پارس ناز پورتال

مجری مرد ایرانی تبدیل به زن شد (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
مجری مرد ایرانی تبدیل به زن شد (عکس)
"احسان كرمی" مجری رادیو و تلویزیون اكنون تجربه ایفای در نقش مادرشوهر را خواهد داشت.

احسان كرمی در خصوص نمایش "سه پنج، رنج، شكنج" گفت: این نمایش یكی از متن های مرحوم استاد محمد كه قرار است 28 مهر به كارگردانی احسان حاجی پور در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برود. وی در ادامه در خصوص موضوع نمایش عنوان كرد: موضوع نمایش اجتماعی است و دارای سه اپیزود كه اپیزود اول به زندگی زنی می پردازد كه دو اپیزود دیگر آن را تحت شعاع قرار می دهد.


كرمی نمایش "سه پنج، رنج، شكنج" را نوشته ی مرحوم استادمحمد خوانند و گفت: همانطور كه همه می دانند احسان حاجی پور یكی از دوستان نزدیك مرحوم استاد محمد است و اكنون یكی از متن هایی او را در دست گرفتند كه تا به حال اجرا نشده است.  وی تصریح كرد: با توجه به اینكه اكنون من در حال اجرای نمایش بوی قهوه بلال، كباب هستم و فرصت كار دیگری را نداشتم وقتی احسان حاجی پور متن را به من داد و آن را خواندم، آنقدر این نمایشنامه و نقش جذاب و پیچیده بود كه موجب شد این كار را هم قبول كنم.

كرمی با اشاره به نقش خود عنوان كرد: در این نمایش در مقابل نقش زنی قرار دارم كه باید در ده موقعیت در مقابل آن بازی كنم و به عنوان مثال نقش مادرشوهر، پیرمرد و جوان ناشنوا بازی خواهم كرد. 

وی در ادامه گفت: یكی دیگر از دلایل قبول این نقش چالش ها و موقعیت های دراماتیك آن بود.كرمی خاطرنشان كرد: اكنون در حال تمرین هستیم و این نمایش 28 مهر در فرهنگسرای نیاوران با اجرا خواهد رفت.

مجری مرد ایرانی تبدیل به زن شد (عکس)
 

 گفتنی است، احسان كرمی با اجراهای متفاوت در رادیو و تلویزیون مورد شناخت مردم قرار گرفت اما اكنون با كارگردانی نمایش "بوی قهوه و بلال و كباب" وارد عرصه ی تئاتر شده و به تازگی هم در نمایش "سه پنج، رنج شكنج" بازی خواهد كرد.پیش از این احسان كرمی در مصاحبه ای اظهار داشت: هر موضوع اجتماعی كه در تئاتر به من پیشنهاد شود را به طور حتم كار خواهم كرد چرا كه به موضوعات اجتماعی كمتر پرداخته می شود و اهمیت بسیار هم دارند.