پارس ناز پورتال

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2024 با چهره جذاب

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2024 با چهره جذاب

10 زیباترین خواننده های زن جهان 

در این مطلب، با 10 زیباترین خواننده های زن جهان آشنا می شویم. موزیسین ها جزو بهترین هنرمندان به شمار می روند و در بین آنها، همیشه چهره های بسیار زیبایی وجود دارند. البته هر انسانی زیبایی منحصر به فرد خود را دارد و ما هم فقط آمارها و نظرسنجی ها را بررسی می کنیم. از نظر کاربران 10 خواننده زن بسیار زیباتر از سایرین انتخاب شده اند.

 

همان طور که اشاره کردین، بدیهی است که زیبایی معیاری قابل اندازه گیری ندارد، اما این خواننده ها مطمئنا ثروتمند، محبوب و زیبا هستند. اینها برخی از بهترین خواننده های حال حاضر در جهان هستند، بنابراین زیبایی فقط یک عامل اضافه است. آنها شهرت خود را با هنر و صدای عالی شان به دست آورده اند. ما در ادامه به معرفی این زیبارویان می پردازیم.

 

1. تیلور سویفت

بر اساس نقل قول های رسانه های مختلف، تیلور سویفت باید زیباترین خواننده زن جهان در فرهنگ پاپ مدرن باشد، و این حتی در سال 2023 نیز قابل بحث نیست. تیلور یکی از موفق ترین خواننده های تمام دوران با 11 جایزه گرمی، 25 سال جوایز موسیقی بیلبورد و فروش بیش از 200 میلیون رکورد جهانی است.

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2024 با چهره جذاب

خانم تیلور سویفت، تاکنون 9 آلبوم منتشر کرده است و صرف نظر از موفقیت تجاری آن، هر یک از آنها همانند یک یک جواهر هستند. اینستاگرام تیلور که نماد مد برای نسل امروز است، مملو از مکان‌های عجیب و غریب، گردهمایی‌های سلبریتی‌ها و جلد مجلات برتر است. این خواننده با داشتن ثروت خالص بیش از 400 میلیون دلار، در مسیری است که میراث خود را جاودانه کند.

 

2. سلنا گومز

در مورد نسل امروز، سلنا گومز یکی از برجسته ترین ستاره هایی است که در دهه 2010 رشد زیادی داشته است. سلنا کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک از مجموعه‌های تلویزیونی مانند برنی و دوستان و جادوگران شهر ویورلی آغاز کرد. وی اکنون یک خواننده فوق‌العاده محبوب و تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی با بیش از 250 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام است.

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2024 با چهره جذاب

این ستاره سی و چند ساله، با گذشت زمان جذاب تر می شود. او به عنوان یک خواننده سولو، تاکنون سه آلبوم منتشر کرده است. سلنا، سفیر سابق یونیسف و مدافع حقوق دگرباشان جنسی، سزاوار تمام افتخاراتی است که دارد. البته زمان اوج شهرت سلنا، موقعی بود که با جاستین بیبری رابطه عاشقانه داشت که کوچک تر از خودش بود.

 

3. دوجا کت

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2024 با چهره جذاب

خانم دوجا کت، پس از چهار سال ترک این صنعت دوباره در دنیای موسیقی ظاهر شد. بازگشت او شنوندگان را شگفت زده کرد. وی بعد از انتشار اولین آلبوم خود به شهرت رسیده و به یک چهره یک میم هم تبدیل شد. این خواننده-رپر شیک و پر زرق و برق تاکنون با مگان تی استالیون، آریانا گرانده و نیکی مینجا در پروژه های زیادی کار کرده است.

