پارس ناز پورتال

تجاوز وحشیانه به دختر15 ساله دربرابر 20 تماشاچی..!

مجموعه : مجله خبری روز
تجاوز وحشیانه به دختر15 ساله دربرابر 20 تماشاچی..!

تجاوز وحشتناک به دختر 15 ساله در برابر دیدگان 20 تماشاچی
دختر نوجوان که می‌خواست برگردد ناگهان خود را در محاصره 7 پسر وحشی دید که اجازه نمی‌دادند وی آن محوطه را ترک کند. التماس‌های این دختر نیز کارساز نشد و پسران مست به سمت وی حمله کردند و بدون ترس از اینکه در روز روشن و محلی عمومی می‌خواهند نیت شیطانی‌شان را به مرحله اجرا درآورند، دختر 15 ساله را هدف ضربات مشت و لگد گرفتند تا وی تسلیم خواسته شوم آنها شود.


وطن امروز: 7 دانش‌آموز آمریکا‌یی وقتی دختر نوجوان را پشت در بسته کلاس رقص مدرسه‌شان دیدند به وی حمله کردند و به طرز فجیعی وی را تحت تجاوز قرار دادند. این صحنه شیطانی در حالی رخ داد که 20 زن و مرد تماشاچی آن بودند و هیچ اقدامی برای نجات دختر 15 ساله که التماس می‌کرد و کمک می‌خواست انجام ندادند.

بازگشت شوم به مدرسه

ظهر 27 اکتبر سال 2009 میلادی- 5 آبان ماه 88- دختر 15 ساله‌ای در کالیفرنیا بعد از اینکه کلاس رقص مدرسه‌اش تعطیل شد و همه رفتند از میانه مسیر خانه‌اش به مدرسه بازگشت. این دختر که نمی‌دانست چه سرنوشت شومی خواهد داشت وقتی چند پسر جوان را که با خوردن مشروبات الکلی رفتار مناسبی نداشتند روی سکوهای پله کلاس رقص دید با بی‌اعتنایی به آنها از پله‌ها بالا رفت. این در حالی بود که به خاطر تعطیلی مدرسه، 4 پلیس محافظ که همیشه کلاس‌های رقص را کنترل کرده و از آن حفاظت می‌کردند نیز رفته بودند و آنجا خلوت بود.

دختر نوجوان که می‌خواست برگردد ناگهان خود را در محاصره 7 پسر وحشی دید که اجازه نمی‌دادند وی آن محوطه را ترک کند. التماس‌های این دختر نیز کارساز نشد و پسران مست به سمت وی حمله کردند و بدون ترس از اینکه در روز روشن و محلی عمومی می‌خواهند نیت شیطانی‌شان را به مرحله اجرا درآورند، دختر 15 ساله را هدف ضربات مشت و لگد گرفتند تا وی تسلیم خواسته شوم آنها شود.

تماشاچیان خونسرد

دختر جوان فریادزنان کمک می‌خواست، این در حالی بود که نزدیک به 20 زن و مرد رهگذر در برابر دبیرستان «ریچموند» کالیفرنیا شاهد این صحنه دردناک بودند و همه خونسردانه به جای اطلاع دادن به پلیس یا هواخواهی از دختر بیچاره تنها نظاره‌گر بودند. این تجاوز گروهی به مدت 2 ساعت طول کشید و هیچ‌کس پلیس را خبر نکرد تا اینکه 7 ابلیس پا به فرار گذاشتند و دختر که با کتک‌های متجاوزان نیمه‌جان روی زمین افتاده بود با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد.

هلی‌کوپتر اورژانس

در بین این تماشاچیان یک مرد وقتی دید ابلیس‌ها، دختر نوجوان را ترک کرده‌اند خود را بالای سر وی رساند و وحشت‌زده برای نجات جان این دختر با پلیس تماس گرفت. این در حالی بود که 2 ساعت از شروع حمله متجاوزان به دختر آمریکایی گذشته بود و هیچ ردپایی از فراری‌ها نبود. پلیس وقتی دید چه بلایی سر دختر نوجوان آمده است با اورژانس تماس گرفت و خواست به خاطر وخامت حال این دختر هلی‌کوپتر اورژانس به مدرسه ریچموند اعزام شود. دخترک دقایقی بعد در حالی که بدنش کبود بود روی برانکارد گذاشته شد و با هلی‌کوپتر به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافت و با اقدامات پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.

وحشت در ریچموند

این حادثه بازتاب گسترده‌ای در میان ساکنان کالیفرنیا پیدا کرد و همه را به وحشت انداخت. پلیس نیز با دستور دادستان تحقیقات ویژه‌ای را شروع کرد تا پرده از جزئیات این تجاوز گروهی بردارد.

