پارس ناز پورتال

همبرگر 250 هزار تومانی در تهران جنجالی شد

مجموعه : آموزش آشپزی
همبرگر 250 هزار تومانی در تهران جنجالی شد

همبرگر 250 هزار تومانی در تهران جنجالی شد 

یک نوع همبرگر در شهر تهران که 250 هزارتومان قیمت گذاری شده هست فقط مختص به افراد پولدار و ثروتمند بالای شهر هست. تجملات و زندگی لوکس و لاکچری به خوردنی ها و مواد خوراکی نیز رسیده هست .از خرید کالاها لاکچری و پر زرق و برق و تجملات لوکس لوازم زندگی و لباس و ماشین که بگذریم.

 

فروش همبرگرهای گرانقیمت و همبرگر لاکچری

جدیدا تب جدیدی شیوع پیدا کرده با عنوان خوراکی هاو مواد خوراکی لاکچری و گرانقیمت که با مشاهده قیمت آن ها دود از کله مان بلند می‌شود .رستورانی در لواسان افتتاح شده هست که صاحب آن لهجه آمریکایی دارد و اقدام به فروش همبرگرهای گرانقیمت کرده هست که هر همبرگر 250 هزار تومان به فروش میرسد.

 

این هبرگر هاي خاص را یک روز گذشته باید سفارش داد تا حاضر شود .مواد داخل این همبرگر بنا به قول صاحب رستوران 12 گرم خاویار و 4 شماره تخم بلدرچین و جوان شبدر وخردل دیژان «مخلوط با خامه و ادویه» و پنیر بلوچیز«پرورده شده با کپک آبی» و نان نمکی و کره آب شده و شوید خشک و پنیر شیرین برولون«محصول لهستان» میباشد که همۀ این مواد به گرانی این همبرگر موثر هست.

 

وی گفته هست ; خاطرِ سفارش یک روز گذشته این غذا برای رشد جوانه شبدر و پنیر هاي خاص که باید برش داده شود و بهره گیری از خاویار تازه می‌باشد ..