پارس ناز پورتال

فال روز دوشنبه 13 تیر 90 !

فال روز دوشنبه 13 تیر 90 !
فروردین: به نظر می‌رسد كه شما امروز بیش از اندازه از فردی كه دوستش دارید حمایت می‌كنید و این موضوع باعث می‌شود كه زیاد به خودتان توجه نكنید. به جای اینكه برای حل كردن مشكلات دیگران تلاش كنید، ابتدا مشكلات خودتان را حل كنید. حتی اگر شما می‌دانید كه چه راهی برای آنها بهترین است، بهتر است به جای اینكه به فكر نجات دادن آنها باشید بهشان یاد بدهید كه چگونه می‌توانند از خودشان محافظت كنند.


اردیبهشت: هم اكنون ساده‌ترین شیوه برای شما این است كه سعی كنید بر برنامه‌های خود نظارت داشته باشید تا بتوانید كارهایی كه افراد دیگر هم انجام می‌دهند را هم بررسی كنید و سعی كنید بر آنها هم تأثیر داشته باشید. وقتی كه سخنان شما برای همكارانتان لازم‌الاجرا باشد آنها نصیحت شما را خواهند پذیرفت. اما زیاده روی هم نكنید. حتی یك قضاوت كوجك در مورد برنامه‌ریزی‌های یك فرد دیگر می‌تواند بر روی خود شما هم تأثیر مثبتی داشته باشد.

خرداد: ممكن است شما یك دوست و پشتیبان توانا داشته باشید كه به خاطر شما كار می‌كند، و ممكن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌كنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینكه فرشته نجات شما چه كسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی كه در راه است آماده كنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

تیر: صحبت كردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما كار سختی است، برای اینكه شما می ترسید كه مبادا آنها شما را درك نكنند. شاید شما فكر می كنید كسی كه واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینكه شما شروع به حرف زدن كنید خودش بفهمد كه شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی كامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان كنید.

مرداد: اكنون كه ماه در دوازدهمین خانه شما به ونوس زیبا ملحق شده است، شما باید در مسائل عاطفی و عشقی ازخودگذشتگی نشان دهید و عشقی خالصانه داشته باشید. توجه نكردن به نیازهای شخصی خودتان باعث می‌شود كه این فداكاری معنوی در شما بیشتر شود. اما باید سعی كنید كه این حالت در شما باقی بماند و به فداكاری‌های خود ادامه دهید. مادامی كه شما فقط به نیازهای اساسی خود توجه می‌كنید، ایجاد كردن یك رابطه عاشقانه آرمانی هنوز هم جزو اهداف اصلی شما به شما می‌رود و بسیار قابل تحسین است.

شهریور: شما به آسانی نمی‌توانید وقت خود را آزاد كرده و به شادی و تفریح كردن مشغول شوید، مگر اینكه از قبل برای آن برنامه‌ریزی كرده باشید. این روزها شما دوست دارید چند ساعتی را بیكار باشید و به استراحت كردن بپردازید، اما شاید این كار به این سادگی كه به نظر می‌رسد نباشد. شاد بودن و تفریح كردن موهبتی است كه زمانی می‌توانید آن را به دست آورید كه به اندازه كافی كار كرده باشید.

مهر: امروز اهمیت دادن به مسائل شغلی، شخصی باید برای شما در اولویت قرار داشته باشد. این سخن به معنی این نیست كه شما موقع حل كردن مشكلاتی كه در زمینه شغلی به وجود آمده‌اند غیرحرفه‌ای عمل می‌كنید، بلكه بدین معنی است كه زمانی كه ذهن شما نگران چیز دیگری است نمی‌توانید كارتان را تمام كنید. مسئولیت خطیر حل كردن یك مشكل غیرقابل حل را به عهده گرفتن فكر شما را از توجه كردن به موضوعات دیگر باز می‌دارد و باعث می‌شود بعدها در زمینه‌های كاری دیگر هم تواناتر شوید.

آبان: در حالی كه كه بالاخره حقیقت كارهایی را كه می‌خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می‌شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می‌شود. زمانی كه مجبور می‌شوید پروژه‌ای ناتمام را تمام كنید و در مراحلی از زندگی كه هدفهایتان به تعویق می‌افتند، شما دچار استرس می‌شوید. مدتی را استراحت كرده و تفریح كنید تا بتوانید برای شروع كردن به كار و فعالیت نیروی تازه‌ای كسب كنید.

آذر: احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممكن است امروز مشكل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود كه احتیاط كرده و هوشیار باشید؛ برای اینكه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یك تصویر زیبا را كاملاً بدون عیب و نقص تجسم كنید. هم اكنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حركت را كندتر كنید وگرنه با مشكلی پیچیده مواجه خواهید شد.

دی: اگرچه شما هنوز برای افرادی كه دوستشان دارید ارزش قائل هستید ولی الان وقت این است كه به نیازهای خودتان هم توجه كنید. ونوس در هفتمین خانه شما كه مروبط به ارتباطات است قرار گرفته و شما را تشویق می‌كند كه به نیازهای افرادی كه با شما صمیمی هستند توجه كنید. اما ژوپیتر در امتداد ونوس زیبا در اولین خانه شما كه مربوط به نیازهای شخصی‌تان است قرار دارد و به شما كمك می‌كند چیزهایی كه برای خودتان مفید هستند را ببینید. دوست داشتن خودتان از دوست داشتن دیگران مهم‌تر است.

بهمن: با وجود اینكه هم اكنون چندین سیاره در اطراف ششمین خانه شما كه مربوط به پیشرفت و تعالی می‌باشد، تجمع كرده‌اند و شما با توجه كردن به جزئیات یك پروژه نتایج تأثیر گذاری را به دست آورده‌اید، ولی اكنون از سوی قلمروات مابعد طبیعی هیچ سودی به شما نمی‌رسد. با این حال قربانی دنیای مادی نشوید؛ سعادت واقعی فراتر از حواس پنج‌گانه‌تان قابل درك می‌شود.

اسفند: شما نمی‌توانید كمی بیشتر صبر كنید و فقط می‌خواهید تفریح كنید. اما پیدا كردن زمان خالی و همچنین درخواست كردن از دیگران برای اینكه به شما ملحق شوند كار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی كنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب‌انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای كوچك اما در مسیری درست كفایت می‌كند.