 

4. دوا لیپا

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2023 با چهره جذاب

این ستاره بریتانیایی تمام دنیا را برای فتح دارد. او که در حال حاضر یک پایگاه عظیم فالوور 70 میلیونی را در اینستا به نمایش گذاشته، با پوما و سایر برندها قرار داد امضا کرده است. دوا که یکی از بهترین و خارق العاده ترین افراد مشهور در شصت و یکمین مراسم گرمی بود، قبلاً به عنوان یک ستاره مد هم کار کرده است. وی برنده سه جایزه گرمی، پنج جایزه بریت و… شده است.

 

5. بیلی آیلیش

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2023 با چهره جذاب

بیلی استانداردهای بسیار بالایی را برای خود تعیین کرده است. ورود به صنعت موسیقی با کسب هفت جایزه گرمی به طور ناگهانی باعث می شود که بیلی، پیشرو در گروه تازه واردان باشد. برنده جوان ترین آلبوم سال حدود 90 میلیون دنبال کننده در اینستا به دست آورده است. بیلی یک استعداد کمیاب بوده و در نوع خود بی نظیر است و این را می داند.

 

6. سابرینا کارپتنر

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2023 با چهره جذاب

این خواننده و بازیگر جوان، یکی دیگر از ستاره های در حال ظهور در صنعت موسیقی ایالات متحده است. سابرینا با شروع کار خود به عنوان بازیگر در برنامه تلویزیونی محبوب، شروع کرد. او بعداً با هالیوود رکوردز قرارداد امضا کرد و در آنجا چند آهنگ موفق منتشر کرد. این خواننده دو بار برنده جایزه رادیو دیزنی شده و تاکنون چهار آلبوم منتشر کرده است.

 

7. آریانا گرانده

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2023 با چهره جذاب

آریانا برای قرار گرفتن در هیچ لیستی نیازی به معرفی ندارد. این خواننده زیبا که اتفاقا پر فالوورترین زن در شبکه‌های اجتماعی است، یکی از تاثیرگذارترین خوانندگان به حساب می‌آید. خانم گرانده برنده دو جایزه گرمی و چهار جایزه موسیقی بیلبورد شده است. وی با اینکه متولد سال 1371 بوده و 30 ساله است، اما چهره بسیار جوانی داشته و همانند دخترهای 14 ساله به نظر می رسد.

 

8. آوا مکس

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2023 با چهره جذاب

خانم آوا مکس هنرمند دیگری است که از ناکجاآباد بیرون آمده و خیلی چیزها را ممکن کرده است. او آهنگ معروف خود “Sweet but Psycho” را در سال 2018 منتشر کرد. این آهنگ در رتبه 10 هات بیلبورد قرار گرفت. این بانوی زیبا بعدا آهنگ دیگری را به نام “Kings & Queens” منتشر کرد که هیت شد. آوا هم یکی از جوان ترین ها است و البته یکی از زیباترین ها نیز می باشد.

 

9. کیتی پری

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2023 با چهره جذاب

کیتی پری زیبارو، هرگز متوقف نمی شود. وی کار خود را در اوایل دهه 2000 آغاز کرد و سرانجام در سال 2008 به موفقیت رسید. او به معنای واقعی کلمه ملکه دنیای موسیقی است. این خواننده زیبا، با داشتن بیش از 130 میلیون فالوور در اینستاگرام، طیف وسیعی از نسل‌ها را تحت تأثیر قرار داده است. کیتی یک مادر جوان است و از هواداران جو بایدن هم می باشد.

 

10. ریحانا

10 زیباترین خواننده های زن در سال 2023 با چهره جذاب

ریحانا هم به معنای واقعی کلمه توقف ناپذیر است. او نه تنها یک خواننده با فروش بیش از 250 میلیون آلبوم در سراسر جهان است، بلکه یک تاجر موفق نیز می باشد. برند مد او Fenty و زیرمجموعه دیگری به نام Fenty Beauty در صنعت لوازم آرایشی عملکرد استثنایی دارند. به همین دلیل است که دارایی خالص او نیز در حال افزایش است و در حال حاضر 1.7 میلیارد دلار است.