پارس ناز پورتال

یک زن چینی مرده دوباره به زندگی بازگشت + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
یک زن چینی مرده دوباره به زندگی بازگشت + عکس
این زن 95 ساله چینی شش روز بعد از مرگش از تابوتش خارج شد و به زندگی بازگشت. به گزارش پارس ناز این خانم که چندی قبل از مرگش به دلیل ضربه ای که به سرش وارد شده بود مجروح شده بود توسط همسایه اش در رختخواب در حالی پیدا شد که علائم حیاتی نداشت و به عبارتی مرده بود.
 

همسایه با دیدن بدن بی جان وی تصور کرد که او مرده است و به همین دلیل او را در تابوت قرار داد و بنا بر یک سنت قدیمی چینی برای ادای احترام به وی در خانه اش نگهداری شد. اما درست روز قبل از مراسم خاکسپاری زمانیکه همسایه سراغ وی رفت دید تابوت وی خالی است و او در آشپزخانه در حال پختن غذاست.
 

این همسایه میگوید روزی که احساس کردم وی مرده است بالای سرش بودم و هرچه صدایش کردم جوابی نشنیدم حتی او را تکان دادم اما عکس العملی نشان نداد ، وقتی خوب دقت کردم دیدم که وی نفس نمیکشد ، من مطمئن بودم که او مرده است.
 
بعد از اینکه روز قبل از خاکسپاری برای ادای احترام سر تابوت رفتم و دیدم جنازه نیست خیلی ترسیدم ولی او را دیدم که در آشپزخانه در حال آشپزی است و با دیدن من گفت: فکر میکنم مدت زیادی خوابیده ام خیلی گرسنه ام و میخواهم چیزی درست کنم تا بخورم. پزشکان میگویند او زندگی دوباره اش را مدیون سنت قدیمی چینی هاست چراکه آنها مرده را بعد از 7 روز به خاک میسپارند.