حال کلاه بیسبال روپرت در دست کریستین دیده شد.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

۳۴. کریستین با انتشار بیانیه‌اي به شدت اظهار پشیمانی کرد و گفت که عاشق رابرت پتینسون هست. این زوج مدت کوتاهی از هم جدا شدند اما بعد مجدد به هم پیوستند. با این حال، این زوج سرانجام در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند و دیگر با هم دیده نشدند.

 

۳۵. استایل کریستین استوارت شلوارهای سندبادی هست و می گوید: به نظرم وقتی دخترای جذاب شلوارهای مشکی سندبادی می پوشند جذاب می‌شن ـ شلواری که اندازشونه ولی گل و گشاده.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

۳۶. خانواده‌ي کریستین استورات گرگ‌هاي اهلی دارند.

 

۳۷. او اعتراف می کند که ذاتا آدم عصبی هست: هرکاری که برای شغلم انجام می‌دم عصبیم می‌کنه. اگه در مورد چیزی عصبی نباشم یعنی اصلا اون کارو نمی کنم!

 

۳۸. کریستین استوارت دوست دارد در اوقات فراغتش پخت و پز انجام دهد: واقعا پای خیلی خوبی درست می کنم. پای سیب ـ بهترینه!

 

۳۹. در رده‌بندی جذاب‌ترین زنان جهان در سال ۲۰۱۰ که به صورت آنلاین توسط FHM انجام گرفت، رتبه‌ي سوم را کسب کرد.

 

۴۰. در سال ۲۰۱۱ کریستین و رابرت پتینسون از جانب مجله‌ي فوربس، گران‌ترین زوج سلبریتی اسم گرفتند.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

۴۱. کریستین صاحب منزل‌هایي در ناحیه‌ي مالیبو و لس فلیز شهر لس‌آنجلس هست و وقتی سر صحنه نباشد اوقاتش را آنجا می‌گذراند.

 

۴۲. فیلم وحشتناک موردعلاقه‌اش The Shining «درخشش» هست.

 

۴۳. در ژانویه‌ي ۲۰۱۱ اولین بار روی جلد مجله‌ي ووگ امریکا ظاهر شد. همچنین در تصویر‌هایي برای مجله‌ي ووگ ایتالیا ظاهر شد.

 

۴۴. فیلم خوناشامی موردعلاقه‌اش The Lost Boys هست.

 

۴۵. کریستین استوارت یک موج‌سوار ماهر هست.

 

۴۶. کریستین آهنگ Tracy’s Song را برای فیلم Into the Wildنوشت و آن را همراه با آهنگ Angel from Montgomery اجرا کرد.

 

۴۷. کتاب موردعلاقه‌ي او East of Eden «شرق بهشت» از جان اشتاین‌بک هست. همین طور کتاب اجنبی آلبرت کامو را هم دوست دارد.

 

۴۸. استورات گیتار الکتریک و آکوستیک و ترومپت میزند.

 

۴۹. به عکاسی هم علاقه‌مند هست.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

۵۰. کارگردان مورد علاقه‌ي کریستین استوارت جان کاساوتیس و فیلم موردعلاقه‌اش A Woman Under the Influence «زن مدهوش» هست.

نگاهی به زندگی خصوصی کریستین استوارت بازیگر مشهور

دوست پسر کریستین استوارت،ارتباط اخیر کریستین استوارت،بیوگرافی کریستین استوارت