پارس ناز پورتال

مسلمان شدن این زن اسرائیلی با نام تالی فهیما + تصاویر

مجموعه : مجله خبری روز
مسلمان شدن این زن اسرائیلی با نام  تالی فهیما + تصاویر
یک زن اسرائیلی با نام تالی فهیما که وابسته به حزب راستگرای این رژیم بود بعد از اعلام مسلمان شدنش نه تنها قصد دارد از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین در مقابل صهیونیستها دفاع کند بلكه می خواهد در بین آنها نیز زندگی كند.
 

به گزارش پارس ناز، تصمیمی که بازتاب زیادی در جامعه صهیونیستی داشته است بطوری كه فهیما بعد از اینكه مسلمان شدنش را مدتی قبل به اطلاع عموم رسانده بود، اینك از طریق درج یك آگهی در روزنامه فلسطینی القدس گفته است كه او برای ترک اسرائیل (سرزمین های اشغالی) به دنبال یافتن یك فرصت شغلی در فلسطین است تا بتواند در آنجا زندگی کند.
 

فهیما در این آگهی اعلام كرده است كه دوست دارد تا آخر در فلسطین زندگی کند و دیگر هرگز به سرزمین های اشغالی برنگردد. تصمیماتی که فهیما را در روزهای اخیر به شدت مورد هجوم رسانه های صهیونیستی قرار  داده است.در سال 2004 میلادی فهیما برای اولین بار با فرمانده گردان های الاقصی زكریا زبیده  دیدار و  در پی آن برای انجام تحقیقات وی از سوی شاباك دستگیر و برای مدتی زندانی شد.
 
 
همچنین فهیما از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی به همدستی با تروریست های الاقصی متهم شد و حتی پس از اعتراضات وكلای مدافع وی، در رأی صادره تجدید نظری صورت نگرفت و فهیما به 2 سال زندان محكوم شد.فهیما پس از آن نیز تحت نظر بود و حتی اجازه مسافرت به خارج از اسرائیل را تا 1 سال نداشت و تا چهار سال نیز اجازه نداشت به سرزمین های فلسطینی برود.