پارس ناز پورتال

گالری عکس تبریک تولد دی ماهی ها 1402 با متن های بسیار زیبا

گالری عکس تبریک تولد دی ماهی ها 1402 با متن های بسیار زیبا

گالری عکس تبریک تولد دی ماهی ها 

دراین پست، گالری عکس تبریک تولد دی ماهی ها را مرور میکنیم. دوباره وارد ماه دی شده ایم، ماه سرد و ماه آغازین از فصل زمستان. دی ماهی ها بیشتر بخاطر سخت گیر بودن و سنت گرا بودن خودشان مشهور هستند. انها معاشرتی بوده و دوستان قابل اعتمادی هستند. مـا در ادامه عکس هاي جدیدی رابه اشتراک گذاشته ایم تا تولد دوستان دی ماهی تان را تبریک بگویید.

 

عکس نوشته تولد دی ماهی ها

عکس تبریک تولد دی ماهی ها 1402

انواع عکس تبریک تولد دی ماهی ها 1402

جدیدترین عکس تبریک تولد دی ماهی ها 1402

اطلاعات کلی درمورد ماه دی

دِي دهمین ماه سال در گاه‌شماری هجری خورشیدی اسـت و ۳۰ روز دارد. دی اولین ماه فصل زمستان اسـت. برج فلکی دی‌ماه برج جدی اسـت کـه دهمین برج فلکی از دایرةالبروج اسـت. نماد برج دی، بزغاله نامیده می شود. عنصر این برج خاک اسـت.

 

بیشتر بخوانید : عکس و متن تبریک تولد دی ماهی ها 1402 عکس نوشته های خاص دی ماهی ام

 

عکس دی ماهی ها 1402

عکس تولد دی ماهی ها

عکس من دی ماهی ام

در گاه‌شماری رسمی ایران نام این ماه از نام ماه دهم گاه‌شماری اوستایی نو برگرفته شده‌اسـت. هم چنین، در گاه‌شماری زرتشتی روز هشتم، پانزدهم و بیست و سوم هر برج نیز دی نام دارد. ابوریحان بیرونی میگوید دی ماه را خُورماه نیز می گویند و روز یکم ماه را خره‌روز یا خوره‌روز نامند.

 

درباره دی ماهی ها

متولدین ماه دی طبق معمولً دارای اراده قوی و تصمیمات پایداری هستند. آن‌ها بـه دنبال تحقق اهداف خود با کارکرد مداوم و پیشروی هستند. این افراد بـه دنبال راه‌حل‌هاي منطقی برای مسائل هستند و طبق معمولً تصمیمات خودرا با توجه بـه منطق و عقلانیت میگیرند. بـه علاوه، متولدین در ماه دی بعنوان افراد مسئولیت‌پذیر شناخته میشوند. انها از تعهد بـه تعهد وظایف خود رابه دقت انجام میدهند.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد دی ماهی ها «طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی»

 

عکس تولد دی ماهی

دی ماهی جان

دی ماهی ام

طبق معمولً افراد متولد این برج بـه حریم شخصی خود ارزش میدهند و بعنوان افراد کمی خجول و محافظه‌کار شناخته می شوند. هم چنین، این افراد طبق معمولً با هوش تجاری و مهارت‌هاي مدیریتی خوبی برخوردارند. باید بگوییم کـه آن‌ها بـه خوبی می دانند چگونه با موقعیت‌هاي کاری و مالی برخورد کنند. مهم اسـت بـه یاد داشته باشید کـه این ویژگی‌ها برای هر فرد ممکن اسـت متغیر باشد.

 

بیشتر بخوانید: پروفایل دختر و پسر دی ماهی جدید + متن های ناب و زیبا

 

نکات جالب درمورد دی ماهی ها

عنصر وجودی متولدین دی ماه: خاک

نماد و نماد دی ماهی ها: بز

فلز وجودی متولدین این ماه: سرب

رنگ محبوب و مورد علاقه انها سیاه اسـت.

سنگ خوش یمن و شانس دی ماهی ها: انیکس حدید

شخصیت متولدین این ماه: حقیقت جو، کاردینال، بلند پرواز و رهبر

سیاره متولدین دی ماه: زحل

عکس تولد متولدین دی ماه

عکس پسر دی ماهی

عکس دختر دی ماهی

متولدین دی ماه از ريخت و پاش کردن و ولخرجی بیش از اندازه خوششان نمی‌آید. آن ها افرادی پول دوست و جاه طلب هستند. انها کمی خشک و خشن هستند اما دلی بسیار مهربان دارند. دی ماهی ها لجباز هستند و بـه سختی از دیگران انتقام می گیرند. اعتماد بـه نفس انها کم اسـت اما دی ماهی ها افرادی بسیار لایق هستند و صاحب مقام و شأن می شوند.

 

بیشتر بخوانید: شعر و عکس پروفایل برای دی ماهی ها + طالع ازدواج متولد دی ماهی ها

 

خصوصیات مردان متولد دی ماه

مردان متولد دی ماه از دیگران انتقاد می‌کنند اما انتقاد پذیر نیستند. مردان دی ماهی اغلب سرد و درون گرا هستند و از ابراز احساسات ممانعت می‌کنند. آن ها در عشق خیلی کم بـه تظاهر میپردازند و گاهی در امور عاشقانه دوگانگی هم از انها دیده می شود. افرادی قدرت طلب، جاه طلب و شهرت پرست هستند و همواره مقام رابه ثروت ترجیح می دهند.

پروفایل دی ماهی

عکس پروفایل دی ماهی

عکس نوشته دی ماهی

انها عجول، بسیار مصمم، دلسوز و خود بزرگ بین هستند. مردان دی ماهی بـه سختی همسرشان را انتخاب میکنند و از هر جهت بهترین و ایده آل ترین همسر برای شـما می باشند. پدرانی خشک ولی دلسوز و مهربان برای فرزندان خودشان هستند. صاحب فضل و هنر هستند و سخنورانی ماهر می باشند. بهترین شغل برای آن ها دامداری و کشاورزی اسـت.

دی ماهی جان تولدت مبارک

عکس دختر و پسر دی ماهی

متن درمورد دی ماهی ها

خصوصیات زنان متولد دی ماه

زنان متولد دی ماه بـه سرعت رنجیده می شوند و لجباز هستند. انها بسیار مودب و اجتماعی هستند و دوست دارند با احترام با انها برخورد شود. دی ماهی ها خوشرو، خوش لباس، آراسته، منظم و کدبانو هستند. زنان متولد این ماه جاه طلب هستند و بـه دنبال کسب اقتدار و موقعیت هاي عالی در زندگی خود می باشند. سوگند دروغ و غیبت همیشه برای آن ها دردسر و مشکل می آفریند.