پارس ناز پورتال

پنکیک رد ولوت صبحانه خوشمزه عاشقانه

پنکیک رد ولوت صبحانه خوشمزه عاشقانه

پنکیک رد ولوت صبحانه خوشمزه عاشقانه 

اگر قصد دارید تا یک صبحانه رمانتیک و عاشقانه برای همسر خود درست کنید می توانید از پنکیک رد ولوت استفاده نمایید که بسیار خوشمزه است. پنکیک رد ولوت نوعی پنکیک ابتکاری و خلاقانه است که بدلیل رنگ قرمز زیبایی که دارد برای مناسبت های رمانتیک بسیار مناسب است. این پنکیک های خوشمزه با تاپینگ پنیر خامه ای، صبحانه ای فوق العاده خوشمزه و رمانتیک برای شروع یک روز خوب هستند.

 

مواد لازم:

پنیر خامه ای 100 گرم
پودر قند 1 فنجان
اسانس وانیل 2 قاشق چایخوری
آرد ساده 1 و نیم فنجان
شکر 2 قاشق غذاخوری
بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری
پودر کاکائو تلخ 1 قاشق غذاخوری
تخم مرغ 2 عدد
شیر 1/4 فنجان
باتر میلک 1 فنجان
سرکه سفید 1 قاشق چایخوری
رنگ خوراکی قرمز 2 قاشق چایخوری
کره آب شده 1/4 فنجان

 

طرز تهیه:

1-برای تهیه تاپینگ پنکیک، ابتدا پنیر خامه ای، پودر قند و 1 قاشق اسانس وانیل را در کاسه ای بریزید و آنقدر هم بزنید تا کاملا یکدست شود. سپس کاسه را کناری بگذارید.

 

2-در کاسه دیگری آرد، شکر، بکینگ پودر و پودر کاکائو را با هم ترکیب کنید. تخم مرغ ها را در یک کاسه جداگانه بشکنید و هم بزنید. سپس شیر، باترمیلک، 1 قاشق چایخوری اسانس وانیل، سرکه سفید و رنگ خوراکی قرمز را اضافه کنید و مخلوط کنید. ترکیب آردی را کم کم اضافه کنید و مرتب هم بزنید. کره آب شده را اضافه کنید و با بقیه مواد خوب ترکیب کنید.

 

3-ماهیتابه را روی حرارت متوسط قرار دهید و کف آن را کمی چرب کنید. سپس با یک قاشق بزرگ یا ملاقه کمی از خمیر بردارید و بصورت یک دایره داخل ماهیتابه بریزید. چند دقیقه صبر کنید، زمانیکه سطح پنکیک پر از حباب شد به آرامی پنکیک را برگردانید تا طرف دیگر نیز بپزد.

 

4-به همین ترتیب تمام پنکیک ها را آماده کنید، سپس آن ها را در بشقاب بچینید و تاپینگ پنیر خامه ای را روی آن ها بریزید و این پنکیک های خوشمزه و خوشرنگ را بصورت گرم نوش جان کنید.

 

نکته:
باترمیلک بدلیل بافت و طعم خوبی که به انواع دسر می دهد کاربرد فراوانی دارد. طرز تهیه باتر میلک بسیار راحت است و می توانید آن را در منزل تهیه کنید. در صورتی که امکان استفاده از باترمیلک را ندارید بجای آن، می توانید از همان مقدار ماست استفاده کنید.