پارس ناز پورتال

مادری مهربان که برای نجات فرزندش دست به هرکاری زد اما!

مجموعه : مجله خبری روز
مادری مهربان که برای نجات فرزندش دست به هرکاری زد اما!
این مادر مهربان برای نجات جان فرزندش دست به هرکاری زد ، حتی پیشنهاد رشوه به پرستاران ، اما بی توجهی پزشکان این نوزاد را به کام مرگ کشاند.به گزارش پارس ناز این زن در مصاحبه اش با روزنامه ها اعلام کرده است برای نجات فرزند یکساله اش که از نارسایی ریوی رنج میبرده است هرکاری که در توانش بوده را کرده است اما بی توجهی پزشکان به او باعث مرگش شده است.
 
 
او حتی یک بار با دادن 100 پوند رشوه به یک پرستار از او خواسته بود فرزندش را به بخش مراقبتهای ویژه ببرد تا مورد مراقبت بیشتری قرار گیرد وی با این کار قصد داشته است دیگر پرستاران را ترغیب کند تا به این نوزاد بیمار رسیدگی بیشتری شود.
 

طبق گزارشات پزشکی قانونی علت مرگ این نوزاد بی توجهی پزشکان غیر حرفه ای به حال وی بوده است و بنابر اظهارات اگر پزشکان و پرستاران توجه بیشتری به او میکردند شاید او قربانی این حادثه نبود.
 
 
هایلی کوچک و یکساله  درست یکماه بعد از تولدش دچار مشکلات تنفسی شد و با مراجعه به پزشک بیماری وی تشخیص داده شد اما پزشکان وخامت حال وی را به واکنش بدن او به داروها نسبت داده و آن را امری طبیعی اعلام کردند و با این اشتباه فاحش پزشکی جان این دختر کوچک مورد تهدید واقع شدو بعد از اینکه این بی توجهی یک هفته ادامه پیدا کرد وی در بیمارستان درگذشت.