پارس ناز پورتال

همخوابی این مرد با زن شوهردار به قتل انجامید

همخوابی این مرد با زن شوهردار به قتل انجامید

همخوابی این مرد با زن شوهردار به قتل انجامید 

مردی که با زن شوهردار رابطه همخوابی پنهانی داشت،جاسوس گروهک منافقین بود و شوهر زن  را به قتل رساند و بازداشت شد. عضو سابق گروهک منافقین که بعد از برقراری رابطه پنهانی با زنی جوان شوهر او را به قتل رسانده بود درحالی‌ که پیش از این در دادگاه انقلاب به اتهام محاربه و جاسوسی به اعدام محکوم شده بود این بار در دادگاه کیفری به اتهام قتل محاکمه شد.

 

این جنایت روز هفتم مرداد‌ماه سال 87 در شهرستان نهاوند اتفاق افتاد. آن روز زنی نزد مأموران پلیس رفت و گفت که 2مرد ناشناس شوهرش را ربوده‌اند. یک روز بعد جسد مرد ربوده شده در دره‌ای واقع در اطراف نهاوند کشف شد اما معلوم نبود او با چه انگیزه‌ای به قتل Murder رسیده ا‌ست.

 

 به گزارش پارس ناز در همین حال تحقیق از پسر نوجوان مقتول روند تحقیقات را به سوی دیگری سوق داد. او به مأموران گفت که مادرش با مردی به نام هوشنگ که در نزدیکی خانه‌ شان مغازه خدمات کامپیوتری دارد در ارتباط است. به این ترتیب همسر مقتول بازداشت شد اما هوشنگ گریخته بود. همسر مقتول به رابطه مخفیانه با هوشنگ اعتراف کرد

 

اما گفت که او شوهرش را به قتل رسانده است. اطلاعات به ‌دست آمده حاکی از آن بود که متهم به قتل بعد از این جنایت به عراق گریخته و عضو گروهک تروریستی منافقین شده است.با این حال مدتی بعد وقتی او به کشور بازگشته بود دستگیر شد.

 

متهم در اعترافاتش گفت: مدتی بود که با زن جوان در ارتباط بودم تا اینکه شب حادثه Incident وقتی برای دیدن او به پشت بام خانه‌شان رفته بودم شوهرش صدای ما را از کانال کولر شنید و سراغ مان آمد.

 

من هم با لگد به قفسه سینه ‌اش کوبیدم و او بیهوش شد. سپس جسد را با کمک همسرش به اطراف شهر بردیم و رها کردیم. این مرد در شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد.همچنین قضات دادگاه همسر مقتول را به اتهام معاونت در قتل به 3 سال حبس محکوم کردند. این در حالی بود که هوشنگ به اتهام عضویت در گروهک منافقین، محاربه و جاسوسی بهاعدام execution و تحمل 7سال حبس محکوم شده بود.

 

درحالی ‌که یک‌بار قصاص و یک ‌بار اعدام هوشنگ را به آخر خط رسانده بود اولیای دم مقتول او را بخشیدند.به این ترتیب پرونده او به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و او امروز به لحاظ جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شد. در این جلسه که در شعبه دوم به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی و با حضور دکتر ابراهیم‌اسلامی برگزار شد

 

متهم گفت: من در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده‌ام و هر حکمی که برایم صادر شود می‌پذیرم چرا که قرار است به‌ زودی اعدام شوم. به‌دنبال دفاعیات متهم ختم جلسه اعلام‌‌ شد.

 

مطالب مرتبط :

همخوابی خواننده پاپ ایرانی با یکی از دختران طرفدارش

همخوابی این مرد با دختر 32 ساله پولدار تهرانی و کلاه برداری

 

همخوابی پریسا زن شوهر دار با معشوقه سابق اش