پارس ناز پورتال

عکس های بسیار دیدنی از جشن دانشجویان با کف صابون

عکس های بسیار دیدنی از جشن دانشجویان با کف صابون
برگزاری این جشن سال ها پیش از سوی مدیران دانشگاه تصویب شده و هر ساله با شکوه خاصی صدها تن از دانشجویان با فوم به جان دانشجویان جدید الورود می افتند! در سال های گذشته این جشن با آرد و سفیده ی تخم مرغ برگزار می شد، اما به دلیل آسیب دیدن تدریجی ساختمان، صابون و کف مخصوصی برای این جشن تهیه دیده شده که دانشجویان از آن استفاده می کنند.
 
دانشجویان دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند که به تازگی وارد دانشگاه شده اند، طی یک مراسم سنتی که به "جنگ فوم" مشهور است ورود خود را به فضای آکادمیک جشن می گیرند. به گزارش دادنا، برگزاری این جشن سال ها پیش از سوی مدیران دانشگاه تصویب شده و هر ساله با شکوه خاصی صدها تن از دانشجویان با فوم به جان دانشجویان جدید الورود می افتند!
 
به گزارش پارس ناز در سال های گذشته این جشن با آرد و سفیده ی تخم مرغ برگزار می شد، اما به دلیل آسیب دیدن تدریجی ساختمان، صابون و کف مخصوصی برای این جشن تهیه دیده شده که دانشجویان از آن استفاده می کنند. دانشگاه سنت اندروز، در سال ۱۴۱۳ میلادی بنیان‌گذاری شده و قدیمی‌ترین دانشگاه اسکاتلند و سومین دانشگاه قدیمی در بریتانیا‌ و در میان تمامی کشورهای انگلیسی‌زبان است.
 
این دانشگاه در شهر سنت اندروز‌ در منطقه فایف در اسکاتلند واقع است و بیش از ۸۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل و پژوهش هستند.