پارس ناز پورتال

جشن تولد ساده بازیگر معروف زن در تئاتر شهر+ تصویر

مجموعه : اخبار سینما
جشن تولد ساده بازیگر معروف زن در تئاتر شهر+ تصویر

دوشنبه شب تئاتر شهر تهران میزبان یک مراسم ساده و غیر رسمی بود تا به بهانه تولد هما روستا بازیگر تئاتر و سینما از او تجلیل شود.

به گزارش پارس ناز، این مراسم ساده و صمیمی را گروه اجرایی نمایش«فیل» تدارک دیده بود. گروهی که این روز​ها نمایش یاد شده را در تالار سایه به صحنه می برد.

 بهناز نازی کارگردان نمایش «فیل» بعد از پایان اجرای نمایش ضمن قرائت نوشته​ای از حمید سمندریان کارگردان و مدرس تئاتر در تجلیل از هنر نمایش، سالروز تولد هما روستا را به وی تبریک گفت و اجرای دوشنبه شب را به وی و حمید سمندریان تقدیم کرد.

متن نمایش «فیل» را حمیدرضا نعیمی بر اساس داستان​هایی از ریموند کارور نوشته​است.

حمید سمندریان همسر هما روستا هم بعد از پایان اجرا ، نمایش «فیل» را اثری جذاب و عمیق برشمرد و گفت : با اینکه متن اصلی نمایشنامه از محتوای بیشتری برخوردار بود و کارگردان می​توانست در جذاب تر کردن اثر تمهیدات دیگری را بیندیشد اما با این حال من شاهد اثری بودم که دارای نظم و ضرباهنگ مناسبی بود و نشان می​داد کارگردان و عوامل اجرایی تلاش زیادی درارائه یک اثر نمایشی مناسب برای تماشاگربه کار گرفته اند.»

وی افزود: «متن این توانایی را دارد که به آن پرداخت بیشتری شود اما همین فرم​گرایی که من در اجرای نمایش دیدم مورد مهمی است که باید از گروه نمایشی تشکر کرد.»

 روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر هم گزارش داده که در پایان این مراسم ازسوی مجموعه تئاتر شهر نیز هدیه​ای به رسم یادبود به هما روستا اهدا شد.

 کاظم هژیر آزاد ، مریم معترف ، اتابک نادری ، همایون غنی زاده ، شیرین یزدان بخش دیگر هنرمندانی بودند که در این اجرا به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

تصاویری از بازیگران و کارگردانانی که با هم پیر شدند
گرانترین بازیگر تلویزیون کیست + تصویر
حقایقی بسیار خواندنی و جالب در مورد بازیگران ایرانی +عکس
آنجلینا جولی فیلم های خود را ندیده است + عکس
معشوقه جدید جنیفر لوپز مشخص شد + تصویر
عکسهایی از اولین جنجال گشت ارشاد!
اولین بازیگر زن سینمای ایران و فیلم دختر لر +تصویر
وقتی آنجلینا جولی خیابان را بند می‌آورد +تصویر