پارس ناز پورتال

بد لباس ترین اربابان دنیای فناوری جهان +عکس

بد لباس ترین اربابان دنیای فناوری جهان +عکس

یک مجله بین المللی در طبقه بندی جدیدی به معرفی بد لباس ترین اربابان دنیای فناوری پرداخته و روسای اپل و مایکروسافت را اولین رتبه ها قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نظر می رسد که اربابان قلب دنیای فناوری علاقه چندانی به خوش لباسی نداشته باشند. به طوریکه حتی احساس می شود برخلاف عالم سینما در دنیای فناوری هرچه افراد معروفتر می شوند کمتر به ظاهر خود توجه می کنند.

به تازگی مجله بین المللی GQ فهرستی از بد لباس ترین بزرگان غولهای فناوری را طبقه بندی کرده است. در این طبقه بندی، رتبه اول به مارک زاکربرگ، بنیانگذار و رئیس فیسبوک اختصاص یافته است.


رتبه دوم متعلق به مردی با شلوار جین آبی و "تی. شرت" سیاه و کفشهای کتانی سفید است. استیو جابز، رئیس و بنیانگذار اپل به عنوان دومین بد لباس در دنیای فناوری معرفی شده است.


بد لباس ترین اربابان دنیای فناوری جهان +عکس

در رتبه سوم این طبقه بندی، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت قرار گرفته است. کت و شلوار سرمه ای با آستین های وصله شده، پیراهن آبی روشن و کراوات سرمه ای نامرتب، موهای شانه نزده و عینکی بزرگ یادآور چهره کسی است که سالها در راس غول نرم افزاری دنیا قرار داشت.


بد لباس ترین اربابان دنیای فناوری جهان +عکس

برپایه یک ضرب المثل قدیمی، "پول خوشبختی نمی آورد". اکنون به نظر می رسد که حداقل در دنیای فناوری حتی "خوش لباسی" نیز نمی آورد.

پس از بیل گیتس، اسامی معروف دیگری نیز در لیست 15 بد لباس فناوری به چشم می خورند که عبارتند از: "تام اندرسون"، رئیس شرکت "مای اسپیس" (رتبه هفتم)، "دنیس کراولی" رئیس هیئت مدیره Foursquare (رتبه پنجم)، "رید هافمن" بنیانگذار دوم Linkedin (رتبه ششم) و "کریگ نیومارک" بنیانگذار شرکت Craiglist (رتبه چهاردهم).

 

ایده هایی بسیار جالب برای بسته بندی هدایای روز مادر
پشتکار باور نکردنی پیر زن 100 ساله امریکایی +عکس
ارتباط ستاره مشهور با 11 زن و گرانترین طلاق دنیا
تجاوز مسیح دروغین به 32 زن و تولد 89 فرزند
ازدواج عجیب مردی انگلیسی با درخت + عکس
تست هوش ( با نتیجه گیری بسیار عالی )
به نظرت بچه ناف تهرون کیه ؟ (طنز)
17 راز زندگی آنجلینا که تا بحال نشنیده اید !!!
طلاق‌ های مشهور جهان (+ عکس)
باوری خنده دار : افزایش طول عمر با شیر خر
معرفی بازی های بومی و محلی ( پا بازی )
دختری که مشهورترین عروس جهان شد +عکس
یادبودی از آلبرت انیشتین همراه با تصاویر
روش خنده دار یک چوپان برای کنترل گوسفندانش !
هدیه مار سمی به دختر دانشجو !!