پارس ناز پورتال

بدون کوچکترین هزینه ای خودتان موهای‌تان را در منزل درست کنید

بدون کوچکترین هزینه ای خودتان موهای‌تان را در منزل درست کنید
 

 

* اگر دوست دارید که مو هاي‌تان را فر و حلقه اي کنید به شما پیشنهاد میکنیم که از اتو‌هاي مو بهره گیری کنید اما از چه مدل اتویی ؟

 

* برای اینکه مو هاي‌تان حالت حلقه اي پیدا کند پیشنهاد می کنیم که از اتویی بهره گیری کنید که دارای سطح صاف و سرامیکی باشد . اگر بخواهید این حالت فر و حلقه اي بودن دوام بیشتری داشته باشد ، پیشنهاد می شود که از حالت دهنده‌هاي و یا ژل‌هاي مخصوصی که وجود دارد بهره گیری کنید تا مو هاي‌تان این حالت را تا مدت بیشتری حفظ کند.

 

* اما همۀ وقت} گذشته از اینکه از این مواد حالت دهنده ي بهره گیری کنید باید به دستور و نحوه ي مصرف آن توجه داشته باشید تا حساسیتی برایتان پیش نیاید .

 

* در مورد بهره گیری ي از اتوهای مو نیز باید احتیاط کنید زیرا برخی از خانم‌هاي برای اینکه حالت فر یا بر تصویر حالت صاف و عریان بودن مو هاي شان حفظ شود درجه ي حرارت اتوی را خیلی بالا میبرند ، اینکار شاید باعث شود که مو هاي شما در آن روز حالت خود را از دست ندهد اما کم کم زمان و با بهره گیری‌هاي مکرر باعث سوختن مو هاي شما میشود و سوختگی‌هاي با اتو بسیار بد و خطرناک میباشند ، زیرا مو هاي قسمتی که سوخته‌اند ، ممکن هست هرگز دیگر رشد نکند و یا اینکه شما باید ویتامین‌هاي موثر و قوی بسیاری را مصرف کنید تا شاید کمی مو هاي این قسمت رشد کنند .

 

* پس در بهره گیری از اتو‌هاي مو توجه داشته باشید . به همین علت هرگز از اتوهایی که دارای مارک‌هاي متفاوت و متفرقه میباشند بهره گیری نکنید زیرا به علت اینکه درجه‌هاي آن ها دمای مناسبی را نشان نمی دهد باعث گمراهی شما میشود و متوجه سوختن مو هاي‌تان نمیشوید .برای بهره گیری ي از ژل‌هاي یا حالت دهنده‌هاي مو نیز توجه داشته باشید زیرا ممکن هست هر ژلی به پوست سر شما نسازد و ایجاد حساسیت کند .

 

* به همین علت برای اینکه مطمئن شوید آیا ژل با پوسته ي سر شما ایجاد حساسیت نمیکند ، پیشنهاد می شود در ابتدا دستکشی را به دست کنید و پایین مو هاي‌تان را با این ژل تست کنید و اگر حساسیتی را دیدن نکردید ، می توانید به طور مستقیم در حاهای دیگر مو هاي‌تان نیز بهره گیری کنید ، اما با کوچکترین احساس آلرژی بهتر هست سریعا این ماده را از مو هاي‌تان پاک کنید ، تا به حساسیت‌هاي وخیم تر نرسیده هست .

 

* بعد از استعمال این ماده بر روی موهایتان بهتر هست درب یا درپوش آن را محکم ببندید . هنگامی که مو هاي‌تان را اتو میکنید بهتر هست یک پوششی را بر روی شانه‌هاي‌تان قرار دهید تا از لحاظ بهداشت نیز مشکلی برای‌تان پیش نیاید .

 

* از شامپو‌هایي بهره گیری کنید که حاوی مواد گیاهی زیادی نباشند زیرا این شامپوهای بر روی مو هاي شما اثر می گذراند ، همانگونه که تعداد زیادی از مو هاي به شامپوهای گیاهی واکنش مثبت نشان میدهند تعداد زیادی از مو هاي نیز به شامپوهای گیاهی واکنش منفی نشان میدهند .

 

* اگر صبح از این مواد نگه دارنده ي بهره گیری می کنید ، هیچ گاه در شب با این مواد نگه دارنده اي که به مو هاي‌تان زده اید ، نخوایید و به بستر نروید اول این مواد را از مو هاي‌تان بشویید و بعد به استراحت‌تان بپردازید . زیرا اگر این مواد برای مدت طولانی روی مو هاي‌تان بماند باعث می شود که مو هاي‌تان را تضعیف کند . افرادی که از این مواد نگه دارنده و یا از اتوهای مو بهره گیری می کنند بهتر هست که مو هاي شان را ویتامینه کنند و به انها برسید.