پارس ناز پورتال

زنی ثروتمند و زندگی عجیب و آوارگی در خیابان ها + عکس

زنی ثروتمند و زندگی عجیب و آوارگی در خیابان ها + عکس
زنی که 16 سال بدون پول زندگی کرده است ادعا میکند زندگی شادتری نسبت به گذشته دارد.این زن آلمانی به مدت 16 سال بدون پول زندگی کرد تا گناهی که فکر میکرد به خاطر ثروتش مرتکب شده است پاکسازی شود.به گزارش پارس ناز این خانم در روسیه بزرگ شده است و دختر یک تاجر فوق العاده موفق بود که زندگی فوق العاده مرفهی داشتند.
 
 
اما زمانیکه در سال 1939 جنگ همه اروپا را برای بار دوم فرا گرفت خانواده شرومر ورشکست شد و مجبور شد روسیه را ترک کرده و به آلمان پناهنده شوند. سالها طول کشید تا پدر خانواده توانست دوباره تجارت جدیدی در زمینه فروش تنباکو شروع کند و موفق شود و دوباره به دوران رفاه و جلال بازگردند.
 
 
حالا خانم شرومر به خاطر آن سالها احساس عذاب وجدان میکند بنابراین تصمیم گرفت همه آنچه از پدرش به او ارث رسیده بود صرف امور خیریه کند و خود با یک چمدان آواره خیابانها باشد. او از سال 1994 بدون پول زندگی کرده است. او به عنوان پرستار بچه و نظافتچی و سرایدار کار میکند و در ازای کاری که انجام میدهد به جای پول لباس و خوراک و جایی برای خواب میگیرد.
 

او میگوید اکنون بسیار از گذشته شادتر است و هرچه کمتر احساس نیاز به پول میکند شادتر میشود.
دوستانش گاهی به او لباس میدهند اما او هرگونه وجه نقدی را از دیگران قبول نمیکند  و زندگی او در چمدانی خلاصه شده است که با خود به این طرف و آن طرف میبرد.