پارس ناز پورتال

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

مجموعه : اخبار سینما
همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

همۀ چیز درمورد محسن افشانی و گریه برای عشقش

محسن افشانی بازیگری که با سریال ترانه مادری در تلویزیون شناخته شد در برنامه دلویزیون از خاطرات ترانه مادری و ماجرای عشقی که به ازدواج ختم نشد گفتگو کرد و احساساتی بودن کار دستش داد.وقتی احساساتی بودن کار دست محسن افشانی می‌دهد.

 

محسن افشانی بعد از درود و احوال پرسی در برنامه دلویزیون گفت;خیلی دلتنگت بودم باربد و خیلی وقت بود تو رو ندیدم و درمورد شروع حرفه بازیگری اش گفت;من نخستین بار کارم را با تئاتر نخست کردم و یک روز سر اجرا بودیم و تدوین گر برنامه نیم رخ من را دیده بود و به کارگردان این برنامه معرفی کرد. کارگردان برنامه نیم رخ از من خواهش کرد که من را ببیند و تدریجی و به طور اتفاقی وارد دنیای اجرا شدم و بعد از آن به گروه ترانه مادری معرفی شدم.

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

حسین سهیلی زاده یکی از افرادی بود که شمار زیادی از ما جوان ها را به تلویزیون معرفی کرد و من واقعا از ایشان ممنونم و ترانه مادری یکی از برترین کارهای من بود.محسن افشانی در بخشی از گفتگو هایش درمورد ترویج شبکه های مجازی و گفتن ناحق گفتگو کرد و گفت ; خیلی وقتها من می‌ترسم تنها جایی بروم چون خیلی در شبکه های مجازی تهدید شدم و خیلی وقتها خسته شدم از این اوضاع.

 

محسن افشانی در کنار خواهرش

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

من در یک برنامه زنده تلویزیون به همراه خواهرم رفته بودم و روی آنتن خواهرم را بوسیدم و فردای آن روز کلی تصویر از من منتشر شد و اعلام کردند محسن افشانی روی آنتن تلویزیون همسرش را بوسید
اما من مجرد هستم و ازدواج نکرده ام.باربد بابایی از این بخش گفتگو محسن افشانی بهره گیری کرد و گفت; محسن چرا ازدواج نمی کني؟ تو 28 سال داری و نزدیک به 29 هستی چرا ازدواج نمی کنی؟

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

بازیگر ترانه مادری گفت; اگر حساب بانکی ام پر باشد و بدانم دغدغه ای ندارم حتماً به فکر ازدواج کردن می افتم.عدم درک صحیح از سیستم کاری ما و بی قانونی زمان کاری ما باعث می شود کسانی که خارج از این حرفه میباشند و با بازیگران زندگی مشترک را نخست میکنند نتوانند این شرایط را بردباری کنند و احتمالا علت خیلی از طلاق های هنرمندان این باشد.

 

مجری برنامه دلویزیون درمورد عاشق شدن محسن افشانی پرسید که گفت;من عشق گمشده ای دارم که به ازدواج نرسید و بغض در این لحظه بر این بازیگر جوان غالب شد و اشک از چشم هایش روانه شد و علت این جدایی را بردباری نکردن طرف مقابل اعلام کرد.

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

تصویر محسن افشانی

 

باربد بابایی با مشاهده حال عجیب محسن افشانی که دیگر نمیتوانست با بغضی که راه گلویش را بسته بود در برنامه گفتگو کند ادامه داد;محسن با شناختی که من از او دارم آدم بسیار با احساسی هست
و حتماً گودی آن عشق برایش بسیار چندان بوده هست و از محسن افشانی پرسید ازدواج کرده طرف مقابلت که بازیگر جوان در حالیکه اشک از چشمانش روانه بود گفت ;

 

نمی دانم , اگر ممکن هست چند لحظه بریم و برگردیم.بعد از یک رفت و برگشت حال محسن افشانی بهتر شد و خاطره ای از ترانه مادری برای تماشاگران تعریف کرد و باز هم از آقای سهیلی زاده برای نقشی که در موفقیت هایش داشت تشکر کرد.

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

محسن افشانی بعد از این برنامه تصویر و متن زیر را در اینستاگرام منتشر کرد; چقدر بعضى آدما ميتونن فرصت طلب باشن! من دلم براى كسى تنگ شده كه خاطرات خوبى باهاش داشتم؛ و اين موضوع ناخودآگاه در برنامه اى مطرح شد! اکنون بعضى ها دارن به نفع خودشون اين موضوع رو برميدارن و براى خودشون و شهرتشون جولان ميدن! كسى رو كه بهشون علاقه مند هستم به اختصار س.ت.خ میباشند و سايرين مدعيان اين رخداد میباشند….!!ممنون

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

بیوگرافی محسن افشانی

مجری و بازیگر نوپا در یازدهم فروردین 1368 چشم به دنیا گشود .رشته اش در دبیرستان ریاضی فیزیک بوده . به مهندسی شیمی و میکانیک خیلی علاقه داره.

