پارس ناز پورتال

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسید

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسید

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسید 

بعضی از حیوانات خانگی هستند که درآمد یک ساله آنها از درآمد تمام عمر شما بیشتر است و به قولی میلیونر قلمداد می‌شوند. اینروزها تب حیوانات خانگی چنان بالا گرفته که گاهی زندگی آنها از انسانها مجلل تر می‌شود و افراد برای حیوانات خانگی خود بسیار بیشتر از رسم هزینه میکنند.

 

این حیوانات به پارک ها، بیمارستان ها، هتل ها، آرایشگاه ها و حتی شهر بازی هاي مخصوص خود برده میشوند. جالب تر از همه ی این‌که تعداد زیادی از آنها مقادیر قابل توجهی از ثروت صاحبان خود رابه ارث میبرند. بدین ترتیب بنظر میرسد که به زودی مجله فوربس باید صفحه اي رابه نیز به ثروتمندترین حیوانات خانگی

 

دنیا اختصاص داده و هرساله حیوانات میلیاردر رابه ترتیب میزان ثروت دسته بندی نماید. در ادامه این مطلب شما رابا حیواناتی آشنا خواهیم کرد که ثروت قابل توجهی دارند اما نمیدانند با این همه ی پول چکار کنند.

 

۱- گانتر چهارم

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسیدگانتر چهارم بیش از ۳۷۲ میلیون دلار از صاحبش، کارلوتا لیبرشتین که یک کُنتس آلمانی است به ارث برده است. اکنون گانتر چهارم صاحب یک ویلا در باهاماسف عمارتی در میامی، که قبلاً مدونا در آن زندگی می‌کرد، بده و طبق معمولً خاویار و استیک می‌خورد. شاید این نخستین باری باشد که انسان به زندگی سگ غبطه میخورد!

 

۲- کونچیتا

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسیدکونچیتای چیهواهوا که وی را «نازپرورده ترین سگ دنیا» نامیده اند بیش از سه میلیون ثروت ضمانی دارد. او طبق معمولً جواهرات به گردن آویخته می‌کند، لباس هایي ناب توسط طراحان مشهور برای وی دوخته میشود و یک کیف دستی دست دوز نیز دارد. از همه ی جالب تر این‌که تخت خواب او به شکل یک اتومبیل مسابقه است که با رنگ صورتی و به تزییناتی مخصوصاً ساخته شده است.

 

۳- شوپت

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسید

کارل لگرفیلد که یک طراح مد معروف است گربهخود را بسیار دوست دارد. وی آنچنان عاشق گربه خود است که برای وی دو خدمتکار گرفته و حتی کتابی در مورد او به چاپ رسانده است. وی تا کنون برای این گربه و دیگر گربه هاي خود میلیون‌ها دلار هزینه کرده است تا آنها زندگی آسان و شاهانه اي داشته باشند. شوپت که محبوب ترین گربه اوست ۹۷ میلیون دلار ثروت خالص دارد.

 

۴- گربه عبوس

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسید

اگر در اینترنت چند دقیقه اي رابه جستجوی عکس گربه بگذرانید بی شک با گربه ي عبوس آشنا میشوید. این گربه مشهور بیش از 2 میلیون فالوور در حساب اینستاگرامی خود دارد.

 

همینطور وی برند قهوه مخصوص خودرا داشته و یک فیلم کریسمس نیز با حضور او ساخته شده است. به عبارت دیگر این گربه از تعداد زیادی از انسانها مشهورتر است. معلوم نیست که او چه میزان ارزش دارد اما بی شک ارزش این گربه عبوس میلیونها دلار خواهد بود.

 

۵- پونتیاک

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسیدپونتیاک که سگ دوست داشتنی بتی وایت است بیش از ۵ میلیون دلار ثروت ضمانی دارد هر چند وی هیچ ایده اي برای هزینه کردن این ثروت هنگفت ندارد.

 

۶- ژیگو

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسیدحیوانات خانگی آنقدر دوست داشتنی هستند که بسیاری انها را جزو اعضای خانواده خود به حساب می آورند. ژیگو یک مرغ است که بیش از ۱۰ میلیون دلار قیمت دارد. البته او تخم طلا نمی‌گذارد بلکه تنها بعد از مرگ صاحب مشهورش، مایلز بلکول «ناشر مشهور»،درگذشت بخشی از ثروت خودرا برای مرغ محبوبش باغی گذاشت.

 

۷- تومازو

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسیدتومازو یک گربه ولگرد در خیابان هاي رم بود که یک میلیونر ایتالیایی وی را به منزل برده و بعد ها ۱۳ میلیون دلار از ثروت خودرا برای وی باقی گذاشت.

 

۸- توبی ریمز

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسیداین پودل اهل نیویورک سیتی بیش از ۳۰ میلیون دلار از صاحب میلیونرش، ایلا وندل، به ارث برده است.

 

۹- کالو

پردرآمدترین حیوانات خانگی جهان را بشناسیداین شامپانزه کنگویی از فرش به عرش رسیده است. وی را به یک درخت بسته بودند تا این‌که پاتریشیا اونیل، دختر کنتس کنمور وی را نجات داد. کالو در آفریقای جنوبی ودر یک عمارت شخصی زندگی کرده و بیش از ۹۰ میلیون دلار ثروت دارد.