ماموران پی بردند که کلاس رقص کاملا تعطیل بوده و به خاطر مراجعه ناگهانی دختر 15 ساله به مدرسه وی در برابر حمله 7 ابلیس قرار گرفته است. وقتی بازپرس پلیس به محل تجاوز مراجعه کرد از ادعاهایی که می‌شنید تعجب کرد. این حادثه 2 ساعت طول کشیده و رهگذران به راحتی این صحنه‌ها را دیده اما هیچ اقدامی برای نجات دخترک نکرده بودند. مشخصات تعدادی از متجاوزان در اختیار پلیس قرار گرفت و هنوز 6 روز طول نکشیده بود که پسر 15 ساله‌ای از دانش‌آموزان همان مدرسه بازداشت شد. این پسر در تحقیقات ادعا کرد سردسته باندشان پسر 19 ساله‌ای به نام «مانوئل اورتگا» بوده که قبلا دانش‌آموز همین مدرسه بوده است؛ آنها به خاطر دوستی با یکدیگر همراه هم‌مدرسه‌ای دیگری و 4 دوست هم‌محلی‌شان در برابر سکوهای مدرسه مشروب خورده بودند که دختر 15 ساله را دیده و به وی حمله کرده‌اند. ماموران بلافاصله مانوئل اورتگا را نیز بازداشت کردند و دانش‌آموز سوم نیز شناسایی شد اما وی که دخالت زیادی در تجاوز نداشت، خیلی زود آزاد شد.

هیولا

پلیس پی برد که اورتگا بارها به خاطر تجاوز و سرقت تحت اتهام بوده و بین هم‌مدرسه‌ای‌‌ها و دوستانش لقب «هیولا» را دارد. دارا کاشمان، رئیس واحد حمله جنسی ریچموند با ابراز تاسف از بی‌اعتنایی تماشاچیان به صحنه تجاوز به دختر دانش‌آموز گفت: در حال بررسی شواهد هستیم تا ببینیم آیا اتهامات متجاوزان جنایی است و در صورت وارد شدن به این مرحله مطمئنا مهاجمان با مجازات سنگینی مواجه خواهند بود. وی افزود: تا آنجایی که اطلاع داریم کلاس رقص از سوی 4 مامور پلیس محافظت می‌شد اما در زمان وقوع حادثه این کلاس تعطیل شده و همه رفته بودند که دیگر نیازی به حضور پلیس نبوده و با بازگشت دخترک به مدرسه، وی مورد حمله قرار گرفته است.

ترس در مدرسه

مارین تروجیلو، سخنگوی مدرسه ریچموند در این باره گفت: در کلاس رقص مدرسه معلمان و پلیس همزمان حضور دارند اما زمانی این اتفاق افتاده که باید دختر دانش‌آموز در خانه‌شان می‌بود و ما مطمئن بودیم همه بچه‌های مدرسه نزد خانواده‌هایشان هستند. وی افزود: این یک حادثه هشدارآمیز بوده است. باید از این به بعد بین مسؤولان مدرسه و خانواده دانش‌آموزان تماس‌های تلفنی برقرار شود تا مطمئن شویم آنها به خانه رفته‌اند. تروجیلو گفت: مطمئن باشید دیگر چنین حادثه‌ای تکرار نمی‌شود، کلاس‌های رقص با امنیت کامل برگزار خواهند شد و نباید خانواده‌ها نگرانی‌ای داشته باشند. سخنگوی مدرسه ریچموند ادامه داد: پس از این حادثه غم‌انگیز تیم بحران مدرسه تشکیل شده است. ابتدا روی دختر 15 ساله باید کارهای روانکاوی صورت بگیرد تا در این محیط احساس آرامش و امنیت کند سپس قرار گذاشتیم با هزینه زیادی همه محوطه مدرسه را با دوربین‌های مداربسته تحت کنترل قرار دهیم.

می‌ترسیم

دانش‌آموزان این مدرسه در کالیفرنیا می‌ترسند. استاینبرگ 16 ساله در این باره به آسوشیتدپرس گفت: مادرم دیگر اجازه رفتن به کلاس رقص بویژه سه‌شنبه‌ها را نمی‌دهد. اینجا امن نیست. مادر دانش‌آموز دختری گفت: باید مقصران این حادثه محاکمه و مجازات شوند. من در عجبم زنان و مردانی که این صحنه را می‌دیدند یک لحظه فکر نکردند شاید روزی دختر آنها مورد حمله قرار بگیرد. نمی‌دانم این جامعه به کدام‌سو حرکت می‌کند.

محاکمه متجاوزان

پس از دستگیری هیولا و نوچه‌هایش با توجه به اینکه بیشتر متجاوزان در سنین نوجوانی بودند، شروع دادگاه‌ آنها تا 2 سال طول کشید و این در حالی است که دختر نگونبخت بعد از بهبودی هنوز از یادآوری آن روز شوم وحشت دارد.

در اوایل سال 2010 میلادی نخستین جلسه محاکمه این 7 شیطان آغاز شد و هنوز ادامه دارد و این در حالی است که هنوز مشخصات متجاوزان و دختر جوان جز اورتگا معروف به هیولا فاش نشده است