پارس ناز پورتال

رابطه غیر اخلاقی فوتبالیست معروف با دختر 21 ساله + عكس

مجموعه : مجله خبری روز
رابطه غیر اخلاقی فوتبالیست معروف با دختر 21 ساله + عكس

New Page 2

 بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس، قبل و بعد از جام جهانی رسوایی‌های اخلاقی فراوانی بوجود آوردند ، از ارتباط جان تری کاپیتان تیم ملی انگلیس با نامزد هم تیمی‌اش گرفته تا ارتباط اشلی کول با یک خدمتکار و جدایی همسرش از وی ، اخیرا نیز  پیتر کراوچ با چندین زن ………… !
بر اساس گزارشهای منتشر شده این بار نوبت به وین رونی ستاره تیم ملی انگلستان رسید، وین که درادمد بالایی دارد و هفته‌ای 100هزار پوند فقط از تیم منچستریونایتد دریافت می‌کند، به تازگی  رونی نیز دچار حاشیه های بسیاری شده است و به تازگی رسوایی اخلاقی‌ اش فاش شد ، همه چیز از ارتباط با یک دختر  21 ساله که در کلوب شبانه کار می‌کند شروع شد ، گویا یکی از دوستان وین رونی، جنیفر تامپسون را به او معرفی می‌کند و ارتباط آنها شروع می‌شود.
 

 
جنیفر تامپسون در مورد ارتباطش با رونی گفت: در ابتدا من اصلا" نمی‌دانستم با چه کسی قرار دارم، چراکه وین رونی با یک اسم دروغین با من قرار گذاشته بود ولی پس از دیدن وین فورا او را شناختم، او فوتبالیست مشهوری است. وی در ادامه افزود رابطه من با رونی بیش از 4ماه طول کشید که در این مدت 7ملاقات خصوصی با یکدیگر داشتیم و برای هر ملاقات مبلغ 1000پوند دریافت می کردم.
در ماه ژوئن سال گذشته اولین قرار آنها بود، دقیقا زمانی که کالین (همسر وین رونی) 5ماهه باردار بود و روزها را در انتظار تولد پسرشان سپری می کرد. البته ناگفته نماندهمسر وین رونی از این اتفاق بسیار ناراحت است و گفته می‌شود کالین اقدامات اولیه برای جدایی از وین رونی را انجام داده است.

بازیکن مشهور تیم ملی انگلیس طی یک مصاحبه‌ اختصاصی گفت : من بسیار احمق هستم زندگی من درحال ویرانی است ، و با اقداماتی که کالین برای جدایی انجام داده است کاملا پیداست که قصد ندارد مرا ببخشد و مرا ترک خواهد کرد ، این گفته هایی رونی در حالی منتشر شد که گفته می شود او به غیر از ارتباط با جنیفر تامپسون با دختران بیشتری در ارتباط بوده و اخیرا نیز دو دختر از همسر رونی بخاطر ارتباط با رونی از کالین عذرخواهی کرده‌اند.