پارس ناز پورتال

نخستین گفتگوی پسر آنجلینا جولی با مجله پیپل

مجموعه : اخبار سینما
نخستین گفتگوی پسر آنجلینا جولی با مجله پیپل

اولین گفتگوی پسر آنجلینا جولی با مجله پیپل

آنجلینا جولی ستاره سرشناس سینما که در جشنواره هاي سینمایی گوناگون با همه فرزندان خود حضور دارد و با مجله پیپل گفت و گو اي انجام داده هست. پسر بزرگ آنجلینا جولی , مدوکس جولی و برد پیت اولین گفت و گو اش را انجام داد.

 

به گزارش پارس ناز پسر 16 ساله آنجلینا جولی و برد پیت این هفته با «مجله People» صحبت کردو عکس مادرش نیز در جلد این عدد مجله به چاپ رسید.از آنجا که مدوکس در فیلم اخیر مادرش به اسم اول پدرم را کشتند بعنوان تهیه کننده اجرایی بهمادر برنده اسکارش کمک کرده بود, بهانه اي برای مناظره با او را پدید آورد.

نخستین گفتگوی پسر آنجلینا جولی با مجله پیپل

مدوکس در کنار مادرش آنجلینا جولی

 

اولین گفت و گو پسر آنجلینا جولی
مدوکس بزرگ ترین فرزند آنجلینا جولی در مورد کار کردن با مادرش گفت ;او بانمک و شوخ طبعاست و کار کردن با او ساده هست. او اعجوبه هست.او همین طور افزود تا حد ممکن کوشش می کرده تا برای صحنه خوب باشد.

 

من هر جاییکه می توانستم کوشش در کمک داشتم. این بدین معنی هست که وی در ترتیب دادن قرارملاقات ها, کمک در فیلمنامه , حاضر کردن صحنه و …!! نقش داشته هست.
نخستین گفتگوی پسر آنجلینا جولی با مجله پیپل

آنجلینا جولی در اکران فیلم جدیدش در کانادا

 

این فیلم درام بر زمینه زندگی نامه لونگ اونگ و توسط نتفلیکس ساخته شده هست.مشارکت دو پسر آنجلینا جولی با او برای تولید فیلم جدیدشبرادر کوچکتر او پکس 13 ساله نیز عکاس صحنه بوده هست.آنجلینا از مدوکس خواهش کرد تا با او کار کند چراکه حکایت این فیلم در مورد کشور زادگاه اوکامبوج هست.این ستاره در سال 2002 وقتی او هنوز طفل بود او را از این کشور بهفرزندخواندگی پذیرفت.

نخستین گفتگوی پسر آنجلینا جولی با مجله پیپل

آنجلینا جولی در کنار دو پسرش پکس «راست» و مدوکس

 

او در این راستا گفت; «مدوکس خیلی خوب خودش را می شناسد و وقتی می‌گوید من حاضر ام, پس منمی دانم که او واقعیت را می‌گوید.» » او مدام به کامبوج معاشرت میکرد, ولی این پس از چهارماهدر این کشور ماندن تمام می شد. ولی این بار او به راستی مطالعه کرد, گوش داد و تمام چیزهایفرهنگ و کشورش را جذب کرد,

 

حتی بخش هاي بسیار, بسیار تاریکش را.»آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیتد آنجلینا جولی همین طور در مورد اوضاع کنونی اش پس از گذشت یک سال جدایی از برد پیت صحبتکرده و گفت و گو اش را اینگونه نخست کرد; «من هم در این مدت بالا و پایین داشتم. خیال می زنمکمی قوی تر شدم.»
نخستین گفتگوی پسر آنجلینا جولی با مجله پیپل

آنجلینا جولی در کنار دیگر فرزندانش

 

همۀ ما دوران سختی داشتیم ولی بعنوان مادر, شما اولین مسئولیت تان فرزندان تان هست. انها درطول دوران شکل گیری خود میباشند و بقیه چیزها در وهله دوم قرار دارد.فرزندان دیگر جولی اضافه بر مدوکس , پکس 13 ساله , زهرا 12 ساله , شایلو 11 ساله و دوقلوهاینه ساله ویوین و ناکس میباشند و وی اظهار داشت گذشته از پذیرش نقش جدیدش که شاید سری اخیر فیلم/ملفیسنت/ باشد, با انها مشورت کرده هست.

نخستین گفتگوی پسر آنجلینا جولی با مجله پیپل

آنجلینا جولی و فرزندانش در جشنواره فیلم تورنتو

 

بازیگر فیلم «نمک» گفت; «همه ي چیز در طول محور بچه ها خواهد بود.»

 

بچه ها اولویت اول جولی
«من اکثر از یک سال هست که کار نکردم چراکه انها در منزل به من نیاز داشتند. همه ي چیز متوقفشد.من واقعا نشستم و با انها صحبت کردم ,چون همه ي چیز بر انها تاثیر میگذارد.هر لوکیشنی ,هر نوع پروژه اي, من باید طوری برنامه ها را تنظیم کنم که انها بتوانند با آن کنار بیایند.»

نخستین گفتگوی پسر آنجلینا جولی با مجله پیپل

او هم‌چنین افزود حالا خانواده اش تمایل دارند از اوضاعِ نیمه مخفی خود پس از طلاق از برد پیتخارج شده و کمی خوش باشند.«من فکر می‌کنم انها دوست دارند مجدد از خود بیرون آمده و جهان را ببینند. همۀ ما به نوعی دچارگر فتاری شدیم. من تصور میکنم خوب هست که مجدد از لاکِ خود بیرون بیاییم و با هم بازی کنیم.»