پارس ناز پورتال

گران ترین همبرگر ایران در این رستوران سرو می شود

مجموعه : آموزش آشپزی
گران ترین همبرگر ایران در این رستوران سرو می شود

گران ترین همبرگر ایران در این رستوران سرو می شود 

به شما گران ترین همبرگر ایران را معرفی می‌کنیم که باید برای خوردن آن 250000 توامن هزینه پرداخت کنید و این غذا فرق چندانی با همبرگرهای دیگر ندارد. گرانترین همبرگر در استان تهران , دنیای لاکچری دنیایی عجیبی هست اگر خلاقیت داشته باشیمی توانی هر چیزی را لاکچری کنی و با تزئینات و بکار بردنموادی خاص محصول خود را با قیمت بسیاربه قشر ثروتمند جامعه عرضه کنی.

 

حالا یک همبرگر فروشی در استان تهران همبرگر گران خودرا مشهور به ساندویچ لا کچری 250 هزار تومانی ارائه می‌دهد.طبق صحبتهای صاحب امتیاز این همبرگر گرانقیمت،این ساندویچ عجیب و مقوی نه تنها زیبایی خاصی داردبلکه بسیار سبک می باشد که توانایی هضم ساندویچ را بالا میبرد. اما کسانی که می‌خواهند

 

این ساندویج را امتحان کنند گرچه اگر درآمدشان جوابگوست باید یک روز گذشته سفارش آن را به رستوران اطلاع رسانی کنندتا مواد لازم ساندویچ ازجمله خاویار , تخم ماهی که می بایست تازه و مربوط به ساخت همان روز باشد را تهیه کنند.

گران ترین همبرگر ایران در این رستوران سرو می شود

 به گزارش پارس ناز صاحب این همبرگر فروشی در مورد ساندویچ گرانقیمت خود میگوید: ما قیمت ساندویچ را فقط به دلیل لاکچری بودنش در نظر نگرفته ایمبلکه تمام اجزای همبرگر خاص و منحصر به فرد هست.همبرگر گرانقیمت مشهور به ساندویچ لاکچری 250 هزارتومانیدر استان تهران توسط یک مرد ایرانی آمریکایی درست می شودو به علت محتویات ساندویچ لاکچری، بچه پولدارهای تهرانی برای آن صف کشیده اند.

 

همبرگر گرانقیمت 250 هزار تومانی یکی از عجیب ترین ساندویچ هاي موجود در ایران هست.به قول سازنده همبرگر این یک ساندویچ لاکچری هست به همین علت قیمتش بالاست.