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

محسن افشانی و مادربزرگش

 

صاحب یک خواهر بزرگتر از خودش هست . از کودکی دوست داشت بازیگر بشه ولی با دادن تستی سر از کار مجری گری در آورد.نخستین برنامه اش در مجری گری آستانه بود بعد در برنامه های «ما دو تا», «بوم سفید» و «درود بهار» نیز بعنوان مجری ظاهر شده و در حرفه بازیگری در گاراگاهان و ترانه مادری حضور داشته.

 

شیرین ترین خاطراتش رو اتفاقاتی می دونه که در حین مجری گری زنده براش می افته.در وب نویسی هم دست داره و ۲٫۵ سال نیمه کاره وب نویسی انجام داده .دوستانش از خطش خیلی تعریف میکنند.

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

گفت و گو; 

از چه زماني وارد اين عرصه شدی؟

افشاني; چهار سال پيش با تئاتر شروع كردم, علي مختارزاده كه دو تا از كارهاي مرا ديده بود از برنامه آستانه تماس گرفت و براي بازي در يكي از آيتم‌ها, پس از يك ماه به من پيشنهاد اجرا داد, ديگه از همان جا پله‌پله رفتم جلو تا شدم مجري اول برنامه, پس از آن برنامه «مادوتا» و «درود بهار» كه قرار بود 90 تا برنامه روي آنتن برود كه تنها 60 قسمت از آن اکران شد. در جام‌جم هم برنامه زنده «بوم سفيد» را اجرا مي‌كنم.

 

چگونه براي اين كار معرفي شدی؟

افشاني; از دو سال پيش با محمد حمزه‌ای «دستيار كارگردان» آشنايي داشتم «قرار بود در كار ديگري همكاري كنيم اما از آنجا كه كنكور داشتم, منتفي شد» فروردين ‌ماه سال جاری تماس گرفتند براي اين كار, گرچه پيش از اين هم يك نقش كوچك در قسمت سوم سريال «كارآگاهان» به كارگرداني آقاي لبخنده ايفا كردم.

 

متولد چه سالي هستي؟

افشاني; يازدهم فروردين ‌ماه سال 68.

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

چرا در رشته هنري شركت نكردي؟

افشاني; همۀ گفتند كه بازيگري را به شكل آكادميك و دانشگاهي پيگيري كن, اما خودم دوست ندارم. من عاشق مهندسي شيمي و مكانيك هستم. /گریه محسن افشانی در تلویزیون

 

با چه معدلي ديپلم گرفتي؟

افشاني; با معدل كل 14/18 ديپلم گرفتم.

 

قصد داري تا كجا بازيگري را دنبال كني؟

افشاني;حداكثر تا چهار يا پنج سال ديگر.

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

يعني آن قدر اين حرفه را براي خودت محدود كردي؟

افشاني; نه! محدود نكردم, چون بازيگري جزء اهداف من در زندگي نبوده, هميشه دوست داشتم,مهندس شوم بازيگري از سرگرمي‌های جدي من به حساب مي‌آيد.

 

اجرا هم…؟

افشاني; اجرا كه هميشه حكم بازي برايم داشته يك نوع شوخي و خاله بازي.شايد به اين دلیل كه ويژگي‌های يك مجري مانند بيان و شيوه اجرا را هيچوقت نداشته ام.هميشه جلوي دوربين بازي كردم چه در مقام مجري چه بازيگر.

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

تصاویر اخیر محسن افشانی

 

پيشتر كار با اين گروه حرفه‌ای را تصور مي‌كردي؟

فشاني; مانند خيلي‌ها اين سوال براي خودم هم وجود دارد كه چرا من انتخاب شدم؟اين گزینه خيلي برايم عجيب بود, من از هيچ يك از استعدادهايم بی خبر نبودم و مي‌دانستم كه مي‌توانم مفید باشم,
اما مدام فكر مي‌كنم كه چقدر زود و چقدر مفید در اين جايگاه قرار گرفتم.به هر حال گزینه يك مجري براي چنين نقشي تا حدي سخت هست,من بسيار از اين رخداد خوشحالم و تشكر مي‌كنم كه چنين فرصتي به من دادند.

 

چند تا خواهر و برادر داري؟

افشاني; تنها يك خواهر بزرگ‌تر دارم.

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

خانواده چقدر در اين زمينه مشوقت میباشند؟

افشاني; من هميشه سپاسگزارشان هستم, در اين مدت خيلي اذيت شدند نقش خانواده واقعا قابل ‌انكار نيست.شايد آن روزها كه براي تئاتر مي‌رفتم كارم را جدي نمي‌گرفتند,ولي از زماني كه اولين تصوير از من اکران شد جدي گرفتند و گرچه مطمئن.

 

بهترين بازيگر و بهترين مجري از نظر تو؟

افشاني ; حامد بهداد و رضا رشيدپور.