پارس ناز پورتال

تجربه جالب اما مرگبار این زن جوان پس از تصادف + عکس

تجربه جالب اما مرگبار این زن جوان پس از تصادف + عکس
سالی آدامز در دوران کودکی یک دختر کاملا فعال بود که در بزرگسالی تبدیل به زنی ورزشکار شد اما یک تصادف باعث شد او از ناحیه پا دچار آسیب شود و این مسئله سبب شد زندگی او به یکباره تغییری عجیب و مرگبار داشته باشد.به گزارش پارس ناز سالی در اثر این سانحه حدود 200 پوند اضافه وزن پیدا کرد. او روزانه حدود 10 هزار کالری مصرف میکرد و این امری کاملا غیر طبیعی بود.
 
 
او کاملا آگاه بود که این مسئله سلامتی اش را تهدید میکند و به اطرافیان میگفت میدانم اسلحه را روی شقیقه ام گذاشته ام اما نمیتوانم کاری کنم.او سابقا در یک آژانس هواپیمایی کار میکرد اما به دلیل اضافه وزن زیادش راه رفتن برایش مشکل شد و مجبور شد کارش را رها کند. در همین زمان او با کریس پاول کارشناس و مدرس تغذیه و لاغری معروف تلویزیون امریکا آَشنا و شد و زندگی اش وارد مسیر جدیدی گشت.
 
 

او هنگام شروع برنامه لاغری اش حدود 335 پوند وزن داشت و کم کردن وزن و رعایت رژیم برایش کار سختی بود و علیرغم تلاشهای فراوان این بانوی 45 ساله به سختی و کندی وزن کم میکرد به طوریکه حتی خود کریس هم از وزن کم کردن او ناامید شده بود.
اما او تصمیم گرفت به خاطر پسر کوچکش هم شده خود را از شر اضافه وزن رها کند چرا که پزشکان اعلام کردند ممکن است مدت زیادی عمر نکند
 
و همین امر باعث شد او انگیزه اش مضاعف شده و تلاشش را بیشتر کند.او میگوید این مسئله برایش یک تجربه شگفت انگیز است و این مسئله را مدیون نا امید نشدن است و از اینکه توانسته است به هدف و بزرگترین آرزوی زندگی اش برسد بسیار خوشحال است.