پارس ناز پورتال

حمله یک مرد آدم خوار چینی به زن بی دفاع در خیابان +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
حمله یک مرد آدم خوار چینی به زن بی دفاع در خیابان +عکس
یک مرد چینی  که بسیار مست بود پس از یک صانحه راننده گی در خیابان، زن بی دفاعی را مورد حمله قرار داد و شروع به گاز گرفتن صورت ایم زن شد . به گزارش پارس ناز این مرد چینی که گفته میشود بسیار مست بود پس از اینکه در خیابان یک سانحه رانندگی پیش آمد ابتدا با ماشین این زن حمله کرد و با داد و فریاد و کوبیدن به ماشین موجب ترس و وحشت زن شده بود و زن که سوار بر اتومبیل خود بود جز داد و فریاد کاری نداشت که انجام دهد.
 
 
ولی وقتی دید که مرد مست دست بردار نیست از ماشین پیاده شد و پای به فرار گذاشت ولی مرد چینی اجازه این کار به زن نداد و پس از حمله به این زن با آن درگیر و شروع به گاز گرفتن سر و صورت این زن شد که این حرکت مرد بسیار شبیه به آدمخواران بود.پس از مشاهده این صحنه توسط عابران و مردم ، به سرعت به کمک آن زن بیچاره شتافتند و او را از دست مرد آدمخوار نجات دادند.
 
 
شاهدان بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و پلیس پس از رسیدن این مرد را دستگیر و به این ماجرای هولناک پایان داد .زن بیچاره را بلافاصله به بیمارستان منتقل کردند . مسئولان بیمارستان از جراحت سنگین بر روی صورت این زن خبر دادند و اعلام کردند که این زن باید برای جراحی پلاستیک آماده شود.